Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Hurrengo 19ak jarrita.

Aurreko tandan 20 jarri nituen, baina dvda 19rekin betetzen zen, beraz, solte geratzen zen hurarekin eta oraingo 19ekin, hurrengo dvda osatuta.

barraplaust

Eskerrik asko! Banekien nik laister iritsiko zirela... :xD :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk


jonnydbz

Mila esker!! Asteazkenean jarriko ditut jaisten :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ya ez daukat lehen bezain beste erraztasun atalak konpartitzeko (emulea ya gutxiago erabiltzen dut, espazio falta...), beraz, 500mb baino gehiago igota dauzkadan atalak kendu ditut azken tanda honetatik. Suposatzen da 2 pertsonak izango dituztela osorik gutxi gorabehera, asike konpartitu mesedez. Bide batez proba egingo dugu ea jendearen inplikazioa zenbatekoa den.

Kiogo

Eskerrik asko kapitulu berriengatik!
Nik oraingoz ez daukat konpartitzeko arazorik, beraz, iturri bat behintzat badago kapitulu guztientzat :cheesyy
Aju, kapitulu batzuk borratu nahi badituzu, nik 210.kapitulurarte dakat.

jonnydbz

Neu be 210.etik nabil, ta nahiko ritmo onian doia.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Denak bukatuta eta konpartitzen  :thumbsup

Upa

Eskerrikasko lagunak!! Ni ere jeisten dihardut eta era berean konpartitzen.
Pare bat egun nabil gaixorik, eta DBZ kapituluak ikusten akatzen dut denbora jeje.
Horrela segi!!

barraplaust

Denak jeitsita eta konpartitzen.   :thumbsup
Hemendik aurrera "errazionamendua" hasiko delakoan nago ni! :xD :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Azaroaren 25a, 17:10:42
Gaur jartzekotan nintzen kapitulu gehiago, baina beste gauza batekin liatu naiz eta azkenean datorren ostiral/larunbatean jarriko ditut hurrengo 20ak. Eta 6-7 asteka jarriko dira atal gehiago. Ala, badaude datak  :msn-wink

Azaroak 25an idatzi zeuen hau eta atalak abenduak 2an jarri ziren. Beraz, Urtarrilak 13an edo 20an tokatzen da. Ezin deko ihesbiderik. :giljotiini
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

#281
Azken bi atalak gaur jarri ditut jeisten, eta 10 eta 7 iturri oso daude, dirudienez jendea inplikatzen ari da.

edit: gaueko ordu batetarako biak jaitsita zeuden, nire ustez abiadura ona ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

SHOTO

Nik azkeneko 20 kapituluak, denak 3 egunetan jeitsi ditut, suposatzen dut jendea inplikatzen ari dela. Kapitulu guztiak ikusteko irrikan nago ea noiz jartzen dituzuen!!!! URTE BERRION denoi!!!! :drunk :beer

Aju

Aipamenaren egilea: SHOTO  Noiz: 2007ko Abenduaren 27a, 12:27:47
Kapitulu guztiak ikusteko irrikan nago ea noiz jartzen dituzuen!!!! URTE BERRION denoi!!!! :drunk :beer

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Abenduaren 13a, 21:21:45
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Azaroaren 25a, 17:10:42
Gaur jartzekotan nintzen kapitulu gehiago, baina beste gauza batekin liatu naiz eta azkenean datorren ostiral/larunbatean jarriko ditut hurrengo 20ak. Eta 6-7 asteka jarriko dira atal gehiago. Ala, badaude datak  :msn-wink

Azaroak 25an idatzi zeuen hau eta atalak abenduak 2an jarri ziren. Beraz, Urtarrilak 13an edo 20an tokatzen da. Ezin deko ihesbiderik. :giljotiini
Oraindik falta da

jonnydbz

Hori da, azterketa garairarte ezer :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa