Dragoi Bola GT [EMULE] [64/64] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2009ko Abuztuaren 01a, 14:26:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Azaroaren 19a, 14:20:08
4 egunetan 13 atal jeitsi ditut, 4-5 iturri oso ikusten ditut. Emule eta euskal banaketa izateko martxa ona deritzot. Eskerrik asko denoi!!
64ak batera jarri dituzu edo hasierakoekin bakarrik zaude? Ni 35etik aurrerakoekin nago.

jonnydbz

Asko jota 5 ditut. Jeisten ditudan heinean berriak jartzen ditut jeisten. Baina lasai, martxa onean doa-eta.
:holas:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

josu

Kaixo danoi,

Azkenik amaitu dut  DB-GT jaisten. Jakin dezazuen nik 64 atalak jarrita ditut emulean eta hor utziko ditut iturri gehiago egon daitezen. NAhi baduzu jonny esan nola deitzen zaren eta lagun bezala jarriko zaitut.

Goazen lagunok....

Ikerga

Listo danak bajatute!! Yeah!! Emule martxan itzikot konpartiten okitzeko.

Animo eta bardin segi foroko danori eh!!
Egia egi, ogia ogi, ardaua ardau, bi ta bi lau

EGOTAKU

Ezin al dituzue kapituluak deskargatzeko beste era bat jarri?,nire emulea aspaldi es du funtzionatzen :serie1_wall:

Aju

Baten bat eskeintzen ez bada...

Dena den, nola da emulea ez dabilen hori? Ez duzula jartzen izango da, ezta? :silba:

jonnydbz

Jada ia atalen erdia jeitsi ditut, 31 guztira. Aju, zuk dituzun atalekin hasi naiz eta horiek bai azkar doazela xD
Eskerrik asko!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Eta azkenean denak jeitsita eta konpartitzen!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

veget4

norbaitek konpartitu dezake 40 tik 64 era? hori bakarrik falta zaizkit
agur eta eskerrik asko serie honeta igotzeaz

Aju

Ni banago horiekin, baina aipatzen dituzun atalak ikusita, uste dut zuk bertsio zaharra daukazula. Nik berriro osoa jaistea gomendatzen dizut.

jonnydbz

Super berakatz kainoia entzutean jarri dudan aurpegia ikustekoa izango zen... ;tximuzoro
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Martxoaren 10a, 21:50:45
Super berakatz kainoia entzutean jarri dudan aurpegia ikustekoa izango zen... ;tximuzoro
Super Garlic Ho. Asmaturik ez dago behintzat, baina Garlic-i bere horretan mantendu bazioten izena...

jonnydbz

Dragoi Bola bere horretan utzi behar zuten... Oobekin dena polita gelditu zen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Spoiler
Joder, Krilin hiltzen Guiness rekorra daukala ematen du :meparto:. 45/64 noa, ea laster amaitzen dudan.

PD: spoilerrak kutre agertzen dira ez?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Krilin da gehien hil den pertsonaia, 4 aldiz, heriotza naturala kontuan hartu gabe.

Eta kuriosoa bada ere, lurrean bizi den jendearen artetik Satan Jauna da sekula hil ez den pertsona bakarra.

Spoilerrak zertarako? :meparto: