Euskal Encodings -erako logotipoa

Sortzailea metalizeR, 2007ko Urriaren 04a, 23:03:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

metalizeR

Aurreko foruan behin komentau ta diskutitu bazan be, berrido be gaia ateratzen dot ^^.
Ez badau interesik ba, sin mas, hemen uzten da dana ta kitto.

Ba?a bueno, bestela, Ze iruditzen zaizue talderako logotipo bat diseinatzea? Edo izan daitekeenaren ideiak botatzea... edo nik zer dakitx ^^!.

Nik neuk bere egunean zerbait egin nuen, Dragoi Bola-rentzako portadak egiten nebilenean (hori hurrengorako :P). Hona hemen tamainu txikian:



Ikurri?a bat 'asako' zartzia iual gehixegi izango zan, ba?a koloreekin jokatzia posible izango zan be.

ze di?ozue?


Aju

Ondo dago, ba?a holan emoten dau forua dragoi bolana dala  :xD Aunke aurrekoan Capsule Corporationen logoa komentatzen zan erdian marra bat jarrita, asike...  :xD Goku, Luffy ta holako pertsonaien irudiak sartuta igual hobeto, ez dakit, hemen igotzen diren gauzenak edo.

Dragoi Bola Zko portadak erakutsi dostazuzen irudiakin eginda egon behar dira...  :vueltasss

darko

Nik ere nire proposamena egingo dut ba XD, eta zuek esan:



One Piece mangaren lehen liburukian jarri nuena da. Horrela oso primitiboa da, baina txukunago, kolorearekin eta pertsonaiekin (Goku txikia, Luffy eta Fernando Amezketarra adibidez) niri gustatzen zait.

Bat edo beste, logotipo ofizial bat behar litzateke behintzat...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

0717ren lagun bati eskatu diogu logotipoa eratzea, logotipoak egiten bait ditu ta oso ongi gainera, pauta batzuk eman nizkion egiteko ta zain nago(pare bat egiteko esan nion gero emen aukeratzeko), pasatzen dizkidanean posteatuko ditut :irak
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

 :lmaosmiley3 :lmaosmiley3

Horrelako laguntza bat behar genuen. Ea azkenean logo ofizial bat izaten dugun.

717

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urriaren 06a, 11:40:00
0717ren lagun bati eskatu diogu logotipoa eratzea, logotipoak egiten bait ditu ta oso ongi gainera, pauta batzuk eman nizkion egiteko ta zain nago(pare bat egiteko esan nion gero emen aukeratzeko), pasatzen dizkidanean posteatuko ditut :irak

Gaixua, azkeneko bikoizketa proiektuekin ahaztuta egongo da. Esango diot xD, tsubasaren trailerra bukatu dugu ia. uy! si ez dizut esan! oaintxe pasako dizut messengerretik xD
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?