K2000 Chronicles REPORT(06-06-06/09-06-06)

Sortzailea Taichisan, 2006ko Ekainaren 10a, 13:52:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok, azkenean pentsatuegin dut laburpen txiki bategitea ze bestela post txorra asko aterako litzateke.

Beno, azterketak eta gauza orien ostan azkenean bueltatu naiz K2000ko bikozketan begiradak botatzenXD, eta gauza interesagarri batzuk ikusi nituen... Lehengoa da Jonu mediak RANMAren lehengo 2 filmeak erosi dituela eta horain bikoizten daudela, suposatzen dut bartzelonako manga azokan irteteko direla. Egun hauetan gehien bat, Alvaro Sanchez, Pedro Arrieta, Manu Heras, Eba Ojanguren, kepa Cueto, Irigoien jauna, eta Iker Diaz(truks dragoi bola GTn, edo goenkaleko aktore kaxkarraXD)kin egon nintzen batik bat, azken honi ez ninon pertsonalki esagutzen eta pentsatzen nuen baino pertsona hobeagoa da, badirudi ez zaiola asko burura igo goenkalen izandako arrakasta(zeren esan zuen ,ya amaitu duela grabaketak denboraldi honetakoak eta datorrenean ere segituko duela)eta bueno....
Asteartean ia egun osoa pasatu genuen sala barruan neuk, Kepa, pedro eta Alvaro, lehengo filme noruego bat bikoizten (kitchet noseke)suposatzen da komedia dela baino.....no hace ni puta graciaXD, gero pasatu ginen GALACTIC FOOTBALLera, eta handik Ranmara. Estibaliz etorri zen 3 take egitera de volido (neska honek bai dela alaiaXD pasada hutsa da)eta hondartzara joan zen amaitu ondoren.
Ta gero Iker Diaz etorri eta "NIHAO MI CONCUBINA"filmean (ranma), Angel de Gracia egiten zuen THOMA erregea(filmearen lehengo bikoizketa, bartzelonan eginda) berak bikoizten du,eta esan beharra dut gaztelaniaz asko igertzen zaiola euskalduna dela ,baino oso bikoizlari hona dela, oso azkarra benetan, takea behin ikusi eta grabatzeraO_O(beno esan beharra dago Ebak ere akojonantea delaere 3 take segidan eta benga!grabatzera, gero errektifikatu egin behar da errektifikatuko da)

Beste egunetan Ebarekin egon ginen ia, baita Irigoien Jaunarekin Happosai egiten duela Ranman(eta parre galantak egin genituenXD), Ebari esan nion EL CORTE INGLESen berjarri dutela aste honetan Ranmaren lehengo denboraldia, eta esan zidan: Bai?? ba arratsalde honetan edertracketik ateratzen nahizenean erostera joango naiz ze bestela beragabe geldituko nahiz berriz....
Gero(bikoizketatik kampo) Manu eta Ana tere-rekin kafetegian egonda, Pasaloren zuzendaria etorri zen eta pixkat hitzegiten egon ginen eta enteratu nintzen Adela(pasaloko neska) beraientzat sosa bat dela eta datorren denboraldian baliteke ez egotea , zeren orain egingo dute udako aldaketak eta segun nola doazen audientziak neska berriarekin udan, ikusiko dute nor jarriXDD eta barregarriena da gero joan nintzenean, justu adelarekin topo egin nuela(menudo txampi?onXD) con una cara de pitbull ke pakeXD

Azkenik esateko, komuneetatik atera nintzenean juxtu Gurutze Beitiarekin topo egin nuela(oso atxegina da) aupa esan zidan komo si em conociera de toda la vida irribarre batekin XDD neuk aupa esan eta behituXD gitxika gutxika gende gehiago esagutzen dut nahibarikXD

Ba beno, espero dut txapa asko ez izana, eskerrik asko irakutzeagaitik eta hurren arte!

P.D: datorren astean ez nahiz joango ere , neure aita operatzen baitdute.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Horixe bakarrik falta zitzaion, Goenkalen agertzearren paparra aterata ibiltzea XD Normala da burura ez igotzea. Joder, eta nik uste nuen aurtengo denboraldian hilko zela...

Nik bere lehen bikoizketa erderaz gogoratzen dudana 'Los 5 samurais'ekoa da, de hecho badaukat seriea, duela 11 urte edo emango zuten, eta bai, igartzen zaio euskalduna dela, baina ez da hainbesterako.

Zorte on aitaren ebakuntzan

FHarlock

Aipatukitchet noseke
Izan daiteke gizon solteroek sukaldean jokomodua ikertzen doazenen filma? Ez da komedia, eta film kuriosoa da.

Taichisan

Ba bai Fharlock, horixe bera da, eta Alvarok ezanda, komedia suekoa da, bitxi zamarra baino komedia azken finean, baina neuk esaten dudanez ez diot komedia izpi txintik ere ikustenXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Gauza da, ez dela komedia, zentzu klasikoan, eta oso hurruti Hollywood-en komedia klasikoan ezarri zuen kanonean, oso hurruti dago Marx anaien edo Willy Wilderren barrekada jarraien komedietatik. Jainkoak (Wilderrek) esaten zuen, komedia bat mendi errusiarrean joatea bezalakoa zela.

Ez duzu dialogo sarkastiko eta azkarrak, egoera subrealista batetik sortzen diren pertsonai ezoizkoen jokaeran funtsatzen da, momentu oron duzu sonrisa ahoan, eta noizean behin barre bat egiten duzu, komedia klasikoa barik, gehiago izango litzateke komedia inteligentea, mendi errusiarra izan beharrean, paseo gozagarri bat bezala planteamenduta, inongo aranik gabe, momentu oro dastatuz detaile txikienean. Mendi errusiarrean barrea bukatu orduko, gag berri bat dago, honetan, gag jarrai bat da filma osoa.

Sueziar zinea, kutxu hori du, elkarrizketa mugatuak, egoera eta bereziki, espazio subrealistak, mezu kritikoa. Hor daukagu Kaurismaki haundia eta beste film asko, Elling bezalakoak. Agian, irudituko zitzaizun ez zela oso barregarria, gauza da narrazioa askotan bisuala dela, eta komedia bisual asko duela, beraz, bikoizketa egiterakoan, filma bere osotasunean ez duzu ikusi.

Komedia bat da, baina suezian komedia ulertzen den era baten.

Pozten nau, ba filma hori izatea, ETB-ek edozein film amerikar erosten ibili da, askotan kalitateari begirada bat bota gabe. Ez dut horregatik ikusten ETB-en film gehiegi, entretenimendukoak bakarrik jarri ohi dituzte, audientzia general eta ilustratu gaberako, interisgarritasun urrikoak gehinean niretzako, filmeei minimo bat exigitzen bait diet. Noizean behi, film entretenigarriak ikusten ditut, baina jakinda zer ikusten dudan, denborapasan eta azkar ahazten ditut. Hau ez, zinean ikusi nuen bertsio original azpitulatuan, eta gogoak dauzkat berriro ikusteko.

Gutxitan pozten naute, ETB-ko filmak. Kasu hoerietako bat izan zen bitan ETB-n zapping egiten aurkitu nuen Ilargia zuzenean, zinean ikusita nuen, eta bitan, bukaera arte ikusi nuen berriz.

Gainera, ez zait erraza iruditzen bikoizteko, ameriketar filmeetan exageratu dezakezu, baina honetan, bikoizketa kontenitua egin behar da, matizak eta detaileak asko zainduz.

Taichisan

Ba bai, oso zaila izan zen bikoizketa, gainera Alvaro Sanchez zen zuzendaria(el ke mas ka?a mete) eta dena gainera perfektu nahi zuen eta gehien nabaritzen dena filme honetan arnasketak dira, bikoizleek berregin behar zutenakXD, esan gaztelaniaz bikoiztu zutela, eske igual es nuen bestean esan^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: "taichisan"
Ta gero Iker Diaz etorri eta "NIHAO MI CONCUBINA"filmean (ranma), Angel de Gracia egiten zuen THOMA erregea(filmearen lehengo bikoizketa, bartzelonan eginda) berak bikoizten du,eta esan beharra dut gaztelaniaz asko igertzen zaiola euskalduna dela

Hombre, izatez Venezuelarra da...

FHarlock

Aipamenaren egilea: "taichisan"Ba bai, oso zaila izan zen bikoizketa, gainera Alvaro Sanchez zen zuzendaria(el ke mas ka?a mete) eta dena gainera perfektu nahi zuen eta gehien nabaritzen dena filme honetan arnasketak dira, bikoizleek berregin behar zutenakXD, esan gaztelaniaz bikoiztu zutela, eske igual es nuen bestean esan^^

Horrela egin behar dira gauzak. Honelako filme bat, bikoizketa kaxkarrarekin pikutara doa.

Arnasketak bikoiztearena, detaile izugarria iruditzen zait, ahots originala sartzen baduzu, nabaritzen da.

Gogora datorkit zein ondo bikoiztu zen bere hasieran Dragoi bola, garrasi guztiak bikoiztuta, eta nola edozein modutan bikoizturik bukatu duen, ahotzak mantentzea paso egiten.

Behin esan zidaten, ez dago bikoizlari onik edo txarrik, bikoizlari zuzendari onak edo txarrak baino.

Taichisan

ba egia da hori zuzendariena,zeren txarrak izanen dira deialdi penosoak egiten dituztenak eta gero exijentzi gutxi egiten dutelako(eta alvaroren kasuan bere lana oso ondo betetzen du)horrela agertzen dira gero batzuetan desinkronizazio bikoizketak(egunen baten LASEXTA ko hentaia ikusten baduzue de pasada ikusiko duzue nolan sinkronizaziotaz paso egiten duten oso baita interpretazioarekin)...
Fharlock, beti bezela ,krack hutsa zara beti denataz jakiten duzu etaXD^^(euskal encondingseko lamparako geinua duguXD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!