Flannery eta bere astakiloak

Sortzailea barraplaust, 2007ko Abenduaren 15a, 15:27:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

FLANNERY ETA BERE ASTAKILOAK
Flannery eta bere astakiloak Berriaren dvd-tik.



SINOPSIA
Astakilo musikazale batzuk dira protagonista. Talde bat eratu, eta, Flannery neskatoaren laguntzarekin, munduan zehar ibiltzea erabakiko dute, eta hamaika abentura biziko dituzte.


KAPITULUAK
1. Astakiloak Bartzelonan
2. Neska dun dun-a
3. Astakiloak Erroman
4. Mikelen larridurak
5. Manager biboteduna
6. Gutuna
7. Astakiloak New York-en
8. Astakiloak Finisterren
9. Astakiloak Irlandan
10. Trasatlantiko batean
11. Astakiloak Afrikan
12. Afrikako zuhaitz txikia
13. Zuhaitz txikiaren fruitu miragarria


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK
Gauzatzea: DVDrip
Arduradunak: Barraplaust
Kapituluak: 13
Iraupena: Kapitulu guztiek 2 ordu eta hamar minutu inguru. Bi zatitan banatuta, lehenengoan zazpi eta bigarrengoan sei.
Tamaina: Lehen zatiak 650mb eta bigarrenak 500mb.
Bideoa: 1190kbps Xvid 560*416 - 4:3
Audioa: Euskara 224kbps AC3
Hizkuntza: Euskara
Titulu originala: Flannery eta bere astakiloak. Bernardo Atxagak 1987an idatzitako ipuin-bilduman oinarritua.


ELINKAK
<a href="ed2k://|file|Flannery%20eta%20bere%20astakiloak%20(1.%20zatia)%20[Euskal%20Encodings]%20by%20Barraplaust.avi|681312256|115DF1A771143E1417D7C196FDE2A79D|h=M46NKNAU6OA3GFZEZBNJHHFZNBAPFXKR|/">Flannery eta bere astakiloak (1. zatia) [Euskal Encodings] by Barraplaust.avi</a>
<a href="ed2k://|file|Flannery%20eta%20bere%20astakiloak%20(2.%20zatia)%20[Euskal%20Encodings]%20by%20Barraplaust.avi|518881280|7EB11F029DCA882CBC657CD00FCD5E52|h=HHMXTSGCZIUQOAIMOHFVMRTDGDRALAPB|/">Flannery eta bere astakiloak (2. zatia) [Euskal Encodings] by Barraplaust.avi</a>

Soilik herriak salba dezake herria.

Taichisan

Jaaaaaaaaaaaisten, eskerrik asko Barraplaust^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

_gaueko

Ez dago "Flennery eta bere Astakiloak" E-mule ez den bezte bideren batekin jeisterik ezta?  :puppy2:
Izan zirelako gara, garelako izango dira!

Taichisan

Ba ez dut gogoratzen nik disko gogorrean edukiko banu, begirada botako diot ta esango dizuet, eukitzekotan berrigo ta listo.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Horaintxe berton ikusi det ta nik uste nuen baino gutxiago dakat, soilik 2 atal... dena den nahibadituzue igo egingo ditut ta kitto.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Gaizki ez banabil, bi zati dira, eta zati bakoitzean kapitulu ugari daude. Suposatzen dut bio horiek serie osoa izango direla.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa