arturo erregea katalanez

Sortzailea Jerickho, 2008ko Otsailaren 05a, 23:58:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jerickho

Kaixo.

Duela dexente hemendik pasa nintzan arturo erregean asuntoa zemuz zijoan ikusteko. Badirudi dexente gelditu dala eta martxa emateko asmoa dezutela irakurri dudan arren, ez dakit noiz izango den xD... irakurri dudanan arabera Dragoi bola GT-kin bukatzean hasiko zeate tema honekin, ea ba... Bestalde, bere garaian, dexente kostata lortu nitun arturo erregean 30 atalak, baina katalanez zeuden..tv-rip direla ustet zeatik kalitatea ez da oso ona, baina ezer baino hobe bai...ta serie hau ikusteko izugarrizko gogoa dudanez, ba...(algo es algo..)... Zerbaitetarako balioko al dizute nere atal hauek??, printzipioz audioa montatzearekin nahikoa izango litzateke...dena den 11. atala gazteleraz bakarrik omen duzue... hori ere ezer baino hobe izango dala pentsatzen det...
Beraz, animatzen zaituztet lehenengo argitarapen bat egitera ta nire kapituluak behar badituzue esan, mesedez...
gustatuko litzaidake serei hau euskaraz edukitzea, nahiz eta atal batean gazteleraz azaldu guztia...

Mila esker egiten ari zeaten guztiagatik...ta animo!

zuen erantzunaren zain gelditzen naiz...

Aju

#1
Montatzean dago arazoa, atzera botatzen nau.

Nik daukadan ripeoak bideo txarra dauka, eta horregatik beste bideo batzun bila ibili naiz. Italiar batzuk topatu nituen emulen, ta hauekin montatzekotan egon nintzen. Arazoa?? Ba hasierako minutu bat edo beti galtzen dutela bideook, eta orduan bideo txarraren bideo zatia sartu beharko niola atalari. Ta aparte, italiarren ultrazentsurarekin, eszena tontoenean ere (lehen atalean pasillotik ihes egiten doanean ama Arturorekin ta gezi bat sartzen dionean bizkarretik) txapuzak sartu dituzte, zati zentsuratua kendu, eta aurreko sekuentziaren bat jarri kamara lentan, eta kamara lentako bideoa laburregia bada, ba bi aldiz jarraian ipini  :weirdsmiley


Ta klaro, esatea erraza da, baina kontatzen ibili behar zara zenbat frame ezabatzen dituzun bideo italiarretik, eta gero bideo txarrari eszena hori hartu, frame kopuru berdinarekin (i?ork ez dizu bermatzen kopuru bera izango dutenik) eta fps eta bideo tamaina berdinean jarri behar dira... Eta gero zati guztiak itsatsi bideo bakar batean. Kriston ko?azoa.

Ta klaro, zentsura non dagoen jakiteko, lehenengo bideo txarduna ikusi behar dut, zentsura gabekoa, jakiteko nola diren atalaren eszenak. Gero montatutakoa ikusi behar dut, ea zentsurarik daukan, ta gero eszenen ko?azo hori egin behar dut.

Suposatzen dut jendeak ulertuko duela zelako ko?azoa den, eta normala dela atzera botatzen ibiltzea...


Duela denbora, Arturo Erregearen DVDak irten ziren gazteleraz, eta ebayen saltzen egon zen serie osoa pack baten, eta berotuta ibili nintzen, baina azkenean ez nuen erosi. Baten batek DVDok eskura baditzake, atera kopia bat eta a toda ostia montatzen dizuet :xD DVDen portadak Kaptura txiki bat (anpliatutako irudiak izorratuta daude)

PD: Youtubean opening pilla daude euskeraz, tartean Arturo Erregea, inigourrutia delako batek igota. Euskerazko kanten cdren batetik aterako zituen edo grabatuta izango ditu?? Enteratu beharko da :xD

EDIT: Audio katalanik ez dut behar, lehen nago audio batekin atzera botatzeko kontua... birekin egiteko

Jerickho

#2
bufff...argi geratu da honek daukan lan pilla...
pixkat gehiago egon naiz begiratzen, ta dazkadan kapituluak k3 telebista katalanean eman zituztenen tv-rip dia, bai irudia eta bai ahotsa...hauek ez det uste zentsuraturik daudenik, beraz nahikoa izango litzateke euskarazko ahotsa montatzearekin ez? dena den irudi kalitatea ez da oso ona (baina nahikoa askorentzat) eta ez dakit pena mereziko duen saltsa guztiarekin hasteak...
jarri dituzun enlazeen arabera, gazteleraz ateratako dvdbox bat hortik zehar ibili behar du, baina jakintzazu nondik... gainera ez det uste oso erreza izango denik hauek erostea ere...
Lehen 9 kapituluak dvd-rip-en jaisteko badaude ed2k-n, baina pazientzi santuarekin, buffff...oso oso mantxo doa eta...
saiakera egingo dut ea kapitulu guztiak lortzen ditudan ed2k-tik edo mediamarkt-en begiratuz...ta orduan komentatuko dizut... (ea Euskal-erako zeozer eraman daitekeen...).

