Sakura - Filmeak eta extrak azpititulatzeko laguntza eskaria.

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Ekainaren 07a, 21:00:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza


darko

Jarritako lauretatik niretzat 1.a edo 3.a, hala ere irakurtzeko argia bada edozeinek balio du.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

MikelEiza

Ba beste inork ezer esan ezean lehenengoa erabiliko dut. Ea bihar prestatu eta etzi igoten dudan.

jonnydbz

Lehena ondo dago. Denetan lodien eta floritura gutxikoa. Subak irakurtzeko ondo dago.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kenshin

bai... ondo dago lehenengoa, eta laugarrena ere gustatu zait... ^^

Kiogo

Nik baita lehenegoa eta laugarrena ditut gustokoen.
Orduan proiektua aurrera doa?  :yahoo aupa!! pelikulak  ikusteko gogoa nuen, ba?a ezergatik ere ez nituzke erderaz ikusiko... ahots horiek gorroto ditut!!  :xD

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Kiogo  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 04a, 18:32:11
Nik baita lehenegoa eta laugarrena ditut gustokoen.
Azkenean lehenengokoak erabiliko ditut.

Aipamenaren egilea: Kiogo  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 04a, 18:32:11
Orduan proiektua aurrera doa?  :yahoo aupa!! pelikulak  ikusteko gogoa nuen, ba?a ezergatik ere ez nituzke erderaz ikusiko... ahots horiek gorroto ditut!!  :xD
Denbora gehiegi egon da geldirik eta uste dut badela garai ateratzeko. Hala ere, jada igota egon beharko luke, baina ez dut denborarik izan azpitituluak gehitzeko. Nire asmoa, asko jota larunbat gauean azpitituluak gehitu eta igandean igotzea da. Ea ezer ez den gertatzen eta igandean posteatzen dudan.

MikelEiza

Filma prest daukat daukat eta gehiena igota ere bai, baina argitaratu aurretik ondo dagoela egiaztatu nahi dut. Bitartean igotzen bukatuko dut eta dena ondo badago bihar jarriko ditut linkak.

Ez dakit emulea aste honetan zenbat denbora edukiko dudan martxan eta beraz Divsharera igotzen hasi naiz.