Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Mila esker! Jeisten jarrita! :lmaosmiley3 :hail
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Hori daaaaa!! Mila esker!!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


MikelEiza

Atalekin atzeratuta ibili naiz, baina aste honetan egunean jartzea lortu dut.
Azken hauek ere jaisten jarrita.

Eskerrik asko :thumbsup.

jonnydbz

Orain ere ez dakit zergatik iturri bat bera ere ez... hau zergatik gertatzen da ba?a??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik ere ez dut i?or topatzen... Jarri elinkean zu iturri bezala.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Otsailaren 24a, 02:34:39
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Otsailaren 23a, 23:20:02
Jarri elinkean zu iturri bezala.
Komoooooorl, ez dut ulertzen :blink
Orionatk-rentzako zan, imajinatzen neban gertatuko zala gaizkiulertu hau :xD

Mua_2001

kaixo! Barka baina... inork bal ditu arazorik razorback serbidorearekin? Razorback 3.0 , 3.1, 3.2 eta 3.3 konektatzen dute baina ez dirudi ondo funtzionatzen duten. Zeuek ze serbidore erabiltzen dituzue?? Mila esker :)


Arsenicum


Ointxe razorbackegaz nabil. Automatikoki konektatzen da ta ez dakit fijo zeinetara egoten dan. Ikusi doten gehienetan saugstube delako baten egoten da konektatutai.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

#160
Oraintxe komentatu dit emuletik batek (ezin erregistratuta dabil, joder, birus mierda hori... ezin errregistratuta bazabiltzate ezabatu cookieak) Dragoi Bola jaisten dabilela eta ez dagoela fuenterik...

orionatk

Ba nik guztiak ditut konpartitzen. Mesedez, konpartitu zuek ere, leecher-ak!!!  :bleh

jonnydbz

Neuk 40tik aurrerakoak dauzka jarrita, toki faltagatik aurrekoak kendu behar izan nituen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

tulkastor

Ondo ondo, "amierara" iristen ari naiz, beno 60-an noa, j, zea...
v2 jartzen dun hauetan 50garrena adibidez, suposatzeet bigarren bertsio hau dala jeitsi "beharrekoa" ezta?
enga enga animo, jarri gehio, jjjjj  :yahoo
danak ari naiz oraingoz partekatzen, share share! jiiii
zorteon!  :thumbsup

orionatk