[LAGUNTZA] BETIZU KANALEKO VHSak

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 27a, 09:40:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa, aste hopntan egingo da hilabete bat segido hasi nintzela vhsan BETIZU kanaleko programazio osoa hartzen, eta tamalez bideorik gabe garatzen hari naiz.
Hori dela eta zihurasko laster paroi bat egingo dut grabaketetan eta hori suposatuko du material askoren galera eta telesail batzuek osorik ez izana(gehienak), eta benetan putada itzela da.
Behar ditut 2 edo 3 pertsona gehienez, baino GUZTIZ KOMPROMETITUKO DIRENAK vhsen ripeotan laguntzeko, bideo bakarra bait dut ta dvd grabagailuak bakarrik eskuz grabatzen bait du(eta nahiduenean). Sahiatu naiz beste bideo bat eskatzen lagunei baino, ez daukate aukerarik bideo aparatua uzteko denbora gutxiz, eta horregaitik ia badagoen prest norbaitek, egun baten geratzeko ,nik pasatzen dizkiot bideo batzuk ta ripeatu, edo dvd pasatu soilik neuk egingo bait nuke eta ripeoak...
Ia lortzen dugun zerbait zeren bestela esandakoa, 2007/08/29tik aurrera grabatzeari utzi behako diot ta vhsak dvda pasatu(25 edo 26 vhs dira gaineraXD hilabete osokoa)....asike bueno, esango didazue zerbait. AIO
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!