Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

getxoztarra

#60
Badekogu aukera barriro gure arteko txapelketa bat prestatzeko txirrindulari taldeekaz.
Anomatzen dana helbidea hau da 
www.tropela.net

Ez dakit aurreko tropeltxoarekin jarraitu ahal izango dan edo itzuli honetarako tropeltxo barri bat eratu behar dan, Beste batzuk nik ba?o gehiago jakingo dozue. Animatu!

jonnydbz

Tropeltxoa jarraitu egiten du. Nahi duenak sartzeko eskaria egin dezala eta hemengoa baldin bada onartua izango da. Beharrezkoa den baldintza bakarra hemen mezutxo bat idaztea da :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Nik egin dot tropeltxoa ya. Aldatzen joango naz egunekaz.

Tropeltxoa nire ustez publikoa izen behar da. Ez da foro publiko bat?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Nahi duzuena, baina tropeltxoen grazia ezagutzen direnen artean talde bat egitea da eta beraien artean hitz egitea. Gainera foroa publikoa izango da, baina idazteko erregistratu egin behar duzu, tropeltxoan berdin eskari bidali baino ez da egin behar. Ea jendeak zer esaten duen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Nik ere egingo dut nire tropeltxoa, baina nei iruditzen zait egokia dela onartua izateko hemen mezua idatzi beharra, eta hala eta guztiz ere ez du publikotasunik galtzen...
Soilik herriak salba dezake herria.

getxoztarra

Mugimendu gitxi ikusten da tropelan eh. Ez da inor animatuko edo?

jonnydbz

Neuk be in dot, baina tuntunian :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Opari bat jarri beharko da irabazleantzako ala?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Ez dirudi jende gehiegik egingo duenik ez. Nik jada egina daukat, baina ohikoez gain nahiko gaizki ibili naiz gainerakoak hautatzerakoan. Faborito garbirik ikusten al duzue?
Soilik herriak salba dezake herria.

barraplaust

Ez dakit telebistan entzungo zenuten edo ez baina dirudienez UCIk neurriak hartu nahi ditu Valverderen aurka eta Espainiako federazioari eskatu omen dio espediente bat irekitzeko Puerto auzia dela eta. Gainera ez diote munduk txapelketetan parte hartzen utziko. Zergatik itxaron ote dute horrenbeste denbora hori egiteko?
Soilik herriak salba dezake herria.

Jotake[EH]

Orain egingo dut! Berriro ere irabazi egingo dut :hail

getxoztarra

Hori hori, Valverde Tour-etik kanpora bota behar eben. Ta ganera egunkari batetan agertu da Rasmusen-ek abisua emon ebala 2-3 egun etorriko zala Tour-eko mendiko etapak probatzera. Dirudienez fax bidez bidali eban. Beraz tongo egon da tropeltxoan eta Tour-ean, ba?a batez ere tropeltxoan! Aupa ni! Txapeldun morala! jejeje  :king :xD

Arsenicum


Bueno ba amaitu da Tropeltxoa. Irabazlea Getxoztarra izen da.


Pos.   Erabiltzailea   Herria   Puntuak
457.   getxoztarra   Getxo   5.751 p.
847.   Barbax   Beasain   5.345 p.
1832.   Arsenicum   Loiu   4.629 p.
2158.   barraplaust   Ordizia   4.447 p.
2473.   botas   Laudio   4.265 p.
3676.   jonnydbz   Arrasate   2.987 p.


Zorionak!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

3808tik 3676.a, ez dago gaizki :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Munduko txapelketako kiniela egin daiteke animatzen danarentzako tropeltxoan!

www.tropela.net