Crash (2004) (Paul Haggis) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Otsailaren 23a, 20:56:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

CRASH (2004)

Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Drama | Arrazakeria
Urtea: 2004
Zuzendaria: Paul Haggis
Gidoia: Paul Haggis, Robert Moresco
Argazkia: James M. Muro
Aktoreak: Sandra Bullock, Don Cheadle, Matt Dillon, Jennifer Esposito, William Fichtner, Brendan Fraser, Terrence Howard, Ludacris, Thandie Newton, Ryan Phillippe, Michael Peña, Larenz Tate, Shaun Toub, Tony Danza, Keith David, Loretta Devine, Nona Gaye, Alexis Rhee, Art Chudabala, Bruce Kirby, Daniel Dae Kim, Jack McGee, Ashlyn Sanchez, Bahar Soomekh, Karina Arroyave
Ekoizpena: Lionsgate, Bob Yari Productions, DEJ Productions, ApolloProScreen Filmproduktion, Bull's Eye Entertainment, Incognito Pictures
Sinopsia: Bide bazter batean modu basatian eraildako gizon baten gorpua aurkitzen dutenean, hainbat pertsonaren bizitzak gurutzatu egingo dira Los Angelesen. Polizia beterano arrazista bat, bere kide hasiberri eta idealista, barrutiko fiskalaren emaztea, dendari irandar bat, senar-emazte beltz aberats batzuk... Haien artean arraza, erlijio eta gizarte-tentsioak sortuko dira, Los Angeleseko biztanleen bizitza kaotikoa irudikatzen dutenak.
Nota Filmaffinityn: 7,6

1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 115 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,36 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*

2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 115 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,56 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

zumarra

Trifon

Egunon,

Mediafirekoa ez dabil, eta 2skoa jeistean "complemento desactualizado" agertzen zait jdownloader-en. Badakizue zergatik?

eskerrik asko

burrundaie

Irudi eta esteka arazoak konponduta dagoeneko. GDetik jaisteko pronto oraintxe!! Eskerrik asko abisatzeagatik, Trifon.

Trifon

xbartola

C atalaren errepasoa egin dut eta hau ezin jaitsi. 'Not found'.
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

arrakala

Beno, ba pelikulatzar honen 1080p bertsioa egin dut, ezinbertzeko hoietako bat da ta.  :garagardoa:
Fitxa ere eguneratua  :pcan:

Mutiloko Ximenotar Oihan

Milasker, oraindela urte batzuk ikusi nuen filma eta uste dut berriz ikusteko garaia dela.