ETB-ek ONE PIECE erosi du

Sortzailea baronluigi, 2006ko Maiatzaren 19a, 21:03:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 4 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Ba bai lagunok, gaur bertan jakin dut ETB-ek ONE PIECE telesailaren eskubideak erosi dituela...

Noiz emitituko den ez dakigu, baina bai EMITITUKO DUTEN BERTSIOA ZENTZURARIK EZ DAUKANA DELA, HAU DA, JAPONIATIK BERTATIK EKARRIA

Notizi ona Anime honen zale euskaldunentzat (ni berau)

Aju

Esan dezakedan bakarra: me corro, me corro, me corro...

Joder, bazen garaia. Kataluniako audientziei begira egon behar ez arriskatzeko jendearengandik jasoko lukeen onarpenagatik zalantzan daudelako. Puta autonomica de segunda, hobe luke pertsonalitate gehiago edukiko balu eta berak emango balitu noizean behin lehen pausuak. Tusdivxen bertsio multiaudio bat hasi berri da eta ETBren kemenari "esker", releasea euskerazko audio gabe hasi denez, ez du izango release osoan zehar  :?

Beti esan dut ETBk Kataluniako telebistaren pausoak jarraitu behar lituzkeela, baina joder, ez joan pausoen atzetik, la ostia, besteen emaitzei ez begiratu eta izan pertsonalitate pixkat.

Baronluigi, jakin daiteke nondik atera duzun informazioa? Imaginatzen dut izebak esango zizula, baina bueno, jakinminagatik da.

Preparatu zaitezte Gokuren ahotsa entzuteko Luffyri XD Edertrackek edo Mixek (segun taichisan, Edertrack eta Irusoinen fusioa, adibidez Doremiren bikoizketa) bikoizten badu, papeleta asko dauzka eta. Beno, hori "Luffy" uzten badiote, ze katalunian "Ruffy" jarri diote, betiko eztabaidagatik, japoniarrek R ez dakitenez esaten, gero itzultzean ez dakizu R edo L esan nahi zuten  :roll:

Taichisan

JOOOOOOOOOOOODER!!!!!!!!

NEGAR ETA GUZTI EGIN DIAT ALBISTE ONEKIN!! :cry:  POZEZKA NEGARREZ!!
Ba orain nik neure bikoizketa lita jarriko dut, ia zeinetatik ondo daudenXD

Monkey D. Luffy----------- Brock-en ahotsa edo Eba Ojanguren y a mucho pedir son gohanen ahotsa
Zoro Rolonoa-------------- gokuren ahotsa edo Yamcharen ahotsa
Nami------------------------ Jaione Intsausti edo Eba Ojanguren
Ussop----------------------- Kankichi Ryotsuren ahotsa
Sanji------------------------Gokuren ahotsa edo Sakurako Toyaren ahotsa
Tony Tony Chooper-------Jaione Intsausti
Morgan kapitaina---------- Eguzki
Coby------------------------Doremiren ahotsa
Hellmeppo------------------GT trunksen ahotsa
Kuro Neko(Kuro katu deituko diote??)--------Majin Boo GT ren ahotsa
Jango----------------------- GT gotenen ahotsa
KRIEG kapitaina-----------EGUZKI
GIN-------------------------???
ARLONG--------------------???

Horain zuen txanda
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Negarrarena sinets dezakezue bai XD

Joder, esan dizudanetik hona ez denbora asko igaro ta ya bikoizketa lista bat ere egin duzu. Hor ahots asko errepikatuta ere ikusten dira, horrela errazago igartzeko, jeje, baina beno, nik uste perfektamente izan daitezkeela bi pertsonaia ahots berdindunak, ze GTn Goku eta Mu doktorea eszena beren hizketan zeuden, eta biak ahots berdinarekin, eta Yamcha ere askotan entzuten da eszena berean birritan (3koren bat ere uste dut badagoela XD), beraz, edozer gerta daiteke

baronluigi

Barkatu baina Broken abotsa ez zen ondo geratuko Luffy-rentzat nere ustez...Xebe Atenciarena egokiagoa dela iruditzen zait

Hala, ere nik Oraindik Japonieraz ikusten jarraituko dut xD

PD: Informazioa aldizkari batean irakurri dut...a ver izena gogoratzen dudan.

