ETB gero eta kutreago

Sortzailea FHarlock, 2006ko Abuztuaren 22a, 01:20:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Dragoi Bola Z, bere garaiko zintak, oraindik Mario Bistagne banatzaile jartzen dutenak. Duela 10 urte badira honek ez dituela eskubideak. Ikus daitekeenez, bere garaiko BEtacamak darabiltzate, bideo kalitete desastrearekin.



Superman 3: Hau desastre total, audio joanda, irudia moztuta, luzatuta, nitidez guztia joanda, kolorek galduak, soinua apurtuta. Betacam viejo destrozado.



Cinema Paradiso, atzo emana etb2: Soinua erabat apurtuta, Ennio Morriconeren maisulana entzun ezina, musika bat guztiz magikoa, entzuetarekin batera unkitzen nauena beti, botagura eman zida horrela entzuteak, irudia ondatuta, grano ikaragarria. Soinuarena erabat kriminala. Betacam hecho polvo. Eta gainera, eman zezaketeen muntai berria.



Hau benetan lotsagarria da, era digitalean gaude, eta ikusten dudanez ETB zituen Betacamak zuzenean erabiltzen ditu, edo hauen digitalizazioa, eta ez da arudatzen banatzailei behar bezalako irudi masterra eskatzen, eta soinua egokitzen (hori euskerakoekin), erderakoekin ez dauka barkamenik.



Eta horrela, egun bat bai, eta bestean ere bai. Ia inoiz ez da ematen film bat bere formatuan...



Zenbat eta teknologia aurretatu, zenbat eta ETB gehiago atzeratun.



Nicam dugula ETB1, bigarren audio katea erderazkoa jarri ordez normalizazio linguistikoa lortzeko, japoniar audia ematen da inongo azpitulorik gabe. Ea, zenbat japoniar hiztunek ikusten dute Etb1-eko programazioa? Zertarako jarri da Nicam? Dirua botatzeko? Ala dirudi.



Eta ETB2 baduela uste dut, eta bigarren audio katea berdin dabil, hemen ingelesa gehiagotan entzuten da.



Ez da bakarrik programazioa gero eta kaskarragoa izatea, emisio kalitatea berdin zaie.

Aju

ETBrena kronikoa da. Atzoko DBZ ere pixkat desfasatuta zegoen, baina ez zen atzoko gauza bakarrik, bere garaian ere desfasatuta eman zuten eta 4h egon nintzen guztira atal honen montajea egiten ??

darko

Nik oraindik ez dut ulertzen gauza bat:



NOLA liteke ETB izatea Europa osoan kalitatearen Q saria jaso duen lehen telebista?  :?: Iaz hori esan zuten.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Q kalitate saria lortzeko dirua behar delako eta ETBko zuzendari eta arduradunak asko emboltsatu dute gastatu ez izateagaitik jajajajaja



Orain seriozki hartuta, uste dut gero eta txarrago goazela etbren kontuarekin, oso gutxi bikoizten da euskaraz, telesail interesgarriak(geure garaikoak ahalegia) gaueko hiruretan ematen dituzte, esan, nosk ostia ikusiko du gaueko hiruretan "GURE FAMILIA ETA BESTE ANIMALI BATZUK"??eske akojonantea da,geroesaten dute(hori bai)kentzen dituztela gauzak audientzi faltagatik! faltagatik??eta zergatik ba pilota partidu bat zuzenean eman ondoren gero ero ta bero ematen dute(ke porcierto, astalos mismisimos cojones me tiene)eta programa horren ostean"porke no tenemos mas" berriz pilota partidu BERBERA errepika egiten dute!?(Arsenicum,zure kasuan ezbaduzu partiduren bat grabatu aukera honak ematen dizute;) )Hori bai, arratsaldeetan beti dokumental piloa sartzen dizute(badirudi gehien euskaratzen diren gauzak direla...).

Baino,ikusiko dugu bi aste barru, Irailean sartuta gaudenean zeinek izango dira denboraldi hontako berriak(one piece aparte), eta ia behingoz MATRIX euskaraz ematen duten ze penagarria da jada katalanez bikoiztua izana baian galizieraz ere, eta euskara faltatzea.....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Q kalitate sariak du emisioen kalitatea neurtzen, soilik empresa kapitlista lez neurtzen da kalitatea: situen sarrerak, eragina inguruan, ezaguna den edo ez, dituen empresa lagunak,... Beste gauzen artean erabiltzailearen asetasun maila neurtzen da, eta egia esateko jende nahiko gustura ibiliko dela pentsatzen dut, ze bestela ez da ulertzen.



Gainera esan beharra dago zilarrezko "Q"-a lortzeko 1000 puntutik 400 eduki  behar direla, urrezkoa lortzeko 500.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Aipatueta zergatik ba pilota partidu bat zuzenean eman ondoren gero ero ta bero ematen dute

Erraza, erdaldun asko soinua kenduta etb1 ikusten dute kirola dagoenean, erdaldunek ikus dezaketeen gauza batekin jarraitzen dute ikuslegoa ez usatzeko. Hori da ideia.





Aipatuarratsaldeetan beti dokumental piloa sartzen dizute(badirudi gehien euskaratzen diren gauzak direla...)

Bikoizteko merkeagoak dira.