ETB-ek ONE PIECE erosi du

Sortzailea baronluigi, 2006ko Maiatzaren 19a, 21:03:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Bulmaren bikoizlea ere kampora joan egin zen, esan zidatenez etsituta ere(edertrackeko exlangile batek esana), eta C 18 ren ahotsa GTko bulmaren berdina da, hau Teresa Eguzkiza duzue(Edertrackeko zuzendariaren arreba) eta bai, ondo legoke nico robinen ahotsarako, baina jakin behar duzue erosi dutena(katalu?an bezala) lehengo 83 atalak direla eta hori juxtu juxtu heltzen da Namik gaixorik dagoenean eta Chopper esagutzen dutenean lehen aldiz(juxtu 84. atala da Luffyk chopper jan nahi dueneanXD)...
Porrarena oso ona iruditzen zait, neuk behintzat berriro meditatuko dut azterketen ostean ahotzen konbokatoriak zeren uste dut ahots tipikoetarantz jotzen dugula beti, ahots berriak kontutan izan gabe(Doremiren magiaren neska ia guztiak, Eba Ojanguren(prelideccionXD), Tommy ren ahotsa pipi kaltzaluzen, eta baita ere irusoikako guztiak, neuretzako kalitate hobeagoa lortzen bait dute edertrackekoek baino(horregaitik ia MIXER-ren bikoizle guztiak irusoinkakoak diraXD)...
Ba ala zan ez bazan ,sar dadila Luffyren sabelanXDD
AIO!!

P.D:Nola esango dute euskaraz luffiyen atakeak??Adibidez: GOMA GOMAAAAAA UKABILKADA!! edo LUZATU UKABILAAAAAAAAAA ZAPLASTEKOAAAAA!!!XD, estabaidatu mesedez
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: "taichisan"Bulmaren bikoizlea ere kampora joan egin zen, esan zidatenez etsituta ere

Ba oraindik badabil lanean, ze erderazko Shin Chaneko Nanako bikoizten du, eta nik entzuna nuen erderazko Shin Chan Bilbon bikoizten zela...

Taichisan, nola dakizu 83 atal direla erosi dituenak?

Taichisan

Ba Animelliuren eta beste zenbait foroetan es n zuten ofizialki, katalunyan hasi baino hilabete bat lehenago, horregaitik uste dut hemen berdin gertatuko dela, tandaka erosiko dituztela telesaila.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Erein eguneko pokemon atalean ahots ona entsun nuen luffyrentzako egokituta(ahal badut ahotsaren kaptura bategingo dut eta jarriko dut entzun dezazuen), Nelson pertsonaiarena da,Entei arrapatzeko ametsa duen mutila, ahots oso xelebrea du niretzat, baino bueno, ia zei den konbokatoria finala, geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Apur bat berandu sartu naiz foro honetan, baina orain irakurri dut ta gauzatxo batzuk esan nahi ditut.

Hemen, Katalunian ez bezala, gobernuak ez ditu laguntza larregi ematen gauza hauetarako, nahiz eta ETB publikoa izan. Katalunian, katalan hiztun kopurua eta portzentaia oso handia da, hemen, zoritxarrez, euskara ez dago normalizatua. Horregatik da ETB kanpora begira egon behar dela beti, hala ere, gai honi buruz zerbait jakingo balu, sobera jakingo luke One Piece eta Naruto arrakasta izango dutela. Ni neu, ez dut sekula ikusi anime hauek, eta oraindik ez daukat interesik, oso oso luzeak baitira.

Baina Full Metal Alchemist irakurri dut eta emozionatu egin naiz, hori bai dela ona. Uste dut datorren asteartean hasten dela Buzz katean, astearte eta ostegunero, bi atal egunean 21:00-tan eta egun berean 2:00-tan errepikapenak. Neuk ezin dut ikusi, baina agian zuetako norbaitek bai. Hori ETBn botako balute kristona izango litzateke (so?ar es libre)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa