Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

#135
AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!! Zer dok hau ba?a!!!!!!!!!!!

One Pieceko 8 + DBZko 16 + Stargateeko 1 = Disko gogorra petau biher dostazue!!!!!!!! (Laster garbiketa in bihekot :xD)

Lan bikaina :thumbsup

PD: Joder, 33. atalerako bakarrik 19 eskaera ditut... denak ados jarri ote dira??

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

zelan doa jaitsiera? Momentu honetan 105-109 i?ork ez dit eskatu, asike nahiko ondo doan seinale.

Baten batek denak osorik edukitzea nahi dut ze 2 egunetan edo emulea kendu nahi dut azureusetik One Pieceko rawak jaisteko, horrela aurtengoz behintzat raw denak eukiko ditut (nahiko dauzkat), ETBk harritzen ez bagaitu, jakina  :lol

Gehien daramanari eman nahi diot slota, horrela lehenago jarri ahal izango dut

Jabarro

Nere jaitsierak ondo joaten zaizkit 101 etik 109 ra jetsi zaizkit jadanik eta beste 20 atala ere ondo dauzkat eta beste guztiak jeisten ati dira, poliki baino jeisten ari dira.
Nahi duenarentzat emule 24 orduak dauzkat konetatua eta hemengo nick berdina dakat

jonnydbz

#138
Nik 110erarte dauzkat eta beste hauek egoera honetan:

  • 111: %74.2
  • 112: %95.7
  • 113: %74.3
  • 114 :%72.9

Besteak oraindik ez ditut jarri jeisten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

#139
Nik 105, 106, 107, 108, 109 eta 119 osorik dauzkat. Gainerakoak berriz egoera honetan:

     -110: %80
     -111: %64
     -112: %92
     -113: %65
     -114: %77
     -115: %69
     -116: %75
     -117: %78
     -118: %33
     -120: %76
Soilik herriak salba dezake herria.

txiritsu

Ni berandu nabil baina jarri ditut martxan.

Momentuz disko potoloa daukat, beraz ez daukat arazorik hor denbora luzean edukitzeko. Behin kapitulu berri hauek osorik ditudanean esango dizuet.

Eta, milla esker guzti hau posible egiten duzunoei. Benetan.

jonnydbz

Beno atzotik atal guztiak dauzkat, ea opor hauetan ondo banatzen den, eta denon laguntzat fitxategiak denbora luzez mantentzen ditugun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Nik astebetez ordenagailua itzalita izan dut, oporretan izan bainaiz. Baina orain ez dut inongo arazorik eta berriro jarri ditut jeisten, jetxi bezain laster abisatuko dizuet. Gainera, ez dut inongo arazorik denbora luzez konpartitzeko (beste 104ak ere baditut), oraindik kriston espazioa daukat libre disko duroan. Beraz, berandu dabilenak nire kapituloak behintzat bertan izango ditu.
Soilik herriak salba dezake herria.

ekaitzball

 :bye1 jakiteagaitik, noiz ipini al zenuke freezerren zaga, lortu ahal zenuke, mesedez :crybaby, gaztelaniazko bertsioa ez dut batere atzegin mesedez ia lortzen  :hail badezu bideo oiek 170-192 , ta bai esan behar det emule-an dituzun bideoak itzel ikusten direla!!  :thumbsup

orionatk

Izatez, VHS guztiak ditugu (nik ateratzen ditut hortik audioak^^), baina muntaiak egitea bere denbora daramate. Ez dakit komentatzen dituzun kapituluak bidali nizkion Ajuri ala oraindik ez...

Aju

freezerren saga 107an amaitzen da baina  :whistling

jonnydbz

 :xD :xD Hori esan behar nuen!! Hori Cell-ena izango da ez??

Pazientzia, ez dago besterik, itxaron eta dbz osoa izango dugu!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ala, orain ikus dezakezue zer gertatzen den Freezerren erdiekin eta bere aitarekin  :xD Atalokin androideen saga hasten da, eta atal tanda honen amaierarantz serieko 2. saga nagusia hasten da, baina etsai nagusia oraindik ez da agertzen.

Norena ote da etorkizuneko makina hori? Nor etorri ote da? Zer egon da arrautza eta azal barruan? Hori... hori ez dakienik ba ote dago oraindik?  :lol

Ez dakit zelan gertatzen den, ba?a dvdak punturik interesanteenetan mozten dira, hurrengo biak ere intenso amaitzen dira  :xD

Inon ezer esan gabe emulean jarri nituen taldekoak lehenago jaisten hasteko, ba?a ikusten dut ez duela ezertarako balio izan  :undecidedd Kagoen la...

Earwen, idatzi zeozer ze zurekin hitz egin nahi dut (onerako  :xD), interesantea da zenbat igotzen duzun

barraplaust

Neuk segituan ikusi nituen eta jada baditut baten batzuk osorik, ba?a egia da forokoa ez zen jende mordoak ere badituela jada, horrelakoetaz segituan ohartzen dira!  :blush Ba uste dut earwen hori aurreko batean erregistratu zela ez da ala? Niri ere ikaragarri igo dit behintzat, partaide egokia litzateke lantzamendu talderako... A!, mila esker Aju beste 20 kapitulo hauengatik, seriearen unerik onenetako batera iristear gaude... :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

earwen

#149
egun on. hemen nauzue. Barka lehenago ezer idatzi ez izana baina ez dut jakin zer idatzi. Badaramat denbora foro honetan sartzen baina orain dela gutxi erregistratu nintzen.
Eskerrik asko. Pozten nau baliagarri izatea.

Galderatzo bat: GT-ko atalak beti gorri ditut, ba al ditu inork emulean ipintzerik?