One Piece urtarrilaren 8tik aurrera astelehenetik ostiralera

Sortzailea Aju, 2006ko Azaroaren 28a, 13:09:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba oraintxe erantzun didate bidali nien emailari, eta galderetako bat One Piece noiz hasten zen izan zen,  eta nahiz eta data ziurra ez den, beraiek darabilten erreferentzia data urtarrilak 8 da.

EDIT: Arratsaldez emango dira.

Mmmm, nik ya aspalditik dauzkat jaitsita (beno, Barbadilek lagunduta) 60 bideo inguru  ;D. Baten bat audioak hartzeko???

Taichisan

Ba nik grabatzeko asmoa dekot asike nahi izanez gero neure audioak erabili dezakegu^^.
Ba nekien urtarriletik aurrera hasiko zirela ematen, fijo dago oraindik nobetate asko dauzkala ETB1ek, bide batez galdetu duzu zerbait CONAN DETECTIBEari buruz??eske me juego algo ETBk ere erosi duela(ojala), eta ze helbidera bidaltzen dituzu mailak? zeren neuk bidaltzen nituenean kasurik bez ez zidaten egitenXD.
Galdetzeko geratzen da Conan-en hori, megamanen zenbat atal erosita duten(prebisio bat egiteko)eta 2007an gutxi gora beherako birprogramatuko diren antzinako telesailak(fly,slump doktorea, kapitain planet, ginger gerriko beltza) zeren luck internacional-eko lizentzia asko berritu ahalko lukete(Ginger eta ninja dortokak adibidez)telesail oso mitiko eta honak baitdauzkate euskaratuta...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

info@eitb.com

Detective Conan pare bat aldiz galdetu diet eta ezta zer den ere. Nola dakizu 2007an serie zaharrak emititzen hasi behar direla?

EDIT: Erantzunak tardatzen badu, lasai, niri ere 10 egunera erantzun didate, berriro emaila bidaltzekotan nenbilen ya

Taichisan

AipatuNola dakizu 2007an serie zaharrak emititzen hasi behar direla?

Egia esan jakin ez dakit baina intuizio hori dekot behintzat, eta intuizio honetarako kontutan hartu dut bai udan zein 2006/07ko programaketak.
Udatik hona txikitan ikusten genituen hainbeste telesail bereman dituzte(eta batzuk gainera oso erakargarriak): Hattori ninjaren abenturak, Dinosauroak, Kalimero, Seabert, Lucky Luke, Gadget Inspektorea, Tintinen abenturak,... Arritzekoa izango litzake(lehen esan dudan bezala) ginger eta ninja dortokak ez ematea, zeren gehien berrizten dituzten lizentziak LUK INTERNACIONAL-ek banatzen dituen telesailak bait dira(eta egia esan ia ia ETB1ek dituen telesail gehienak emendik aterata daude). Horrez gain (berriz ere esten dut supozizioak direla) ere Kochikame, Maskara eta Kiteretsuren atal berriak emitituko dituztelakoan nago(asteburuetan, jaiegunetan edo auskalo),aunke kochikame oraindik pase bakarra euki du emititu zenetik ona, ez legoke gaizki berriz hasieratik emititzea denak grabatu ahal izateko(eta hau ere LUK INTERNACIONAL-ek aurkeztuta noskiXD).
Beno, asko luzatzen nagoela....lastima hilabete bat itxaron beharra etorkizunak zer ekarriko digun ikustekoXDD

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Lehenxeago gogoratuko naiz; Taichisan, oraindik ez didazu esan One Pieceren zeintzuk atal montatu behar dituzun, erdizka egiteko esan zenidan eta

orionatk

Gaur bertan jarri dut imagenio eta primeran ikusi eta entzuten da, TDT-a baino hobeto agian. Nik prest egongo nintzateke grabatzeko, ordenagailura bertara ere iristen baitzait telebista.

Aju

ba eskerrik asko, oso interesgarria da diozuna. Taichisan pixkat saturatuta ikusten dut eta ondo etorri zara, benetan  ;D

Taichisan

AipatuGaur bertan jarri dut imagenio eta primeran ikusi eta entzuten da, TDT-a baino hobeto agian
Jodo Orionatk, fuerte zatoz eh?XD ba hobe ordun zu audioak hartzea kalitate hobeagoa eukiko baitdituzte^^.

