Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

killer

#225
Kaixo denoi

bueno aspaldikan hemen registrauta ta ia ezebez ez idatzita ba beno nik be pizkat lagundu nahi det.
Ikusten dotenez ez daude einda dvd-ko menuak ta nik bakarrikan oraingoz Dragoi bolaren lehenengo  dvdaren menua daukot eginda baina denak egingo ditut.

Hemen daukazute kaptura bat nahi badezute menua deskargatzeko jarriko det



ondosegui :holas:



orionatk

Oso ideia ona  :egiptooo

Nahi duzunean jar itzazu^^

killer




killer

#228
Bueno ba hemen daukazute Lehen Menua igota Ez da ezer ikusgarria baina beno nahi ba dezute besteak egiten ditudanean igoko ditut bebai.

Kaptura:



Dragoi Bola DVD1 (7.34Mb)

http://www.megaupload.com/?d=8UB8NRA3

Orionatk Nahi badezu lehen orrialdean ipini gero erraztago aurkitzeko.

Ondosegui danoi




orionatk


Arsenicum


Itxura oso ona deko, grabatuko dot dvd-ren bat aber ondo dabilen. Ongi etorri forora Killer. Avatar hori forocochesekoa da ezta?


Laprast, eskerrikasko rapidshareko linkengaitik! Lehenengo postean sartu dotaz. Zelan igotzen dozuz? Programaren bat erabilten dozu?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

laprast

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Urriaren 17a, 00:53:49
Laprast, eskerrikasko rapidshareko linkengaitik! Lehenengo postean sartu dotaz. Zelan igotzen dozuz? Programaren bat erabilten dozu?
Rapid Uploader eta RapidUp programekin probatu nuen baina oso astiro joaten zen. Azkenean web-etik igotzea erabaki dut. Soilik bi web-lehio zabalduta nire igo-abiadura guztiz aprobetxatzen dut :D.


orionatk

Lehenengo post-ean jarri ditut, mila esker.
Oso ondo portatzen ari zaretenez, igandean kapitulu berri batzuk jarriko ditut  :cool:

killer

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Urriaren 17a, 00:53:49

Itxura oso ona deko, grabatuko dot dvd-ren bat aber ondo dabilen. Ongi etorri forora Killer. Avatar hori forocochesekoa da ezta?
...

Bai horixe ondo etortzen zait aurpegi hori ezta :biggrin:




jonnydbz

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2008ko Urriaren 17a, 11:42:38
Lehenengo post-ean jarri ditut, mila esker.
Oso ondo portatzen ari zaretenez, igandean kapitulu berri batzuk jarriko ditut  :cool:
:vueltasss :egiptooo :yahoo :pancarta: :thumbup: :village: :yupi: :vueltasss :egiptooo :yahoo :pancarta: :thumbup: :village: :yupi: :vueltasss :egiptooo :yahoo :pancarta: :thumbup: :village: :yupi:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2008ko Urriaren 17a, 11:42:38
Lehenengo post-ean jarri ditut, mila esker.
Oso ondo portatzen ari zaretenez, igandean kapitulu berri batzuk jarriko ditut  :cool:
Igandean web-a aktualizatzen egongo naiz atalak itxaroten. jejejeje
eskerrik asko orionatk, gure saga hau pixkanaka osatzen ari da

orionatk


orionatk

3 atal berri jarrita. Momentuz emule-ren bitartez jarraituko dut banaketa egiten, baina eskertuko nuke jeitsitakoan norbaitek megaupload edo rapidshare-ra igoko balitu atalak.

Aju