Hattori Ninja Seriea kapturatzen ari gara

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 13a, 17:08:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, momentuz ekainaren azkenerarte TDTtik kapturatuko dut (kapturadora galdu ez badut  :? ) eta Taichisan ere ibiliko da hartzen, gero ya ekainetik aurrera inor aurkeztu ezean, Taichisan bakarrik ibiliko da, eta beno, baten bati eskaera egiten diot kapturatzeko badaezpada ze dena delakoagatik Taichisanek egunen baten huts egiten badigu, agur atal hori.

Momentuz 2 dauzkat montatuta eta atal gehixeago edukitzean jarriko ditut emulean ea nolako harrera daukaten ikusteko

Arsenicum

Lasai, ni bebai banabil grabatzen TDT-tik. Astelehenekoak huts egin zidan baina bueno. Internet barik nau baina ez nago geldi. Agurrr
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

m374L1z3R

Edarra momentuak gogoraraziko dizkigu serie horrek...
jojojojojojojo
:D
aton goukakyuu no jutsu

Aju

Epa arsenicum, konektata zaudela ikusten dot eta aprobetxatzen dot galdetzea ea zelan zabiltzan Hattori eta Vickien kapturazioaz. Aprobetxatzen dot esateko nik ya ez ditudala jarraituko kapturatzen ze udarako ya badauzkat DBZ/GT asike lana ez zait faltako.

Komentatu nizun bat pixkat filtratzeko, ba Hobbesekin egon nintzan hizketan (DB/Z/GT dabilena montatzen gallego) ta pentsatzeko era pixkat aldatu dosten, eta filtratzen badozu erabili temporal smoother filtroa, eta Resizea ere bai erresoluzioa jaisteko 640x480 ingurura ze bestela artxiboaren tamaina nahiko handi geratzen da, eta ya de paso alboko franja beltzak kendu. Honekin ta 1200ko bitratearekin perfekto doa nik uste, baina beno, hori ya zeuk ikusi, desde luego ez dot uste beste ezer filtratu behar zanik, de hehco nik be beste filtro bat gehiago bakarrik aplikatzen nuen

Arsenicum

Aupa, ba ez naz konturatu idatzi dozunik orain arte. Nik 512x384an kapturatzen dot seria. 200 MB kapitulu bakoitza 1200 inguru geratzen zen XVID-egaz. Orain ez dot gogoratuten justo zenbat baina hortik. Niri Maiatzak 15 eta 16-ko kapituluak falta zaizkit. Beste guztiak hartuta dauzkat. DB GT ere kapturatzen nabil badaezpada ere eta Vickie, uste dot 36 kapitulutik 45rarte edo holan dekotela bi egon horretakoak izan ezin. Hala ere horretariko bat VHS-an grabatuta daukat 40.na dela uste dut. Uste dut falta zaidana edo 39a edo 41a dela.

Filtroarena ya denak ditudanean egingo dut, eta franja beltz horrek lehen ez nintzen knturatzen hor zegoela baina esan zenidanetik beti nabil hoiek kentzen. Bueno baa egongo gara beste baten. Agurr
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ko?o arsenicum, konektatuta ikusten zaitudala aprobetxatuz, nola daramatzazu kapturak, guztienengatik nabil galdezka, nahiz eta hattoriren subforoan nabilen

Arsenicum

Kapturatzen jarraitzen dot. DVD barik gelditzen nabil eta disko gogorrean leku barik...( 2 ordu 4 GB dira) baina oraingoz ondo. Ez dekot denborarik avi-ra pasatzeko azterketengatik eta horregaitik nabil pilatu ta pilatu.

Hattori esan nuen egun hura bakarrik falta zait. Beste guztiak kapturatzen nabil. Doraemon, Hattori, Vickie eta Doraemon berriz, orden horretan ematen dute eta. Azterketak 27 amaitzen dotazenean jarriko naz eta atal gida ta dana eging dot. Agurr
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Amaitu direz Hattori.ren kapituluak, edo gitxienez ez deurie emoten jarraituko momentuz behintzat.

Kalkuluak ondo egin baditut... 105 kapitulu emititu dituzte. 34 egun*3 atal eta beste egun baten atal bat. Uste dot 2 egunetan huts egin nuela.... beraz 99 kapitulu inguru edo izango ditut. Amaitzen dudanean ia emulen sartu daitzezkeen edo. Eta atal gida sortu bebai.

Zelango izena jarri beharko nioke?

1x01 Lehenengo atala, 1x02 bigarrena eta 1x03 hirugarrena [euskal-encondings.tk][By Arsenicum19].avi edo holango zeozer??
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Atalak 3 zatitan dauzkazu banatuta?? Nik gomendatuko nizuke emisioaren moduan uztea, hasierako kanta-3 atalak-amaierako kanta. Sugerentzi bat da. Ez dot uste merezi duenik zatitzea

Arsenicum

Ez ez, emisioa moduan dekot. Hasierako kanta 3 atalak eta kanta. Horrela daukat, baina... ez dakit 3 kapitulu duiren... 1 den... zelan izendatu... duda hori daukat
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Nik zu izanda emisioaren numerazioa jarraituko neban, emisio bakoitza 01, 02, 03...

Arsenicum

Eta 3 atal dituen kapituluari nola jarriko diot izena?

Hattori Ninja 1x01 Ninja Mutikoa 1x02 Irakasleari irakasten 1x03 Ordukako lana [Euskal-encodings][By Arsenicum19].avi

??
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

NIk ere DBZri tituluak jartzen nizkion eta hain geratzen zen luzea ze gero Neroarekin grabatzean ezabatu egiten zirela azken letrak (artxibo bakoitzaren izenak karaktere kopuru tope bat dauka), asike ez dizut gomendatzen tituluak jartzea ze alferrik izango da