AipatuTaichisan pixkat saturatuta ikusten dut eta ondo etorri zara, benetan 
Orain "saturatuta" ez nago hainbeste(egunero egiten dut megamanen ripeoa behintzat)baino gauzatxoak ba ditut oraindik amaitzeko eta segitzeko(dragoi bolaren 6,7 eta 8 dvdak urte bukaerarako).
AipatuTaichisan, oraindik ez didazu esan One Pieceren zeintzuk atal montatu behar dituzun, erdizka egiteko esan zenidan eta
Ba egia esanda gustatuko litzaidake niri usten badidazu KURO KAPITAINAren saga osoa(Usopp aurkitzen dutenetik Kuro kapitaina aputzen dutenearte)neure sagarik kuttunena da etaXD gero horrela egin ahalko genuke agian, Sagaka zeren behintzat oso argia da lehengo tandan: Abenturaren hasiera, Buggy pailazoaren Saga, Kuro Kapitainaren Saga, Don Crieg Kapitainaren Saga, Arlong tritoiaren Saga, wisky peac Saga, Alabasta Saga(saga honek 3 sub sagetan banantzen da, lehengoa Vivi printzesa aurkitzen dutenean, bestea Baroke works-taldearen aurka borrokatzen direnean eta azkena krokodiloren aurkako borroka/Alubarnako kontraerasoa edo guda zibila Koza buru dela,...
Hortik aurrera oso galduta nago, baino behintzat ikusita katalunian eman dutena justu justu Alabastaren amaierarte izan da(3 opening eta 9 ending uste dot).Irrikaz nago Luffyren abenturak euskaraz ikusteko, telesail hau delako benetan nahiz eta mila bider ikusi betiarrapatzen nauena^^

P.D:Aju, ba ahal duzunean bidali ahalko zenizkidake DBZko atalak(80tik aurrera) eta One pieceren Rawak?eskertuko nizuke^^batez ere bideo berdinekin lan egiteko biok.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

ya ya, horrekin ez dago arazorik, bidaliko dizkizut  ;D

Ta ez ahaztu zuk DBZko audioak  ;D ;D ;D

orionatk

Aju, DBZ-ko atzerapena nire errua da, Taichisani pasatu behar dizkiot, baina laster pasatzea espero dut.

One Piecerena, ?Orduan audioak bakarrik hartuko ditut? Karga gutxiago niretzako xDD. Muntaia egitea pentsatzen nuen, baina egia esan ez daukat horretaz ideia handirik, eta RAW oso gutxi ditut. Orduan, nik audioak kalitate onean hartuko ditut eta deskarga zuzenean jartzen joango naiz, edo montatzen duenari bidaliko dizkiot


Aju

Ba bai, audioarekin aski izango litzake. Eskerrik asko audioengatik  ;D

Aju

Bueno, hemen nabil probak egiten eta arazoren bat edo beste agertu zaizkit.

Agian txarrena, arcoiris efektu hau

Saiatu naiz kentzen baina lortu dudan hobekuntza apurrarengatik ez du merezi, gainera gero beste nonbait uzten du txarrago, asike... Hauxe da agian putadarik handiena, baina ez pentsa goiko irudian bezain ondo igartzen denik, nik orain arte ikusi dudan kasurik txarrena jarri dizuet.

Gero beste hau, begira ezpataren heldulekua

deinterlacearen ere ez doa, aunke egia esan ez da asko apreziatzen eta ez da asko gertatzen. Adibidez justo zati hau mugimendu askokoa da ta ez da igartzen ezer, eta fijatzen bazarete, beste 4 irudietan ere ez dago, eta hori azken irudia mugimendu handikoa dela.

Eta ya azkena, kolore gorrixkak pixkat pixelatu egiten direla


Akats guztiok bideo originaletik bertatik datoz, ez da nire gauza. Beno, kolore gorriarena apur bat bai.


Dena den orokorrean ondo ikusten da, adibidez


Azken hau baten batek ez dela hain ona esango du, baina izazue kontuan oso mugimendu azkarreko sekuentzia dela, Luffy ukabilkada bat ematera doan bat. Hala ere, begira alkandora (ez fashiona delako, kolore gorriaren pixelazioagatik baizik)

Komentatu ditudan akatsak asko ez apreziatzeaz gain, distantziatik are gutxiago igartzen dira. Hauxe da eskuragarri dagoena eta berarekin egin dezakedan guztia.

Oraintxe konturatu naiz horixkak ikusten direla, bai arraroa, bideoan ez du horrelako inpresiorik ematen. Hori kolore filtro batekin konpontzen da dena den. 249mb inguruko atalak izango dira dualean.

FHarlock

Beno, txarragoak ikusi ditiat.

Dena den, beti aurrerago irudi obeagoa agertzen bada, bertsio obeagoa egin liteke nahiko errez, audiaok behintzak sinkronizaturik edukiko dituzu.

Aju

Hontxe begira ibili naiz eta kolorazioarena bsplayerrarena da, beste erreproduktoreetan ez da horrelakorik gertatzen, eta ezta dvdan ere  :huhh Eta ez hori bakarrik, irudi kalitatea ere zerbait hobea da, baina igar daitekeen ezer asko ez

FHarlock

http://www.codecguide.com/download_mega.htm

Utzi bsplayer eta antzekoak, instalatu hori, esan bai mediaplayer klasikoari, eta kodek eta horrelako arazoez ahaztuko zarete.

Hizkuntzak eta hori aldatzeko, erloiju parean jartzen diren ikonoekin aldatzen da.