GTren azken kapituluak emango dira antza

Sortzailea Aju, 2007ko Abenduaren 10a, 17:21:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

ETBren programazioan begira ibili naiz, eta astelehena 17rako GTko kapitulua dago programatuta, eta tituluaren arabera 53a da. Banengoen ba bapatean 45. kapitulutik jarraitzea (30 kapitulu saltatuta) arraroa zela. Badirudi azkenak bikoiztu egin dituztela. Zorionak ETBri :hail Beraiekiko nuen iritzia erabat aldarazi didate :hail Ea pelikulak ere bikoiztu dituzten, ya hori la ostia izango zen :hail Gaur ezingo da ikusi programazio hori pesta?atik, manualki aldatu behar da azken zenbakia "7"ra helbidean

darko

Berri bikaina da hori. :egiptooo :vueltasss

Baina ETBri buruzko iritzia aldatzeko askoz ere gehiago egin beharko dute oraindik...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum



Hau da begiratu ahal dan azkenengo eguneko programazioa, igandekoa:

http://www.eitb.com/euskara/programak/programa.asp?id=E1&offset=6

Azkeneko 6 hori kendu ta 7 jarri ezkero

http://www.eitb.com/euskara/programak/programa.asp?id=E1&offset=7

Asteleheneko programazio ezkutua agertzen da. :xD

Hori zan trukoa (igual ez da ondo ulertu).

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Abenduaren 10a, 19:04:48
Berri bikaina da hori. :egiptooo :vueltasss

Baina ETBri buruzko iritzia aldatzeko askoz ere gehiago egin beharko dute oraindik...

Naruto erostea edo holan?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

#3
Ondo egongo zen, baina hori oraindik ez da gertatuko. Ba aspaldion oso ondo portatzen dabiltza, eta hori neu naizela edozerengatik kexatzen den lehenengoa :whistling

EDIT: Beno, azkenean gaurko programatuta zegoen atala ez dute eman, eta gainera gaurko programaziotik atera eta dena egin dute...

Biharko atal bat dago programatuta, 49a, eta eman zuten azkena ostiralean izan zen, eta 46a izan zen... Katxondeo hutsa. Ostiralerako programatuta dauden One Pieceko atal biak, astelehenean ere programatuta daude, eta gainera alderantziz daude jarrita titutuak...

Hau ikusita animoak galtzen dira, baina eske astelehenerako "TXILI-SIN RONEK HIL EGINGO OTE DU PAN?" dago jarrita, titulu hori berria da... badaukaten seinale... Emango dute atzerago edo aurrerago.

Taichisan

18:25 DRAGOI BOLA
"6000 GRADUKO ENERGIA,EGUZKI GERRARIA"

Berri ona da batez ere bikoiztuta duten seinale delako, ta nik uste bikoizketa hobeagoa eukiko duela haurreko atalak baino(hori fijo)ta baliteke berriz Gohanen paperean Xebe Atenciari entzutera.
Gauza da azkenean DBGT osorik eukiko dugula, eta honekin Dragoi bola saga osoa eukitzeko aukera paregabea izango dela. Nik sahiatuko naz vhsan behintzat grabatzen ez galtzeko, irrika bait daukat ikusteko geratzen diren dragoiei jarri dieten ahotsaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Abenduaren 10a, 19:16:24
Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Abenduaren 10a, 19:04:48
Berri bikaina da hori. :egiptooo :vueltasss

Baina ETBri buruzko iritzia aldatzeko askoz ere gehiago egin beharko dute oraindik...

Naruto erostea edo holan?

Ez nuen marrazkiengatik (bakarrik) esaten XD.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Gaur ere ez dute eman, eta programazioan hau ere jarri dute datorren astearterako "6000 GRADUKO ENERGIA,EGUZKI GERRARIA". Orain bai, zalantzarik gabe esan dezaket, erosi egin dituzte berriak. Susmoa daukat ostiraletan bakarrik emang dutela GT (egun bakarra da 2 kapitulu daudena programatuta), baina badaezpada adi ibiliko naiz.

Aju

Kare Kano kapturatzen egon naiz eta amaitu denerako ya hasita egon da GT.

Panen ahotsa aldatu dute, orain Detective Conaneko Ranena da, eta orain gainera hurrengo atalaren aurrerapena ere ematen dute... Pena da hasieratik ez egitea hori.

Endingaren kanta lehengoa utzi dute

Aju

Ya le vale Edertrackeri, garrasi guztiak gaztelerako bikoizketakoak utzi dituzte, Detective Conanekoak japonieraz... hori da aurreztea hori

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Abenduaren 21a, 15:34:30
Ya le vale Edertrackeri, garrasi guztiak gaztelerako bikoizketakoak utzi dituzte, Detective Conanekoak japonieraz... hori da aurreztea hori
Nola Gaztelerazkoa???? nik uste dut oraingoan master frantzesa erabiltzen hari direla ta frantzesezko ahotsak direla....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ez ez, Goku txikia "ai ai ai" esaten ibili denean eta 2. atalean Goku ssj4 garrasika egon denean igarri egiten zen erderazkoa zela

Taichisan

Joder azelako txapuza!! ointxe ikusi det!!! "ke me kemo keme kemo" esaten dau gainera!!!BAINA ZE OSTIA EGITEN DUTE EDERTRACKEKO SUBNORMAL HAUEK????? BAINA ZE FUNDAMENTO DEKOTE??? Proposatzen dot edetrackera jun ta su ematea :kexa :kexa :kexa :brickwall :brickwall :protest :protest :protest
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Plan ahorratibo horretan kakak besterik ez dituzte egingo, hori da 4 txorrada gehiago ez egitearren bikoizketa izorratzea. Joder, behintzat izan zezala antz pixkat ahotsean...

darko

Ejem, ejem.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Abenduaren 10a, 19:04:48Baina ETBri buruzko iritzia aldatzeko askoz ere gehiago egin beharko dute oraindik...

Ez dago ondo nik esatea, baina nik arrazoi.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Abenduaren 23a, 18:40:28
Ejem, ejem.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Abenduaren 10a, 19:04:48Baina ETBri buruzko iritzia aldatzeko askoz ere gehiago egin beharko dute oraindik...

Ez dago ondo nik esatea, baina nik arrazoi.
Ba?a kasu honetan bere errua ere ez da, berak dirua jarri du eta bikoizketa enpresak egin dio txapuza hori