arturo erregea katalanez

Sortzailea Jerickho, 2008ko Otsailaren 05a, 23:58:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jerickho

juer...PRIMERAN! xD

ea zemuz geratzen den dena azkenean...

animok lan guztiakin!

behin kapitulu guztiak sarean jarrita, azkar jaisten baditut, beste modu egokiago bat erabili daiteke hauek sarean banatzeko: megaupload, rapidshare, etab..
arduratuko nintzateke medio hauetara igotzeaz..
eske emulen erabiltzen duen patsada..ufff jejejej oso mantxoa!

satantxiki

Aupa Aju,
zelan dijoa Arturoren proiektua? atal gehiago jarriko diez?

Aju

#32
Ba aber... putada bat gertatu da.

Serie honek ez zeukan muntaiarako bideo puta bat bera ere interneten, eta espainian editorial pobre batek DVDtan atera zuela enteratu nintzen, eta ebayetik erosi nuen edizio horretako bideoa erabiltzeko.

Arazoa da 9. dvda, 25-27 atalak dauzkana, "izorratuta" dagoela; gainazalean puntu txiki-txiki batzuk dauzka, eta horrek datuen irakurketan 2 atali eragiten die. Orain Taichisanek FHarlock lokalizatu arte zain nago, tipo horrek edozer lortzen baitu. Baina badiotsut oso oso zaila izango dela, tirada oso txikiko edizioa izan zelako eta denda gutxi batzutara iritsi zen.

Azkenean dvda lortzen ez bada (eta seguruena hala izango da), ikusiko dut zer egingo dudan... Lortzen badidazu nire idoloa zara (egun batzutarako XD) :silba:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Irailaren 08a, 01:16:23
Orain Taichisanek FHarlock lokalizatu arte zain nago, tipo horrek edozer lortzen baitu.
Mamua...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


satantxiki

Txarrenean ere nik katalanez daukat seriea eta 2-3 kapitulo bakarrik badiez ba horreik jarri laikez kalitate gutxiagon ez? aunke nik uste zuk ni moduan gauzak ganoraz itxekua zarela ezta? baina bueno partxe moduan...

ala ere interneten saltzeetan nahiko trebea nazenez ea zerbait topatzeko gai nazen.


Aju

Klaro klaro, guarro atera ba?o nahiago ez atara ezer  :smiley_1140: (ba?a ulertzen dozu bai dodala atarako, ez? XD)

e-gor

Aizu Aju, 25-27 atalekin arazoak dituzu, baina beste guztiak ere (19-24 eta 28-30) ez daude oraindik, ez?

Aju

nik dakidala ez da beste arazorik egongo, baina falta dauden hauek izorratuta naukate.

e-gor

Eta noizko pentsatzen duzu egongo direla prest besteak (19-24 eta 28-30)? Nire semeek :silba: ezin dute gehiago itxaron...  :laugh:

Aju

Ni idea, ba?a nahiko desmotibatuta nauka asuntoak, DVDak erosi eta bat izorratutatokatzea... Ea FHarlock agertzen den!

jonnydbz

Aju, esaidazu zein diren dvd-en izen zehatza. Konturatu naiz autonomia osoko liburutegietan bilaketak egin daitezkeela udal liburutegian, agian zortea egon daiteke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

9. dvd/vhsa litzateke (biak doaz hirunaka, beraz, zenbaki bera dira)

jonnydbz

Baina "Arturo Erregea" besterik gabe deitzen da?? Ahal baduzu xehetasun gehiago eman, ekoizlea eta erabilgarri izan daitezkeen datuak adibidez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Hemengo liburutegietan bila bazabiltza, vhsak ariko zara bilatzen, ez? Uste dut 93an atera zirela, eta argitaletxea "C.B. FILMS" zen, gaur egun ez da existitzen.

Honako martxan Gasteizera noa oinez FHarlocken bila, non sartu da tipoa