PD: Japonen LUFFY esaten da...Jikaraniu luffy horrelako zoze xD

Taichisan

Nire usteetan, estrenatzeko egunak bi izan daitezke:

1.Doremiren Magiaren 4 denboraldiaren ostean
2.DRAGOI BOLA GT amaitzen duten ostean

Ni neuk 2. egunarengaitik dekantatuko nuke, begiratuta E-GAZTEAn hobe izango zela sartzea BETIZUn baino(ze gero etortzen dira kexuak eta azkenik telesailaren erretiraketa).
Estabaida mahian dago^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Taichisan, GT uda erdian bukatuko da, eta neuk diotsut uda erdian ez direla hasiko ematen, holako gauzak ikasturtearekin hasten dira.

Gainera, EGAZTEA tarterako Dragoi Bola ikusten dut aproposen datorren urterako, kazenbanak direla eta animea dvdan irtetzen ari dela, autonomika guztiak hasi dira ematen (ETB ez jakina), eta bada ordua berriro emateko. GT ematen hastea, nik uste, berriro emititzeko pauso bat da, ikusten baita ez direla DB/Zrekin ahaztu.

Ya One Pieceko erderazko bikoizketa baloratzen hasita nago, lehen ez zitzaidan batere gustatzen beti errepikatzen zirela ahotsak baina haiek behintzat entusiasmo pixkat jartzen zioten, ea Luffyri tonto ahotsa jartzen dioten ze bestela dena estropeatuko dute...

Aju

Ya komentatzearren, agian gehiegi hitzegingo dut, baina hurrengo ikasturtea barik hurrengoari begira honela ikusten ditut gauzak.

Datorren ikasturtean Naruto hasten da, ez dakigu zehazki Cuatro edo La Sexta izango den emango duena, Cuatrok beti baitauzka boleto gehien baina La Sextaren programazioa oraindik inkognita bat da, mundialaren ostean inork ez baitaki ze linea jarraituko duen, eta izan kontuan orain animearentzako daukan espazioa momentuzkoa dela eta gero anpliatu egingo duela 3 ordura asteburuetan, eta astean zehar batek daki, jakina den bakarra, animearekin topera ibiliko dela. Gainera ikusita La Sexta interes generaleko gauzak erosten dabilela jendea erakartzeko (Mundiala apropos erosi dute, kanala ezagutzera emateko), ez litzateke bitxia izango Naruto erostea.

Eta honekin nora heldu nahi dut?? TV3, kataluniako telebista, ahaleginak eta bi egiten dabilela beti Naruto erosteko, eta kanal nazional batean estrenatzen den momentuan fijo berak ere estrenatuko duela. Eta ikusita nolako onarpena izango duen, beste autonomika guztiak joango dira atzetik, ETB tartean, ze serie honek edukiko duen fama izugarria izango da. Hala ere fijo urtebete itxarongo duela erosteko, beraz itxaron 2 urte. Ojala ez badute erosten hala ere, me temo lo peor ETBrekin, seriea jodituko du.

Beste gauza bat: Naruto emango duen kanalak Full Metal Alchemist emango du, eta seriea nolakoa den jakinda, gauerako utziko dute, eta gauean Cuatrosfera dago bakarrik animea ematen, beraz boleto gehienak Cuatrok ditu (Cuatro hasieratik ibili da Narutoren atzetik), ze La Sextak larunbat gauetan bakarrik ematen du animea, eta bera hentaia izaten da.

Arazoa? One Piece, DB/Z eta Naruto (Full Metal Alchemist ETBn?? Ni de co?a), nahiz eta 3 bakarrik diren, ETBrentzat gehitxo ikusten dudala, espazio oso murriztua 3 atal emateko egunean. Ojala Bertatik Bertara kentzen badute eta Estitxu asilo batean sartzen badute. One Piece Betizun sartuta agian eta EGAZTEAn 2 gauza eman...

Arsenicum

Aurtengo udan baietz munduko koparen marrazkiak eman. Futbol mundiala dator eta seguru berriro emango dutela
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

One Piece, ez nuen gehiegirik ikusi, baino serie majoa zen, planteamendu ona, abentura eta dibertsioa. Ea osorik ematen duten, hauek gai dira osorik ez emateko. Obe hau, Pokemon baino.

Azken aldian oso arduratua nabil ETB-k serie berrien erosketak jeitsi dituelako, eta bikoizketak gutxitu ditu, serie askoren errepikapenak onekin etorri dira.

