[ETB1] CONAN DETEKTIBEA ASTEBURUTAN

Sortzailea Taichisan, 2007ko Urriaren 22a, 17:49:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

darko

Audientzia potentzial ona izan dezakeen zerbait erosi eta ordu horretan botatzeko? Jendea eskolan edo lanean dagoenean?

ZER DA HAU, ETB???
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Azaroaren 05a, 16:15:54
Zelako bikoizketa?
Ni vhsan grabatu det eta lehendik eta behin Openinga bikoiztuta dago eta adaptazio aski zuzena gainera.
Bikoizketa ez dakit zehazki nola dagoen ia ezer ez dut entzun eta, bakarrik bagenekiena Xebe Atencia(songohan) Shinichiren ahotsa egiten duela, baita(KONTUZ HONEKIN) Conan Edogawaren ahotsa!!(eta benetan hau hil egin nau guztiz). Ran-en ahotsa ez dut jakin zein dan baino ikusiko dut. Beltzezko gizonezko bat(ile horiduna eta argala) Felix Arkarazo bikoiztu du(espero dut Felixek Kogoro bikoiztea , oso ondo gelditzen bait da).
Orionatk esaten duen moduan, Endinga moztu dute?? baino hoberena gure releaserako zera da,..edertrackek duen masterra Jonu mediak atera duen modukoa dela(opening, atala osorik,hurrengo atalaren laburpena,ending) eta ez Katalanek duten masterra(opening, atala, ending, atalaren amaiera, hurrengo atalaren laburpena), hori aski erraztuko dizu muntaia Orionatk.
Ba ia laster edo endinga osoa emititzen duten eta behintzat lehen 25atalerako materiala aski edukiko dugu.

P.D: Badirudi ere asteburutan emitituko dutela Conan, 11ak aldera, osea 7 atal astean...?? hauek ez dakite zein den "dosifikatzea"ren esannahia ala??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Azaroaren 05a, 20:26:43
bakarrik bagenekiena Xebe Atencia(songohan) Shinichiren ahotsa egiten duela, baita(KONTUZ HONEKIN) Conan Edogawaren ahotsa!!(eta benetan hau hil egin nau guztiz)
Goku umetan bikoiztu zutela ta uste dute ume denak bikoiz ditzakeela :lol Aunke ahots hori asko gustatzen zait  :egiptooo

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Azaroaren 05a, 20:26:43
Beltzezko gizonezko bat(ile horiduna eta argala) Felix Arkarazo bikoiztu du(espero dut Felixek Kogoro bikoiztea , oso ondo gelditzen bait da)
Kagada itzela. Pertsonaia garrantzitsuak dira, eta Edertracken usteko zuten askotan agertuko zirela, ba?a oso oso gutxi ateratzen dira, hobe zuten gutxi bikoizten dutenen bati ematea, asko bikoizten duen bati baino. Gainera serie hain luzea izanda, ahots horrek makinatxo bat pertsonai bikoiztu behar ditu... Aber ez duten hanka sartzen eta gero batera aterako diren pertsonaia biri bikoizle bera asignatzen...

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Azaroaren 05a, 20:26:43
Badirudi ere asteburutan emitituko dutela Conan, 11ak aldera, osea 7 atal astean...?? hauek ez dakite zein den "dosifikatzea"ren esannahia ala??
Hau disgustoa  :xD :xD :xD Hobe guretzat  :yahoo :yahoo

Arsenicum

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Azaroaren 05a, 16:20:50
Ez dakit, justo azkenean harrapatu dut. Norbaitek ikusi du?


Ba niretzako ondo egon da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Seriea edo/eta bikoizketagatik diozu? Seriea badakigu :lol :lol (Niretzat behintzat)

Arsenicum


Ba bikoizketa ta seriea. Bikoizketa... igual hasierako abestia bai zala txarra nire ustez. Baie seriea ondo bikoiztuta egon da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Kiogo

Conan eguerditan??  :fhar
Behintzat asteburutan botatzen badute ikusteko aukera izango det... Apusturik egin nahi ea zenbat aguantatzen duen ordutegi hortan?

Bikoizketa ikusten dudanean komentatu beharko...