ah, mila esker aurreko erantzunagatik! ;)

p.d: ezinezkoa al da japoniar bertsioa lortzea ere??
p.d2: hau guztia serieak dauzkan 30 ataletaz ari gara hitzegiten, baina badago seriaren "extensio" bat edo 22 atal gehiagokoa ez??
p.d3: nire helburua ez da audio katalana sartzea, horregatik ez kezkatu... euskaraz bakarrik nahi ditut eta.. xD

edit: inigourrutiak youtuben daukan arturo erregearen cliparen irudi berdina daukate nireek, K3 telebistakoak...opening eta endig hoiek baditut nik, ta ahotsa aspaldiko garaietako diskaren batenbatik aterako zuen...baina diska hoiek ez digute ezertarako balio ezta?

Aju

Behin atzeratzekotan zeozer dezentea nahi dut atera, ez presazkoa, ze bestela daukadan ripeoaren bideoarekin utziko nuke, beraz K33ko ripeoa deskartatuta geratzen da erabiltzea.

Sharen (animeko bideoak jaisteko p2p onena) ez dago ezer honi buruz... bada denbora begiratu nuela.

Serieak 2. zati bat dauka, baina hemen ez zen eman. Hau ere Harlocken moduan izango da, italian bakarrik eman zela 2. zatia edo :lol

PD: Lehen interneten bila ibili naiz eta astroteameko mezu batean irakurri dut, idatzi duen tipoak ETBri eskatu zizkiola grabazioak, eta emandako serierik ez omen dute pasatzen jendeari. Suposatzen genuen, baina nik dakidala inork sekula ez duenez konfirmatu, hemen uzten dizuet, jakin dezagun ziurtasunez.

Jerickho

Beraz proiektu honekin aurrera jarraitzeko aukera bakarra, gazteleraz atera diren dvd-ripak lortzea izango da (saretik edo erosiz..)...saiatuko naiz, ta ea zer ateratzen dan...


Aju

Ez ez, nik argi daukat atzerago edo aurrerago atera egingo dudala, enago gaztelaniazko DVDei begira: agertzen badira hobeto, lehenago egingo nituzke, baina italiarrekin egingo dut bestela. Ez dakit noiz izango den, udan hainbeste denborarekin, egin egin beharko  nuke.

Jerickho

 Bufff...ez da lan erraza izango... baina, ANIMO!
ta ea zeozer egitea lortzen dezun...

Aju

Ebayen subastatzen dago seriearen pack osoa. Momentuz 16? inguruan dabil. Arratsaldean esango diot lagun bati puja egin dezan (nik ez dakit nola doan).

Egin nahi duzun oferta maximoa ere sar daiteke, eta horrela besteren batek gehixeago eskaintzen badu, zurea igotzen da automatikoki pixkanaka. Gehienez 30? jarriko dut + o - (31, jendeak pentsatzeko gehiago ere eskaintzeko prest nagoela), gehiago enoa ordaintzen :xD Abisatzen dizuet, baten bati kasualitatez okurritzen bazaio eta produktua ez garestitzen ibiltzeko alferrik :xD

jonnydbz

Puja maximoa 31n jarri ezkero, jendeak ez daki 31 jartzeko prest zaudenik. Adibidez, orain 16 eurotan dagoela diozu, baina agian tipo horrek 20 euro jarri ditu. Beste batek 16 ikusten du eta 17,5 eurogatik pujatzen du, orduan lehenengoak 19 eurogatik eramango luke oraindik (pujen artean minimo bat egon behar du eta). Ez dakit ondo azaldu dudan... :embarrassedd
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#9
31rena esan dut normalean jendeak beti jartzen diolako norberari mugaren bat, normalean 30, 40, 50... eko barrerak izaten dira. Jendeak 30etik gora ere jartzeko prest nagoela pentsatzeko da. 30etik gora espero dut i?ork ez jartzea...

Aju

Amaitu da puja. Neuk irabazi :pla

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Saltzaileari emandako botoak irakurtzen egon naiz eta dauzkan boto negatiboak 21 egun tardatzearren dauzka... Beraz denbora eramango dit seriearekin hastea, baina ez nire erruagatik :lol

Taichisan

Ezin dut sinetsi!!! Azkenean lortu dituzu dvdak Aju!! Hori duk hori gautxori!! hori da sakrifizioak egitea!! hau da egin behar dana telesailak euskaraz eskuratu ahal izateko, gero esateko "ke no nos los curramos"!!XD Zorionak!!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Jerickho

ale ba, Zorionak!

Orain datorren lana "printzipioz" el litzateke zailegia izango ez? dvdko irudiak zentsurarik gabe daude?...hala bada, ti-ta xD
ea azkar bidaltzen dizkizun ta mobidakin hasteko astia hartzen dezun...
zorte danakin!