YU-GI-OH euskaraz

Sortzailea Taichisan, 2008ko Abenduaren 05a, 16:14:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, gehienek flipaute geratuko zineten post.aren izenburua irakurrita, baino lasai, ez naiz ta telesailaz hari(dena den papeleta asko ditu Fortak erosteko), baizik eta Filmeaz.

Igande honetan etb1eko betizu formatuaren barruan, nonochan bahino lehenago telesail honen filmea emitituko dute euskaraz. Gogora dezagun pasadan urtean etbk Warner bros.eko filme sorta askotxo erosi zuela, hau barne zegoelarik, orain kontua da....Pokemonen lehen 3 filme ta berezia bikoiztuko ote dira?? Filme sorta horretan egon beharko du Yugioh badago....ikusiko dugu.

Orain inkognita zera da, non bikoiztu den ta zein kasting izango duen, zuzen esanda, Yugioh euskaraz oso arraroa izango delakoan nagoXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Abenduaren 05a, 16:14:22
Aupa lagunok, gehienek flipaute geratuko zineten post.aren izenburua irakurrita, baino lasai, ez naiz ta telesailaz hari(dena den papeleta asko ditu Fortak erosteko), baizik eta Filmeaz.
Ematen du hori gertatuta ya dena eginda dagoela, eta askotan horregatik aipatzen dituzun serieak ez dira iristen :silba: :silba: :silba: :silba: :silba: Ez du ezer esan nahi :silba: :silba:

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Abenduaren 05a, 16:20:53
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Abenduaren 05a, 16:14:22
Aupa lagunok, gehienek flipaute geratuko zineten post.aren izenburua irakurrita, baino lasai, ez naiz ta telesailaz hari(dena den papeleta asko ditu Fortak erosteko), baizik eta Filmeaz.
Ematen du hori gertatuta ya dena eginda dagoela, eta askotan horregatik aipatzen dituzun serieak ez dira iristen :silba: :silba: :silba: :silba: :silba: Ez du ezer esan nahi :silba: :silba:
Ez dakit zer esaten duzun zehazki, dena den aztia ez naz ta nahiz ta usteetan egon fortak eros daitekeen edo ez ezin ditut danak asmatuXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Diot Fortak erosi izanak eztuela esan nahi ETBn emango denik.