Nor da pertsonaia?

Sortzailea FHarlock, 2006ko Otsailaren 13a, 22:57:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 8 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Sentitzen dur Bardabil, ez dago pistarik, Zangalotino galdurik egongo da, baina bete betean asmatu du, pertsonaia Tracy jauna zen, Trumoitxorien buruzagia. Hemen ikusi dezakezue, bere familia eta lagunekin.


Supermarionation (Super+marionets+animation) teknikarekin egin ziren, 35mm grabatuz. Dialogoak aurretik grabatzen ziren, begiak eta ahoak, impultso elektrikoei erantzun zezaketen, marioetak disco erreproduktorera konektatzen ziren, eta marionetistak, ez ziren ahoaz eta begiez arduratzen.

Oso gaizki geratzen zen nola ibiltzen ziren, horregatik, betik geldirik edo eserita agertzen ziren, goitik mugitzen zituztenez, ezin zituzten berez ateak iragan, beti eserita toki batetik bestera zihoazten aulkietan.


Zutik, baina ez ibiltzen. Trumoitxori bia, niri gehien gustatzen zitzaidana. Zuhaitrzak bere aurren makurtzen egiten ziren.

Detaile bat, Tromitxori 1, Mazinger Z baino lehen, igerileku azpitik ateratzen zen.

Ontziak, benetan sua botatzen zuten, eta kontrol remotoz zihoazten. Barrutik gasolinaz betetzen zituzten lehertzeko. Leherketak, abiadura azkarreko kamararekin grabatzen ziren, detaile haundiagoaz grabatzeko, eta geldoago pasatzeko. Efektu berezietako teknika basikoa bihurtu zen hau.

Hauek ziren Trumoitxoriak. Geroago, 6garren bat ikusiko genuen Trumoitxori 6 filman, bigarrena.

Zoritxarrez, seria eta bi filmak dvd-ean daude, euskerazko bikoizketa gabe.:(


Duela gutxi, Silva Records, inglaterran, soinu banda argitaratu du, hauena, eta Barry Gray-k Gerry Andorsenontzat eginiko serien soinu bandak. Gerry Anderson izan zen marioneta serie askoren sortzaile, Trumoitxoriak, Capitan Scarlett... geroago, irudi erreala eta maquetak nahastuko ditu Space 1999 serie mitikoak, eta azkenik, Space Precint-en.

Nik etxean ditut Trumoitxorien bi diskak, Capitan Scarlett-ren bat, eta Sapce 1999 beste bat. Oso lan txukuna egiten ari dira edizio hauekin.

4 PUNTU - ZANGALOTINO
3 PUNTU - FHarlock
2 PUNTU - m374L1z3R
1 PUNTU - TAICHISAN
1 PUNTU - Barbadil

Barbadil

Hau da nibela dagoena! :shock:

Teknika hau ere "Team America" filma grabatzeko erabili dute, ez?
Pelikula honekin barre ugari egin nuen  :lol:

Thunderbirds seirea ikusten nuen baina ez nengoen fijatuta beti eserita edo zutik geldirik egoten zirenik, kuriosoa benetan.
Zure esplikazioekin "La noche de..." bezelako programa egin daiteke anime edo marrazkiei buruz FHArlock!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

Bueno , bueno ze ezuatea :o txikitan ikusten neban ni eta nire faboritoa submarinoa zen. Orain dela gutxi benetako aktoreekin egindako filma ikusi dut, eta niretzat desezio hutza izan da, beno mayordomoa izugarrizko hantza dutelesaileko papi?arekin.

Pistak botako ditut:

Ez naiz asko gogoratzen, hortaz pistak  urriak izango dira eta laster asmatuko duzue:

1?- Sorte txaka ekartzen duela esaten da.

2?- Bere etsaia doctore edo profesore bat da.

3?- Profesore honen morroia txakur bat da.


Oporretan noie asteleraino, orduan esango dizuet asmatu duzuen a la ez, eta ez baduzue asmatu bete pista bat botako dut.

Barbadil

Pista bat emateko garaia izango da ezta?  8)
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

baina ez duzue ezer esan, hortxe doa.

1?- Sorte txaka ekartzen duela esaten da.

2?- Bere etsaia doctore edo profesore bat da.

3?- Profesore honen morroia txakur bat da.

4?- pertzonaia maleta edo zorro hori bat darama.

FHarlock


Zangalotino

Bete betean asmatu duzu FHARLOCK :D .Klasifikazio honela geratzen da.

4 PUNTU - ZANGALOTINO
4 PUNTU - FHarlock
2 PUNTU - m374L1z3R
1 PUNTU - TAICHISAN
1 PUNTU - Barbadil

Zangalotino

Bete betean asmatu duzu FHARLOCK :D .Klasifikazio honela geratzen da.

4 PUNTU - ZANGALOTINO
4 PUNTU - FHarlock
2 PUNTU - m374L1z3R
1 PUNTU - TAICHISAN
1 PUNTU - Barbadil

FHarlock

Denbora luzea da Felix katuaren materialaren atzetik nabilela, baina ez ETB-k emititu zuen seria, lehenagoko materiala, bereziki, 1930 aurretik eginiko cartoonak, non oraindik, zine mutu barruan, Felix izar famatua zen.

Norbaitek zein zaharra den ez badaki, 1919 sortu zuet Pat Sullivan-ek eta Otto Mesmer-rek. Adinekoa dugu katua, orain ez da duela urteak bezain ezaguna, zoritxarrez.


Soinua heldu zen, eta kolorea ere, ikusi Koloreetako serieko aurpegia.


Maleta horia, ez naiz gogoratzen noiz agertzen den, baina guztiz erabilgarria zen. Ez nago zihur, baino koloreetan asi baino lehenagokoa dela uste dut.



Eta orain, hurrengo jokurako pistak:

01.- Etxerako bidearen bila ibiliko da. Eta ez da Ulises, bere Odisea partikularra baduen harren.
02.- Bi bikoiztaile izan zituen pertsonaiak, logikoa denez.
03.- Galdutako lagun bat bilatuko du.

Aju

FHarlock, galdera bat.

Ez dakit ikusita edukiko duzun, baina Simpsonen atal batean Rasca & Picaren sortzailea agertzen zen berak sortu zituela pertsonaiak esanez. Nik uste nuen Mickey Mouseren parodia bat zela, ze Pica arratoia agertzen zen lehen bideoa Mickey Mouse agertzen zen bideoaren berdina da, kaletik paseada bat ematen, eta belarriak eta prakak ere berdinak dira.

Baina 1919 esan duzunean gogoratu naiz, juizioa irabazten duela autoreak kuadro bat apurtuz eta bertan sinadura bat agertzen zelarik (simpsoneko atalean), eta 1919 zekarren. Simpsoneko atal hori Felix katuaren parodia bat da? Ze bizi osoa egon naiz konbentzituta Mickey Mouseren parodia zela

Barbadil

Marco.


Aju: Nik ere uste nuen Mickey Mouse-n parodia bat zela. Ea FHarlock-ek argitzen digun.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

FHarlock

Orain ez dut gogoratzen zehazki Simpsonen kapitulu hori, lehenengo 4 denboraldietako bada, eta kapitulua zein den, ikusi eta zerbait esango dizuet, dvd-an lau denboraldi bakarrik dauzkat. Agian audiokomentarioan zerbait esaten dute. Hala ere, kapitulu hori, pertsonai desberdinen erreferentziak dituela.

Gaizki gogoratzen ez badut, Rasca eta Pica, Ton eta Jerry-ren parodia dira, eta zihurrenez, errusiarrek egindako kopian oinarritu ziren hauek aukeratzeko.

Bestetik, Mickey Mouse-ren sorreraren historia nahiko berezia da. Walt Disney Oswald untxiaren eskubideak galtzerakoan, banatzeileenganako treneko bidaian (garai haietan kostatik kostara 2 egun ziren) Disney, Ub Wirkes hartean sortu zuten, gaizki gogoratzen ez badut. Izena, Disney-ren emazteak aldatu zion eta horrela geratu zen. Ub Iwkers, Disneyren 7 jakintsuetako buru izan zen, eta 30 hamarkadatik aurrera, amimazio buru nagusia, Disney produktore izan zen hortik aurrera, marrazkigile txarra zen, bestetik.

Eta orain, gatozen jokura. Ez duk Marco. Pista bat gehiago.

01.- Etxerako bidearen bila ibiliko da. Eta ez da Ulises, bere Odisea partikularra baduen harren.
02.- Bi bikoiztaile izan zituen pertsonaiak, logikoa denez.
03.- Galdutako lagun bat bilatuko du.
04.- Hirugarren denboraldiaren hasieran, Son Goku-k behin egin zuen ala, pego el estiron. Hazi egin zen, eta nola, gainera.

FHarlock

Galduta egon behar duzue ezer ez esateko. Ea beste pista pare bat.

01.- Etxerako bidearen bila ibiliko da. Eta ez da Ulises, bere Odisea partikularra baduen harren.
02.- Bi bikoiztaile izan zituen pertsonaiak, logikoa denez.
03.- Galdutako lagun bat bilatuko du.
04.- Hirugarren denboraldiaren hasieran, Son Goku-k behin egin zuen ala, pego el estiron. Hazi egin zen, eta nola, gainera.
05.- Bigarren denboraldiaren bukaeran izango da galduko denean, azken kapituluan beraz, serie guztia ez da bere odisea etxerako bidea aurkitzen.
06.- Bere odisea partikularran, bere neskalaguna eta txakurra izango ditu lagun.

Barbadil

Ba oraindik nada. Seguro baten batek asmatu ta gero tonto arpegia jarriko zaidala :?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

Niri ere ez zait ezer burura etortzen, zer da akziozkoa a la un dramon, lo del estiron me tiene mosca :( , judo boy esango dut zerbait esateagatik, baina ez da izango 8)