Eroski-n XBOX edo Game Cube oferta 20euro

Sortzailea Barbadil, 2006ko Uztailaren 31a, 12:34:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Barbadil

Ba hori, xbox-ak 20 eurotan jarri behar dituzte Abuztuak 1-ean Eroski guztietan.

Izugarrizko oferta da erreproduktore bezala erabiltzeko bakarrik bada ere nahiz eta beste mila gauza egiteko aukera izan.



Jokuak uste dut bastante merke egongo direla.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Konsola 20 ? tan mando eta guzti? Edo mandoak aparte izango dira. Entzunda daukat nik, chipa jarrita erreproduktorerik onena xbox-a dela. Erosi beharko da orduan. 10tan bihra goizean denak itxaroten atean jaja.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Oraindik ez dut sinesten, fijo 400?ko erosketa egin behar dela lehenengo XD



Joder, ba Xboxa tentagarria da x264en erreproduktore bezala erabiltzeko (barbadili ulertu nion balio zuela), jokuetarako ba bueno, ez naiz jokuzalea ba?a bueno

Barbadil

XBOX zaharraren oferta da (badaezpada baten bat gaizki ulertu duen)



Oraingoz x264 codec-a duen bideoetatik Ajuren DBZ-ko kapituluak izan dira DVD bertatik. Hasieran salto txikiak ematen zituen NTSC bideoak PAL-ean grabetzen duzunean bezala, baina gero ondo ikusten zen askoz ere salto txikigoekin. Suposatzen dut disko gogorretik hobeto ikusiko dela.



Normalean CD-ak ez ditu irakurtzen, baino lectore berri bat jarri dezakezu pixkat estainatuz.



Gaur goiz jeiki naiz ikusten duzuen bezala bat edo bi erosteko. Kontatuko dizuet!!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Barbadil

Oferta benetakoa da, niretzako ZEN.

10:15-etako joan naiz eta 6 salduta zeuden, zeuden guztiak!!! :x

Nik uste eroskiko langileak hartu dituztela eta se akabo el problema  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:



Ze... no me jodas, oferta hau ez da inon azaldu eta lehenengo eguneko lehen orduan gabe geratu dira??!! :evil:  :evil:





Agian Tolosara joango naiz. Ea zuek suerte gehiago duzuen.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Ni Leioako eroskira joan naz eta era batera lagun bat arteako eroskira eta bietan xboxraren arrastorik erez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Ni ez ditut aurkitu. Norbaitek aurkitzen baditu, biren atzetik nabil, bat neretzako, eta beste bat lagun batentzako.



Ea norbaitek erosi baditzake eta mesedea egin.

Barbadil

Arratsaldean neskak Hurbilera joan behar zuen eta aprobetxatuz bertan begiratu dut, berriro ere zorte txarra izan dut.:cry:



Ni ere biren bila nenbilen, bat niretzat eta bestea neskaren anaiarentzat.

Norbaitek zortea izan du?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Shadowblade

ez, ezta usaindu bez! Nun irakurrizu zuk hori?
e gura dau Herrixak???

Stargate Euskaraz!!!!!

FHarlock

Niri esan zidaten aurreko egunean 3 gamecube 20? saldu zituztela. beraz zerbait bazegoen.

Barbadil

El otro ladoko xbox-eko foroan.

Eroskin ere galdetu dut eta oferta bazegoela esan zidaten, Ordizian eta Hurbilen, lo ke pasa holako ofertakin seguro langileek hartuko zituztela eta besteak a jodernos.



Hemen dago post bat:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=5b30d120cf79a86951546f84baefe081&threadid=587641



eta bestea hemen:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=5a12770b591a28df0999d5551f78b970&threadid=551423&perpage=10&pagenumber=48
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Zeozer ona euki behar zuen eroskin lan egiteak ezta? Nik han lan egingo banu berdina egingo nuke.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Aipamenaren egilea: "arsenicum19"Zeozer ona euki behar zuen eroskin lan egiteak ezta? Nik han lan egingo banu berdina egingo nuke.



Zoritxarrez nik ere berdina egingo nuke  :wink:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.