[TDT] La2 Ninja dortoken serie klasikoa euskeraz emititzeko eskaria.

Sortzailea FHarlock, 2006ko Abenduaren 29a, 17:57:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

RTVE bere La2 kanalean gure haurtzaroko serie klasiko hau emititzen ari da, gainera, VOS jarrita TDT-ean.

Euskeraz ikusi bagenuen ere bere garaian, orain gazteleraz eta ingeleses ikus dezakegu bakarrik, audio gehio emiti badaitezke aldi berean.

RTVE-en ikuslegoaren defendatzaileari idatz diezaiokezue.

defensor@rtve.es

Aju

eskaera guztiak hari berean jarrita igual hobeto, ez? Azken finean denak dira eskariak eta hobeto dago aurkitzeko zer dagoen eskatzeko eta zer ez

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Ea zer iruditzen zaizue hurrengoa:
- Post txintxetadun bat, eskari guztiak dituena, bereziki, forura berri datozenak dena ikus dezaten.
- Eskari berriak anuntziatzeko, post partikularra egingo zaio, eskari berria anuntziatzeko, eta post txintetadunean gehituko zaui.

Aju

nigatik konforme, baina hilabete ingurura indibidualak kenduta nik uste hobe dela, errepikatuta dagoenez eta ya ez delez hain gauza aktuala, kenduta, garbiago

FHarlock

Ongi, noiz edo noiz garbiketa eginda.

Por zierto, despistatu, eta CUatro Chihiroren bidaia euskera gabe eman zuela esan behar dut.

Aju

#6
nik badaukat divxen euskeraz. Nahi baduzue jarriko dut emulen

FHarlock

Ba ez legoke gaizki, material zaharra eta orain lor ezin litekeena igotzea oso ongi dago.

Taichisan

Fharlock, uste dut konfunditzen hari zerala, chihiroren bidarengatik uste dut esan duela divxan euskaraz duela, ez ninja dortokengan, zeren berak materialen bat eukiko bazuen seguru euki nik izango nuela bebai(con trapitxeos XD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 01a, 18:54:55
Fharlock, uste dut konfunditzen hari zerala, chihiroren bidarengatik uste dut esan duela divxan euskaraz duela, ez ninja dortokengan, zeren berak materialen bat eukiko bazuen seguru euki nik izango nuela bebai(con trapitxeos XD)

Bai, Chihiroren bidaiarengatik nioen. Hobe bestea baneuka  :icon_weep