Serieen Elink-ak jartzeko lekua

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Ekainaren 23a, 02:45:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aupa, nire ustez, upload lekuan jarri beharrean, hobeto litzateke bakoitzaren foro barruan jartzea. Dragoi bolaren gai barnean, "Elink Dragoi Bola Z" jarri eta administratzaileak, edo moderatzaileek bakarrik idaz dezakeen post baten. Berdina, hattori, Doremi eta besteekin, eta kapitulu gehiago jartzen diren heinean ba berrizten joan.

Ia zer iruditzen datzuen. Agur
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Hombre, zentzua badauka, baina izan kontuan DB/Z/GT, Arturo Erregea, Vickie, Doraemon, Doremi, Jim Zizare, Seabert, Dinosauzers, Kalimero, Pokemon, Sakura... horretarako bakoitzarentzako subforo bat ireki behar da, eta barbaridade bat litzake kopurua eta ez dut uste merezi duenik.

Dena den besteek ere eman dezatela iritzia

FHarlock

Denborarekin, nolabait organizatu beharko da, bestela kaosa izan daiteke.

Nik egingo nukeena, uploadi, subkategoriak sortu, bat filmeak, beste, animazioko seriak, bat upload berrien anuntziorako...

Arsenicum

Edo hori, upload-en barruan serie bakoitzaren beste azpigai batzuk eta hor jarri. Eske ez dut orden askorik ikusten bestean eta ez dakit. Oraindik ez daukagulako gauza askorik., baina... bide ona daroagu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Fharlock-en ideia gustatzen zait, Upload-sen diferentziak egitea, zeren laster hasiko gara BBC-ko(edo denetariko) telesail errealak igotzen eta horrela hobetu zailatutak egongo lirateke. Baita proposatu nahi nuke Proiektuen posta bakarra izatea ,eta proiektuak subforoak, horrela proiektu gehiago egin ahala gehitu egin genezake, neure iritzia da^^geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Beno, organizazio berriarentzako sugerentzi batzuk idatz dezakezute...

Ez dakidana da zelan antolatu marrazkien zatia, ze hor animea ez diren serieak eta badaude.

Ba beno, eskematxo batzuk sugeritzea ondo legoke.