Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 5 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

horrekin ez kezkatu ze oraindik ez daukat audio berriak montatzeko asmorik, seguruena DBZ osoa bukatzean egingo ditut.

knohibi

Uhm... ni audio berriei itxoiten nengoen atalak dvd-etan grabatzeko (bertsio "definitiboa" grabatzeko) baina DBZ guztia giga gehiegi kenduko dit disko gogorrean. Orain ez dakit zer egin xD



kalitate diferentzia asko dago?

Aju

jaitsi 82a ta zeuk erabaki, horrek audio berria dauka. DVD erreproduktorean entzunda apenas igartzen da ezer, aurikularrekin bai, asko igartzen da hobekuntza

Aju

'Atal gehiago jarri ditu' esango du baten batek posteatu dudala ikusita XD Bai eta ez.



x264 bertsioko atala dakarkizuet. 74a hautatu dut. Momentuz ogm formatuan dago, baina nire asmoa mm4 formatuan ateratzea da. Baten batek badauka tutorialen bat avitik mp4ra bideoa konprimitu gabe pasatzeko??? edo bestela mp4an forma errazean konprimitzeko tutorialen bat??? Virtualdubmodarekin egin dut hau ta horrekin ondo nabil, baina ezin dut mp4 kontenedorea erabili, eta avi formatuan ezin dira aac formatuko audioak gorde....



GTren atala ezin izan dut egin, konpresio arazoak dauzkat eta. Ea asteburuan egiten dudan.



%20-%20x264.ogm|229466745|D68CC948D15D08A9A5D661416F857100|h=VQE4QFG2OFNGUEBCZAQDPXCTMJ22WBGA|/]Dragoi Bola Z Box - 074 - [Euskal-Encodings] - x264.ogm



Espero dut kalitatea gustatzea, rawaren ia berdin ikusten da :D  Noski, ia 4 ordu konprimitzen edukita  :roll:

Arsenicum

Bajatzen jarriko dut. Hala ere ni "Avi" zalea naz. Nahiz eta hobea izan Ogm ta subtituluen gauza horrek denak.



Ta 81tik 100rako kapituluak be bajatzen dekotaz eta nahiko ondo dabilz konpartitzen. 6 falta zaizkit bakarrik eta denak %50tik gora dauzkat. 95a oraindik ez da bajatu (supersaia egiten denekoa) eta larri nabil ia noiz amaituko dan. :lol:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Jeje, ta mp4 zalea??? Oraindik gutxi egongo dira... Ba?a xvid bertsioa daukate.

jonnydbz

Iada jarri ditut falta zitzaizkidan atalak jeisten, baita muestra hori ere. Bidebatez esan nahi dut lehen postean 64 atala balitz bezala jarri duzula, nahiz eta elinka 74.arena izan  :wink:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Jeje, eske azken momenturarte muestra horrek 64. atala izan behar zuen (nire gustokoena), baina ikusita lehengo bideorik txarrena 74a zela, ba hauxe hartu nuen azkenean.





Mmmm, fijatzen bazarete, muestra hori ezin da ireki virtualdubekin, ogg audioak daramatzalako dela uste dut... Horrek ogmtik avira ezin pasatzea dakar  :D  Baina audio horiek 96kbpsan daude, eta neuk uste baino kalitate gehiago galtzen dute... 128kbpsan jarri beharko ditut, eta 128ra jarri ezkero, nahi ogg nahi mp3, biek okupatzen dute berdin. Mp3 ala oggn nahiko zenukete audioa???? Edo hobeto esanda, virtualdubekin ireki ahal izatea edo ez???? Ze gaur egun ya ogg edozein dvdk irakurtzen du.



Mp4n egiteko nengoen baina virtualdubek ez du formatu hori onartzen, eta erabiltzen ikasi dudanak ez dit grazi handiegirik egiten ze lehenengo atala konprimitu behar dut nahi dudan formatura (azkarren egiteko, demagun xvid), haren arabera sinkronizatu audioa, eta gero ikasi dudan programarekin mp4ra konprimitu bideoa eta audio sinkronizatua gehitu, honek ez baitauka virtualdubaren moduan direct stream copy...

jonnydbz

Neu flipetan nabil, ze gaur goizerako iada 8 atal jeitsi dizkit, hau da 24 ordu baino gutxiagoan 8 atal eta beste berezi hori. Nahiko ondo doala uste dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Spinel Sun

ei!! dragoi bola z-renm karatula iten ari naiz!! ta laburpen bat bihar dot lehenengo DVDarentzat, emango al zenidake??? ^^ ia bukatuta dago. milesker!

Aju

uf, horretan nahiko txarra naiz, detallerik mierdenekin gelditzen naiz eta gero testu luzeegia gelditzen zait. Baten bat animatzen da??

Taichisan

Zergaitik ez dugu erabiltzen dvdtan agertzen diren sinopsiak?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ba Selectako dvdak dituen norbait izan beharko du, edo gutxienez erderaz jarri dezala.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Spinel Sun

karatuka haruek niretzat egiten ari naiz, baina amen ipointzen ditut nahi duenak hartzeko, lehena 1nengo kapitulutik 20. kapitulurarte izango da. ^^

Barbadil

Apa! eLinkak ez dabiltz ondo eta emulean 80-81 edo 81-82 atalak bilatzean arrituta geratu naiz zeren bi artxibo daude bakoitzeko Kb batzuren diferentziarekin eta ez dakit zein den ondo dagoena. eLinkak zuzendu ditzazkezue edo tamainu egokia zein den esan? Eskerrikasko!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.