Arturo Erregea - Hasi naiz kapturatzen

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 23a, 18:22:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

mamorro

Nik DVDn ditudan atalak FHarlock-ek kapturatu zituenak dira, beraz hobe berari galdetzen badiozu. Hala ere audioa edo nahi baduzu, aterako dut.

Aju

Zalantza bat daukat, FHarlock edo Char Aznable izan zen pasatu zizkizuna?? Ea bera izan zen kopiatu zituena, ojala XD

Beno, ba seguruena bideo italiarrak erabiliko ditut, nik jaitsi nuen bideoa beste bertsio batekoa zen antza, ze orain jaisten nabilena askoz hobeto ikusten da. Arazoa? Lehen esan bezala, tituluak.

Pentsatzen ibili naiz mamorroren eskaintzaz, eta tituluen 8 segundu horien bideo zatiak ere pasako bazenizkit moldatuko nintzateke paripe bat egiteko, igarri egingo da kalitate aldaketa bideo batetik bestera baina hobe horrela, titulo italiarrarekin baino.

Nire esperantza titulurik inkrustatu gabeko bideo ba aurkitzea zen, baina gauzak ikusita ezinezkoa da. Asko joditzen dit horrek ze batere gabe jarri nahi nituen ya ke audioan narratzaileak berak esaten du titulua, eta para mas joder itsatsitako letretan beste gauza bat dakar eta gainera kasuren batean kriston disparatea "Tristan zalduna harpadun" ... Ba disparate eta guzti izan beharko da.

Beno mamorro, gauzak horrela, 1,3 eta 5 bideoen audioak interesatuko litzaidakez fijo, eta 4 eta 7arenak ikusi beharko lirateke, eta ea 10a ez dagoen kopiatuta. 4aren kasuan agian hobe erosten badut eta ikusten dudan ea 11garren atal horrek euskerazko audioa daukan, aunke todo apunta a ke no. Eta atalen tituluak ere nahiko nituzke.

Dena den bidali audioaren muestra bat mesedez ikus dezadan nolako kalitatea daukan, batez ere 3 eta 7garren vhsengatik diot, ze zureak ere vhs kopiatutik hartuta badago, ez dut bi hauen beharrik izango.

Email baten edo ea ahal didazun bidali minutu erdiko zatitxo bat edo, ahal dela isiltasuna dagoen eszena bat mesedez, hortxe ikusten baita nolako kalitatea daukan.

Zeuk esango duzu, agian molesti askotxo izango baita tituluak eta 15 (depende) audio hartzea

Aju

Joder, hau desesperantea da. Orain audioak behar ditudanez bakarrik, audio hutsa hartzen hasi behar naiz, ze kapturako audioa baino kalitate hobea lortzen dut solte hartu ezkero; atzoarte hartuta neuzkan audio guztiak ezabatu zaizkit misteriosamente, eta gaur hartu dudan audioa gaizki hartu dit  :?  Hau da, oraindik ez dudala ezer egin. Etxean dauzkadanen ondoren, lehenagokoan hartu nituen vhsak alokatu behar ditut berriz  :?  Desesperantea.

Mamorro, azkenean 1,3,4,5,7 vhsen audioak (1-3, 7-15, 19-21 atalenak) beharko ditut, eta ea 10. vhsarenak ez ditudan behar... Eta baita tituluak ere.

Ahal duzunean erantzun.

Ah, bideoen kaptura batzuk:




Eta titulu italiarrak:


Tituluak lortu ezean, fondo belzdun tituluak itsatsi beharko zaizkio.

En teoria filtratu egin beharko lirateke bideoak, baina neure buruari esna nion ahal dela ez nuela ezer gehiago filtratuko, ez hauek adibidez ez ditut egingo XD Total, ze irabazten da bideoa txar-txarra ez bada? Koloreen mugimendu pixkat kenduko duzu eszenan pertsonaiak geldirik daudenean, baina mugimenduan daudenean inguruetako marra beltzak desagertzen dira filtratu ezkero. Ez du merezi. Hobbesek eragin handia izan zuen, eh? XD