Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Ongi etorri earwen Euskal-Encondingsera, zure laguntza ongi etorriko litzateke DBZko atalentzat. Beno, egia esan ondo dator ze ziztu bizian igotzen duzu :thumbsup

Mila esker Aju atal hauengatik. Spoilerrekin kontuz ibili beharko dugu horrenbeste suspenserekin :xD

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Ongi etorri, earwen. Nik baditut GT-ko atal batzuk, duela denbora asko emuletik jeitsi nituenak, baina ez dira Aju-k egin zituenak. Horrek ere ni ere bilatzen nabil. Uste dut taichisanek eta Ajuk dituztela bakarrik, ez nago ziur.
Hala eta guztiz, etb-k ez du inoiz osorik emititu, 52 bakarrik. Gainontzekoak bikoiztu gabe dituzte, eta bidalitako emaileari erantzun zutenarekin, bikoizteko intentziorik ez dute. Maite Kuttuna bezalakoetan nahiago dute dirua gastatzea, zer egingo diogu...

jonnydbz

Eskerrak haurrentzat kate bat prestatzen ari den ze bestela... Ea horrela GT amaitzen duten. Egia esan kapitulu solte batzuk bakarrik ikusi ditut, eta ez zitzaizdan gehiegi gustatu, baina bikoizteko 12 atal bakarrik falta badira, bukatzea ondo legoke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Aipamenaren egilea: earwen  Noiz: 2007ko Maiatzaren 06a, 19:37:12
Barka lehenago ezer idatzi ez izana baina ez dut jakin zer idatzi. Badaramat denbora foro honetan sartzen baina orain dela gutxi erregistratu nintzen.
Ongi etorri forora earwen :thumbsup. Ni ere zu bezala ibili nintzen hasieran, zer posteatu jakin gabe, baina behin posteatzen hasitakoan post bat bestearen hatzetik zihoan eta konturatu aurretik foroko beste bat nintzen. Ea zuri ere berdina gertatzen zaizun eta gurekin geratzen zaren.

orionatk

Ah, earwen, kuriositateagatik da hau...
Ez zara izango Euskal Encounterreko foroko "Arwen"?? Eske horregatik sonatzen zidan zure nick-a lehendik  :lol

earwen

Ez naiz Arwen. Nahiz eta izena antzekoa izan. Izenak leku beretik atera ditugu

orionatk

Wikipedian pixkat begiratu dut eta orain badakit nondik datorren  :xD

Eske ez dut Eraztun Jaunaren bat bera ere ikusi, bakarra izango naiz^^

Aju

GTrekin ez kezkatu ze udan berriro montatuko dut dvdrip japonesekin eta TDTko audioekin, aurrekoak opening, kortinilla, ending, avance eta laburpen gabe ziren eta titulu inglesak zeuzkan, eta audioak vhstatik ateratako eta oso filtratuta zeuden, berria askoz hobeto egongo da

jonnydbz

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 06a, 22:07:57
Eske ez dut Eraztun Jaunaren bat bera ere ikusi, bakarra izango naiz^^
Ba ez dakit zeri itxoiten diozun!! Euskerara itzuli arte?? :bleh
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kazeko

kaixo guztioi!!!

berria naiz eta galdera bat egin nahi nizueke.

ba al dakizue dragoi bola eta dragoi bola z serieak zenbat kapitulu dituen guztira?

mila esker

Arsenicum


Dragoi Bola 153
Dragoi Bola Z 291
GT 64
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


141tik 150rako elinkak jarrita dauz. Ni bakarrik nabil konpartitzen. Astiro badoa horregaitik da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

#162
Hon neu be bai, aber euskaltel portatzen dan, gaur portatu da  :weirdsmiley flipa

Emule normala daukat orain, asike slota ematen diodana ez dut "askatuko" guztia igo arte, 5kb/sra. Lehenengoarentzat premio!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Mila esker! Arrebari deitu beharko diot jeisten jartzeko esateko... :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.