Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

RYOGA

Que bien que dices que los vas a hacer del tiron.Yo ya consegui los que faltaban,del emule,y 3 los monte yo.Pero prefiero tenerlos todos de aqui con la misma calidad.

hamair

Kaixo denei. Lehendabiziko gauza: mila esker egiten ari zareten lanarengatik. Marrazki bizidun hauek nire gaztaroko oberenak ziren eta berriro behar den bezela ikusteak ilusio handia egiten dit. Benetan, mila esker.

Orain kontsulta batzu:
Jeitsiera zuzenaren bidez jaisten ari naiz Dragoi Bola, Z eta GT eta emule bitartez OVA-k. Nire intentzioa, denak emule bitartez elkarbanatuta uztea da, baina duda txiki etortzen zait burura: emulen dituzuen bertsioak eta jaitsiera zuzenekoak artxibo berbera al dira? Jeitsiera zuzenekoan Kapituloaren izena osoa azaltzen da (DB001 - Bulma eta Goku......) eta emulekoan berriz ez: Dragoi Bola 001 euskal encondigns.  Ta hortaz aparte ez dute berdina okupatzen. Ze erberditasun dago bien artean? Zein jaistea gomendatzen didazue? Jaitsiera zuzenekoak emule bitartez elkarbanatuko ditut hala ez?

Mila esker

Hamair


jonnydbz

Berdina den bakarra DBZ da. Deskarga zuzeneko DB emulen aurki daitekeen beste bertsio bat da, baina beste batek egindakoa (eta esan behar da kalitate nahiko eskasekoa dela). Eta BDGT emule bitartez banatutako beste bertsio bat dago eta osoa (64 atalak), hau da, deskarga zuzenekoa bertsio zahar bat da eta ez dago bukatuta.

:holas:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

hamair

Beraz zer gomendatzen didazu, denak emuletik jaistea?

Mila esker berriro ere

Aju

Emulen DBko 2 bertsio daude: hemengoa eta Aitortxu delako batek egindakoa. Hura bideo analogiko batetik egina dago, eta hemengoa master digital batetik, beraz, hemengoaren bideoa askoz hobea da. DBZ emulean bakarra dago. DBGT ere bi bertsio ager daitezke, hemen jarrita dagoena eta duela denbora dexente hasi nuen beste bertsio bat, baina 40. atalean utzi nuena.

Megauploadetik jaisten baduzu, nahiz eta izen ezberdina izan, artxibo berdina dira. Pisu ezberdinekoan badira, segur aski norbaitek Aitortxuren bertsioko bideoari Euskal-Encodings jarriko zion, halakoren bat inoiz ikusi izan baitut neuk ere.

hamair

Mila esker. Hemengo elink-ak erabiliz jaisten ari naiz.

Segi horrela, nik behintzat eskertuko dizuet.

Taichisan

Bide batez,....Orionatk, zertan zabiltza? ez duzu ezer atera esan zenuenetik, zerbait gertatzen da?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

bueno hemen nago berriro.
zelako itxura aldaketa jaso duen foroak!! (sartzen ez naizenetik...)
taichisan-ekin msn-tik hitz egin dudan moduan, kapitulu batzuk muntatuta ditut baina emule txarto darabil eta ezin ditut igo. berarekin geratu naiz eta berak egingo dit igotzearen mesedea.
nire asmoa seria maiatzan edo ekainean amaitzea da, ea lor dezakedan.

Aju

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2010ko Martxoaren 18a, 22:23:17
bueno hemen nago berriro.
zelako itxura aldaketa jaso duen foroak!! (sartzen ez naizenetik...)
taichisan-ekin msn-tik hitz egin dudan moduan, kapitulu batzuk muntatuta ditut baina emule txarto darabil eta ezin ditut igo. berarekin geratu naiz eta berak egingo dit igotzearen mesedea.
nire asmoa seria maiatzan edo ekainean amaitzea da, ea lor dezakedan.
Animo :vueltasss :vueltasss

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

hamair

Laguntza behar badezute lasai eskatu. Emule egunean 24 ordu urtean 365 egun martxan

orionatk

kapitulu batzuk gehiago jarri ditut emuletik. nire emulea ez doa oso ondo, baina taichisani pasa dizkiot ere berak megauploadetik jartzeko. jartzen dituenean mesedez ea norbaitek laguntzen didan emuletik ere banatzen.
oso laster jarriko ditut kapitulu gehiago.

ekai_TZ

Jeisten bereala!! nik ahal dudan bitartean dragoi bola emulean edukiko dut. Gt dena hor dut. (1,5 terako diskoa erosi behar dut lehen bait lehen :cool:) jejee

Taichisan

Poliki poliki nabil megauploaden igotzen, dena den 3 atal falta dira, nik ez dekot ordun, inok igo ahal badezake hobe.

Biharko igotak egongo dira gainontzekoak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

hamair

Kaixo. Megaupload-etik jaisten ari naiz jarrita daudenak (76-85) eta besteak emule bidez. Jaitsi bezain pronto denak emulen jarriko ditut.

Mila esker egindako lanarengatik