Gutxi erosi behar badute, beintzat, erosten duten gutxia, ona izan dadila, kasu hau bezala, obe zerbait ineditoa balitz, eta berrerosten dutena, ongi aukeratua, duela denbora askokoa (ez HAttori, ez Sherlock Holmes, ikusi berriak), eta duintasun gutxienekoa, ez SuperHeroiak.

Aipamenaren egilea: "Aju"ze La Sextak larunbat gauetan bakarrik ematen du animea, eta bera hentaia izaten da.

Oker, La Sexta larunbat eta igande goizetan, 12 edo 12:30 aurrera, ordu erdia ematen du, Wolf Rain, Eat-man, eta Noir ematen ibili dira. Selekta, Cuatro eta la Sextarekin, inoiz saldu ez duena saltzen ari da, lehen pagoko telebistei saltzea bakarrik lortzen zuen bereziki.

Aju

Ez naiz ondo azaldu La Sextak gauetan ematen duela animea esan dudanean.

Esan nahi nuena da, La Sextak gauez emititzen duen anime bakarra hentaia dela, ez nuen esaten La Sextak animea gauez bakarrik ematen duela eta hentaia izaten dela

Zangalotino

Berri posgarria benetan, ea zenbat kapitulo botatzen dituzten, bom bat bada ziur etbk bukatu arte botako duela, baina gauzak nola dauden begiratuz hau utopia bat dirudi, reverdecer los laureles de dgb es mucho decir.

usuuf--  ulogena
sanji-- yancha
zoro--goku edo satanko
luffi-krilin txikia zenekoa
chopper--puar

Taichisan

Zangolatino, oso ona da zeure bikoizketapalnteamendua benetan^^,baino pega batzuk daude, batez ere lehengo krillin, ulong, puar eta satankoren bikoizleak ez direla jada bikoizlariak, jada denbora utzi egin zuten, baina oso ideia hona izan ziteke^^.
Neuk pentsa ta pentsa aritu naiz luffyrentzat ahots  egokituagoa aurkitzen eta ez dakit zuek baino, Son goku(DB)/Son gohan-en ahotsa aukeratuko nuke,zeren badauka mutil honek asko modulatzeko ahotsa(nahiz eta aktiboki egon bikoizketan, ez du lan askorik)eta luffyren ahots modelaketak egiteko aproposena izango litzateke. Gero Zoro Roronoa-rentzako(hemen ia nola deituko diete, espero dugu Azeri ez deitzea,baino edertracken auskalo, si nos jodieron a Baby en GT...XD)ahots potente bat aukeratu behar da, oso mehatxugarria, eta honetarako ez nago batere zihur zein jarri,zeren perfilera ez da inork iristen (nire usteetan, ojo!)....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Aipamenaren egilea: "Aju"Ez naiz ondo azaldu La Sextak gauetan ematen duela animea esan dudanean.

Esan nahi nuena da, La Sextak gauez emititzen duen anime bakarra hentaia dela, ez nuen esaten La Sextak animea gauez bakarrik ematen duela eta hentaia izaten dela
Oker berriro ere. Mundiala dela medio, seriek horiek, orain anime hentaiaren ondoren doaz, munduko logika guztiarekin, lehenengo erotikoa, azkenik ez erotikoa.

Zangalotino

Ba pena bat da, gende hori ez egotea. Zer dela ta, agian ez dago materiala bikoizteko, esan nahi dut bikoizlariak momentu hobeak ikusi dituztela, etb-ek produkzio gutxi zuenean eta dena atzerritik ekartzen zutenean baina gaur egun gauza gutxi dakarte, esaidazue etbek atzerriko serieren baten izena gaur egun emititzen duena?
Beno gokuren ahotza, ez dakit nola esan baina nire gustuz,   vitalitatea falta zaio, pertzona noblearen ahotsa du eta luffi rufian baten ahotsa behar du baina beste aldetik inozente zamarra da eta batzutan hergela, zuk esaten duzun bezala agian modulazio egokiarekin primeran egongo litzate. konturatu naiz nik pertsonaiak eta ahotsak nahasten ditudala eta horra agian nire akatsa, ez naiz partziala ni gokuren ahotsa gokurena egi?ez hartzen dut. Beno misterio hau gure belarriekin entzun beharko dugu botatzen dutenean.
nami - - bulma
nico robin- ciborg 17 beno hau dela uste dut, nezka ile horiduna.

Miniporra bat egin dezakegu :lol:  :lol: , beno nireak horiek diez eta goikoak