Heroiak Proiektua

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Urriaren 08a, 23:00:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

 
Totsrucs web kataluinarreko admin batek proposatu dost aber eurekaz egiten dogun Heroiak proiektua. Ingeles, Katalan eta Euskeraz egiteko
proposatu dost. Zer dinozue?

Hor doa inkesta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Bai, nik berdin irizten dut.

barraplaust

Nik botoa eman bai baina ez nuen ezer jarri... :brickwall Ba ni erabat ados nago zurekin, gainera horrela euskerazko bertsioa badagoela ohartuko da jende gehiago ere! :pla
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Gaztelera ere ondo egongo zan sartzea

orionatk

Bai, gaztelera sartzea ere ondo legoke.

MikelEiza

Nik berdin zait bozkatu dut, DVD originalak erosteko asmoa baitaukat. Baina hala ere, release bat ateratzekotan, nire ustez dualean (euskara-ingelera) atera beharko litzateke euskarazko azpidatziekin.

jonnydbz

Ideia ona da, nigatik ez dago arazorik. Ulertzen ez dudana da ea zergatik galdetzen den hau, formalegia iruditzen zait. Normalagoa irudituko litzaidake admin horren egitasmoa jakinaraztea (nahikoa izango litzateke), eta norbait lan hori hartzea nahi badu, aurrera ba. Galdera hurrengo hau da, nork egingo du?? Argi dago ere gero eta hizkuntza gehiago banaketa hobea izango dela, baina horrek ere bere lana dakar. Euskarada dakarren bitartean ondo deritzot.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba nik Dualean egitea bozkatu egin dot, batez ere gazteleraz zein katalanez releaseak daudezelako aspaldion.
Baino banaketetarako katalana sartza ongi pentsauteez legoke gaizki ere, batez ere Totsrucs.ekin elkarlanean bada^^
Dena den ,HEROIAK EUSKARAZ NAHI DUGU!!!XD

P.D:Azpidatziak berregin beharko lirateke, euskaraz ez bait datozte euskaraz, soilik gazteleraz ta ingeleses.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 09a, 19:31:05
Ideia ona da, nigatik ez dago arazorik. Ulertzen ez dudana da ea zergatik galdetzen den hau, formalegia iruditzen zait. Normalagoa irudituko litzaidake admin horren egitasmoa jakinaraztea (nahikoa izango litzateke), eta norbait lan hori hartzea nahi badu, aurrera ba. Galdera hurrengo hau da, nork egingo du?? Argi dago ere gero eta hizkuntza gehiago banaketa hobea izango dela, baina horrek ere bere lana dakar. Euskarada dakarren bitartean ondo deritzot.

Hau demokrazia bat da. Lehenengo danon eritzia entzungo da, ta gero nahi doguna egin. :bleh
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Jaja, bale bale, hala ere formalismo handia dela deritzot :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

717

Bai, gaztelera sartzea ere ondo legoke, jaja
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?