arturo erregea katalanez

Sortzailea Jerickho, 2008ko Otsailaren 05a, 23:58:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Otsailaren 08a, 21:34:05
Amaitu da puja. Neuk irabazi :pla

Ripeoak in eta gero, ostabere saldu  :xD
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju


Aju

DVDak iritsi omen dira :lmaosmiley3 :lmaosmiley3

Ostiralerarte ez nago etxean. Ostiralean m?s y mejor :msn-wink

Jerickho

Ondo, ondo! pozten naiz...
animo asko orain datorren lanarekin...

rastor

Zenbaten ata zaizkizu azkenen Aju? Egoera onen iritxi zaizkizu?

Ebayeako gomendio bat, azkeneko minutun in puja maximoa. Ola ez dezu astik ematen beste inork bere puja maximoa replanteatu dezan.

Aju

26? izan zan, ta egoera ez dakit ze oraindik ez naiz etxera joan.

Badago metodo bat pujatu nahi duzun maximoa sartzen duzuna, ta gero bera doana igotzen automatikoki, beharrezkoa denean.

rastor

Ba beste bi pakete die uain ebayen.
Bai, badakit puja automatikona, ba?o, puja bukatzen dan momentun konektatuta eon badaikezu, obeto ordun in geienezko puja.
Pentsa beste bat irabazten dijola, eta konfiatuta dau 10 eurokatik dijo irabazten, eta bere geienezko puja 15 ekoa da. Zuk azkeneko momentun pujatzen dezu ta 16 gatik irabazi.  Ba ordun tipoa arrepentittu ingo da igual, 20 eskeini ez izanagatik. Ta azkeneko momentun in dezunez, berrize pentsatzeko astik ez diozu ematen.

Aju

Fijatu naiz tipoak pack gehiago ere badauzkala saltzen, baina bueno, suposatzen dut tipoa dendaren batekoa edo izango dela, ze 1800 boto positibo dauzka :weirdsmiley

Aju

Joder, ze bideo ziki?ak :weirdsmiley

http://rapidshare.com/files/94090485/Rey_Arturo_-_Opening.avi.html

Openinga daukazue hor erderaz (proba baino ez da ta enaiz hasiko montatzen horregatik). Hau ba?o gehiago ezin da filtratu :xD

Aju

#24
Proba batzuk egingo ditut, baina hau bertan behera geratzekotan dago :cryy Neukan bideo italiarra, dvdtako bideoa eta euskerazko audioa guztiak euren artean desfasatuta doaz (minutu baten 4 segunduko desfasea egon daiteke, ta hurrengoan 1ekoa...). Begiratu egingo dut ea euskerazko audioa ateratzean zeozer txarto egin dudan ala ez, baina bideo italiarrari erderazkoa sartzen probatu dut ta hori ere desfasatuta geratzen da...

Panorama oso txarra, zintak lortu ezean, hau ez doa aurrera......

EDIT: Idatzi eta minutu batera arazoa konpondu da :xD Proba guztiak egin ditut euskerazko audioa bideoari sartuta izan ezik (logikoena :xD baina aurretik beste gauza batzuk egiten egon naiz eta liatu egin naiz), eta konlusio txar bat atera dut. Gauzak horrela, arazoa izango zuena erderazko audioa bera izango zen, hau da, dvdtako audioa bera :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD

<a href="ed2k://|file|Arturo%20Erregea%20-%2001%20[Euskal-Encodings].avi|264177664|42087400927E90E726C31BD0EE16293F|h=YJEUEQJJR6LQGSN2E52PIJNLCJNWSIWH|/|sources,85.86.226.92:47690|/">Arturo Erregea - 01 [Euskal-Encodings].avi</a>

Probisionala da. Baten batek opening eta endingak lortzen badizkit (badakit diska bat atera zela serie zaharren abestiekin, youtuben tipo batek igo ditu openingak gainera), berriro igoko dut opening eta ending garbiekin.

MikelEiza

Jaisten jarri dut, aspalditik baitaukat anime hau ikusteko gogoa.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Otsailaren 23a, 18:40:37
Probisionala da. Baten batek opening eta endingak lortzen badizkit (badakit diska bat atera zela serie zaharren abestiekin, youtuben tipo batek igo ditu openingak gainera), berriro igoko dut opening eta ending garbiekin.
Ez dakit norek igo zituen kanta zahar batzuk, baina oraindik disko gogorrean dauzkat opening eta endinga. Behar badituzu hemen dituzu.


Eskerrik asko :thumbsup.

rastor

Aju, atzo gauen irabazi zonak 19 eurotan lortu zon , danea. Tentatuta ibili nitzen, ba?o euskeraz zugandik lortuko dittutela sinetsita, asmo hortan beera in det. :drunk
Zemuz daude dvdk? Telesailaz gain zerbait badakarte? 3kapitulo= 60 minutu= dvd ondo aprobetsatu gabe. Bere eunen dvd geio saltzeko=diru geio.

barraplaust

Jeisten jarrita! Mila esker Aju!!  :hail :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Abestiok Taichisanek jarri zituen emulen eta!!! :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: rastor  Noiz: 2008ko Otsailaren 23a, 20:34:02
Aju, atzo gauen irabazi zonak 19 eurotan lortu zon , danea. Tentatuta ibili nitzen, ba?o euskeraz zugandik lortuko dittutela sinetsita, asmo hortan beera in det. :drunk
Nire puja 23,10?ean amaitu zen, sin mas, ondo dago, ez diezaiogun buelta askorik eman, etxen daude ya :xD

Aipamenaren egilea: rastor  Noiz: 2008ko Otsailaren 23a, 20:34:02
Zemuz daude dvdk? Telesailaz gain zerbait badakarte? 3kapitulo= 60 minutu= dvd ondo aprobetsatu gabe. Bere eunen dvd geio saltzeko=diru geio.
Edizioa? Katxondeo bat :xD :xD :xD Badauzka detalle batzuk, piratek ezin dituztenak eduki, eta horregatik dakit originalak direla, ba?a hasieran piratak direla pentsatu nuen :xD :xD :xD Atzeko deskripzioaren zati bat "En esta aventura lo acompa?an (no recuerdo los nombres) un ni?o, un joven gordito, un perro y un lorito" :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD Ta "arturo" minuskulaz ere agertzen da, "Exalibur" dakar, "Melissa" dakar "Medessa" jarri beharrean, tilde asko falta, eta akats gramatikalak era badauzka :xD :xD :xD :xD Kajak desberdinak dira :xD :xD :xD DVDen datuen aurpegia morea da, DVDak bezala :xD :xD :xD :xD Asike ya dena esanda dago. Ta originalak dira eh, hori urtean behin gauza bat ateratzen duen editorial txungo bateko DVDak erosteagatik da :xD :xD :xD Ez dator extrarik, menuan "Pelikula" eta "Capitulos" aukerak bakarrik daude, ta "Pelicula" hori atal guztiak bata bestearen atzetik erreproduzitzea da :xD


Bueno, ba lehenengoa berriro aterako dut, eta bigarrenaren bideoa prest daukat, asike gaur gauerako 2 egongo dira.

Lehen ataletako ghost efektu hori gero kendu egiten da. Zelako edizio txungoa, diferente kapturatuta daude :xD