arturo erregea katalanez

Sortzailea Jerickho, 2008ko Otsailaren 05a, 23:58:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: e-gor  Noiz: 2008ko Irailaren 30a, 08:44:40
AipatuKonparatuko dut bideo originalarekin, eta zentsurak dauden lekuan egingo dut zerbait bideo katalana edo nahastuz, 3 atalekin ez da hainbesteko suizidioa izango.

Audioa eta katalanezko bideoa bidaltzen badidazu, nik ere muntatu ditzaket, nahi baduzu...
Eskerrik asko, ba?a ez da beharrezkoa :guino:

jonnydbz

Bada nobedaderik Arturon inguruan?? Jada ezkutu sakratu eskuratu dut-eta ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

1000 formatara nabil idazten azalpen hau, baina neu ere nahastu egiten naiz azaltzeko, oso gauza liosoa baita, muntaiaren moduan. Bideo italiarrok ez daukate ez opening, ez ending ez tituluaren kortinilla originalik (openingean agertzen den kasko eta ezpataren framea edo lehen atalean leihoan ezpata agertzen den frame guarroak erabiltzen dituzte), horregatik, 320x240 resoluzioa daukaten bideoen titulua erabili behar dut, baina klaro, bideoaren erdian dago (hasieran atalaren zatitxo bat ematen dute, gero titulua, eta gero atala), eta klaro, moztu egin behar dut, gero zatiak itsatsi (itsasteko, resoluzio berean egon behar dira zati guztiak (eta fps berdinetan, horrekin oraindik ez naiz fijatu), beraz, lehenengo konprimatu egin behar dut guztia). Opening eta endingarekin ere berdin egin behar da. Oso gauza liosoa da, zati askotxo dira konprimatu eta jarraian itsatsi behar direnak, ahalik eta frame gutxien galduz.

Eta ez, horrelaxe atera behar dut derrigor, txapuza bat egitekotan nahiago dut ez atera, "Tristano: il cavaliere dell'arpa" edo horrelako zeozerekin atera baino lehen egin gabe geratzen da ;tximuzoro

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa