Aupa kaixo berria nahiz

Sortzailea C4GTA, 2008ko Apirilaren 18a, 13:30:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Martin ez da hiltzen, hori fijo, ta Gina geroago hiltzen delakoan nago (ya dudan jarri nauzue, niretzako 200 ta gutxigarrenean zela)... Uf, tarte horretan ni idea.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Ez da izango Gaizka ta neska bat (ez dot gogoratzen zelan deitzen zan pertsonaia) txortan egiten ebenekoa? Titiak eta guzti agertzen zirela.

Aju

Joder getxoztarra, zu bai geratu holako gauzakin :xD :xD :xD

getxoztarra

Oso harrituta geratu nintzan euskal aktore batek bularrak erakutsi ebazalako eta euskal serie batetan ganera. Nonork antzekorik ikusi al dau beste inon edo?

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

C4GTA

#21
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Apirilaren 22a, 10:07:56
Anuska Lasa??

Nire ustez Sara Lasa zuela izena. ala ere esaten dut nik ez dudala gogoan kapitulu hori ikusi nuenik  :ext_hump

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

Aju

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2008ko Apirilaren 22a, 09:45:55
Oso harrituta geratu nintzan euskal aktore batek bularrak erakutsi ebazalako eta euskal serie batetan ganera. Nonork antzekorik ikusi al dau beste inon edo?
Badago pelikula bat Goenkaleko Nekanek egiten dabena :pla

C4GTA, jonny ondo dabil, ta zu zabiltzana esaten Sara zen, beste pertsonaia bat.

jonnydbz

#23
Nik diodana ez da hori, Anuska Lasak Ane deitzen zen Goenkalen eta Gaizkaren neska zen. Interneten ez dago bere argazkirik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Apirilaren 22a, 19:43:37
Nik diodana ez da hori, Anuska Lasak Ane deitzen zen Goenkalen eta Gaizkaren neska zen. Interneten ez dago bere argazkirik.

Gaizkaren neska eta lehengusina bebai bazan. Titiak ez, bat bakarra erakutsi zeuen!

163. atalarena kasualidadez jarri dot. Zenbaki bat jartzearren.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Apirilaren 26a, 22:23:43
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Apirilaren 22a, 19:43:37
Nik diodana ez da hori, Anuska Lasak Ane deitzen zen Goenkalen eta Gaizkaren neska zen. Interneten ez dago bere argazkirik.
Gaizkaren neska eta lehengusina bebai bazan. Titiak ez, bat bakarra erakutsi zeuen!
Eta ederki jarri zion eskua gainean, jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa