Barkaidazue...

Sortzailea Taichisan, 2010ko Urriaren 27a, 01:26:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa aspaldikook,
lehen eta behin barkaidazue dauzkadan release guztiak amaitu ezin izateagatik oraindik.
Batez ere (berriz) arazoak ditut justu Material guztia dudan disko gogor externoarekin ta sekulako buruausteak sortzen hari dizkidate. Gauza da ia material guztia (muntaen rawak, audioak, etab.) disko gogor horretan dagoela ta esan didaten bezela, berriz pizten ez bada material oso AKABO.
Dena den sahiatuko naiz ahal den laster arazoa kompontzen eta Blue dragon, Galactik Football eta Keroro behintzar amaitzea.

Eta hemendik aurrera erosoagoa izango da niretzat release gixa Dvb ripak egitea eta listo, badakit filme edo telesail batzuentzako badaudela dvd ripak eskuragarri, baino egia esan sekulako denbora kentzen dit eta ezin naiz muntaketetan ahinbeste denbora egon, sentitzen dut.

Baita ere barkamena eskatu nahi dizuet aspaldi oso inaktibo nagoelako, eskerrak behintzat Godelet dagoela pixkat giroa animatzeko, oso lan ona egiten hari bait da.

Ta ezer gehiagorik ez, espero dut dana ulertzea ta laster berri onekin etortzea.
Aio guztioi ta lasterarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Lasai Taichisan, zure erritmora egin zazu. Eta ez estresatu!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

Zurekin gaude!
Ahalegina egingo dugu. Eutsi! :manifa:
G o d e l e t