Dragoi bola (084/153) euskaraz!!!

Sortzailea shanks_op, 2009ko Irailaren 16a, 19:28:03

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

shanks_op

aupa ba ANIMEHDn egon naiz begiratzen eta dragoi bolako 84.atalerarte daude euskaraz
http://www.animehd.org/viewtopic.php?f=6&t=3323
pasa zaitezte, eta erregistratu eta eskerrak eman mesedez!
video originala gazteleraz dago baina euskarazko audio itsatsi besterik ezz zaio egin behar
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Aju

Hori azken batean Salvaten dvdak ripeatuta dira. Horretarako badago emuletik beste bertsio bat osorik. Gure bideoak askoz hobeak dira :silba:

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Irailaren 16a, 19:39:12
Hori azken batean Salvaten dvdak ripeatuta dira. Horretarako badago emuletik beste bertsio bat osorik. Gure bideoak askoz hobeak dira :silba:

Baie igual ez duz inoz amaituko... :silba:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2009ko Irailaren 16a, 22:39:50
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Irailaren 16a, 19:39:12
Hori azken batean Salvaten dvdak ripeatuta dira. Horretarako badago emuletik beste bertsio bat osorik. Gure bideoak askoz hobeak dira :silba:

Baie igual ez duz inoz amaituko... :silba:
Toca mover ficha.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2009ko Irailaren 16a, 19:28:03
video originala gazteleraz dago baina euskarazko audio itsatsi besterik ezz zaio egin behar
Eta nola gehitzen zaio euskerazko audioa bideoari? (eta gaztelerazkoa kendu, noski)

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Irailaren 16a, 19:39:12
Hori azken batean Salvaten dvdak ripeatuta dira. Horretarako badago emuletik beste bertsio bat osorik. Gure bideoak askoz hobeak dira :silba:
Kapturak ikusi ditut eta esan beharra daukat Salvatenak baino hobeak direla. Haria pixkat irakurri dut eta dioenez ez dauka zentsurarik. Jakitean audio aldaketa nola egin nik aukera bat emango diot.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#5
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Irailaren 17a, 00:25:10
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Irailaren 16a, 19:39:12
Hori azken batean Salvaten dvdak ripeatuta dira. Horretarako badago emuletik beste bertsio bat osorik. Gure bideoak askoz hobeak dira :silba:
Kapturak ikusi ditut eta esan beharra daukat Salvatenak baino hobeak direla. Haria pixkat irakurri dut eta dioenez ez dauka zentsurarik. Jakitean audio aldaketa nola egin nik aukera bat emango diot.

Datuetan "Estudio:  Manga Films" dakar. Dragoi Bola pixkat ezagutzen duenak eluke halakorik idatziko (eta horri HD deituko), ze ez dira ez egileak ez ezer, egin duten gauza bakarra DVDak kaleratzea izan da. Horregatik esaten dut Salvateko ripeoak direla (azken baten Salvateko DVDak Manga Filmsenak dira).

jonnydbz

Arrazoia eman behar dizut Aju, 3. atala jeitsi dut eta zentsuratuta dago...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa