Zalantza Batzuk

Sortzailea Atxili, 2025ko Maiatzaren 15a, 22:25:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Atxili

Egunon Guztioei, ez dakit asko euskera baiña nik zaitzen dut.

Ikastolan jarri zuten webgune au eta horregatik ezagutu zaituet

Nire txikitxoek euskera ikasten ari dute eta egon nahiz euskera telesailak eta peliculak bilatzen ari.

Batzuk hemen aurkito ditut baiña beste batzuk ez.

Irakurri ditut arauak baiña zihur nago ez dut dena ongi ulertu...

Nire Galdera. ¿ Nola ahan dezaket dauzkdan gauza guztiak hemen botatzera?

Nik etxean "Jellyfin" servidorea jarri dut. eta "Handbrake" Programarekin filtratu dut hizkuntzak, bakarrik utzi ditut gaztelania eta euskera aurkitu dudanen gauzetan( ez dakit aun ongi esanda dagoela).

zuren erantzunaren zain nago nola lagundi ahal dezaket.

Aju

Kaixo, ongi etorri eta eskerrik asko.

Lehenik eta behin, ondo egongo litzateke zuk daukazun eta guk ez daukagun materialaren zerrenda izatea.

Segun zer den, agian audioa pasata ere nahikoa da eta gero guk Interneteko bideo on batekin muntaia egin.

Guk Mega zerbitzaria erabiltzen dugu. Doako kontuak erabiltzen ditugu, 20 GB eskaintzen dutenak, eta kontu asko sortzen ditugu; nik adibidez 180 bat kontu dauzkat Megan...

Posible da Megan kontu bat baino gehiago sortzea email kontu bakarrarekin. Adibidez, nire emaila mikel@gmail.com bada, mikel+1@gmail.com, mikel+2@gmail.com, mikel+180@gmail.com... Kontuekin erregistratu naiteke Megan, eta aktibazio mail guztiak mikel@gmail.com kontuan jasoko nituzke.

Atxili

Okey Nola Bildaltzen dizuet daukadan informazio guztia? Telegran adibidez? nick Synology bat daukat ( synology servidor bat bezalakoa da, baiña nirea, nire etxean