Web horri hau ezagutzen al duzue?

Sortzailea baronluigi, 2009ko Abuztuaren 22a, 12:35:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Seriesyonkis-en nabigatzen ari nintzela erabiltzaile batek honako web horri hau jarri du

http://www.gratisweb.com/marrazkiak/

Bertan euskarazko marrazki bizidun dexente jeitsi daitezke megauploadetik

Ez dagoela oso gaizki iruditzen zait. Zenbat eta gehiago hobe, ezta?

Bueno, gero arte ba.

Taichisan

#1
Ez nuen sekula esagutzen baino badirudi gu bezalako lagun bat izango dela zihurasko, eta badirudi nahiz ta gutxi euki materiala badaukala, gauza da oin ikustea ia zein kalitate edo eukiko duen, baino nik uste ripeo onak izango direla, fijo.

Oso webgune interesgarria da, hori ez dakat dudarik, ia lagun honekin kontaktatu ahal badugu, zeren oso ona izango litzake fitxaketa hau denboraldi hontarakoXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Pokemonen lehen atala jaitsi det ta esan beharra dago ez dagoela oso ondo ripeatutak baino bueno, denaden gehien moskeatu nauena zera da... etbk erositako rawak direla(atalaren azkenean jarraituko du jartzen du to be continue beharrean) baino inolango logotiporik gabe ta hori niretzako moskeoa da ze hori esan nahi du etbko edo bikoizketa etxeetako jendea dagoela horren atzetik....ikusiko dugu beste materialagaz...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

MSNtik zu harrapatu nahian nabil aspaldion, baina ezin dudanez, bertotik galdetzen dizut. Badakizu zer eman behar duten aurten edo? Zeozer berria? Ta One Piece jarraituko dute?

Taichisan

Ba denboraldi hontan emititzeko dute ondino megaman starforce, mirmo, tsubasa, Blue Dragon, avatar(etb1en), One Piece geratzen diren 50 atalak(ez dago zehazki noiz bikoiztuko dituzten),yakitake ja-pan eta Conan detektibe gehiago( konfirmatzeko dago ondino, baino nik uste baita filmeak euskaratuko direlam lehengo 4ak).

Baino ez dakit noiz ezta non egingo duten, baita ere J.J. Abrahamsen telesail berria euskaratu dela esan didate ta etb3n zihurasko emititzen hasiko dela. HEROIAK 3.denboraldiko ezer ez dago ondino, espero dugu behintzat dvd edizioan euskaratuta agertzea, bestela etbri izun itzela emoteko izango zan.

Besterik ez ondino, ezin det ripeatu dakizuenez eta egin ahal dudan bakarra audioak ateratzea da, ta Aju, esaidazu zein telesail ta zein audio behar dituzun, one piecekoak hasiko naiz ateratzen pasatzeko poliki poliki WAVen kalitatea ez galtzeko(endingena soilik azkena arrapatu det asike...).

P.D: esan Sherlock holmes eta filme bat jaitsi dudala ta bai...RAWak dira, ta hau  moskeo geiago erakartzen dit, ia kontatatu ahal dudan beragaz jakiteko zer den etbn ze fijo etbko norbait dela materiala interneten jartzen....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Joer, ETB eta bikoizketa enpresekin erlazionaturik dagoen konspirazio bat agertarazi dudala dirudi xD

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20Besterik ez ondino, ezin det ripeatu dakizuenez eta egin ahal dudan bakarra audioak ateratzea da, ta Aju, esaidazu zein telesail ta zein audio behar dituzun, one piecekoak hasiko naiz ateratzen pasatzeko poliki poliki WAVen kalitatea ez galtzeko(endingena soilik azkena arrapatu det asike...).
GTko 13, 20, 24, 29-30, 35-37, 53-64 atalen audioak falta zaizkit. One Pieceko batzuk badauzkat neuk hartuta, egia esan 120rarte edo montatuta dauzkat, baina 32 segundurik behin piko puta bat sartzen dit audioan eta ez dit graziarik egiten nola geratzen den, asike nik uste dut audio guztiak pasatzea dela onena. Kurtsoa segun nola doan, Conan egitera ere animatuko nintzateke, baina askotxo ikusten dut.

Ez da beharrezkoa WAVean pasatzea, MP3an 192kbps-ra ere ondo joango da Adobe Auditioneko mp3 konprimitzailearekin eginda badaude. Badakit orain daukazun ordenagailuak ez duela askorako ematen, baina Pentium IIIa edo zela esan zidan Arsenicumek, asike DGIndex erabiltzen utziko dizu audioak ateratzeko, ez? Joder, pena bat da nire portatil zaharrari pantaila oso-osorik izorratu izana, bestela eman egingo nizun.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20P.D: esan Sherlock holmes eta filme bat jaitsi dudala ta bai...RAWak dira, ta hau  moskeo geiago erakartzen dit, ia kontatatu ahal dudan beragaz jakiteko zer den etbn ze fijo etbko norbait dela materiala interneten jartzen....
Ba barruko norbait bada, nik badauzkat bi gauza eskatzeko XD

jonnydbz

#7
Interesgarria litzateke topo bat edukitzea, jejeje.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 23:31:10
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20P.D: esan Sherlock holmes eta filme bat jaitsi dudala ta bai...RAWak dira, ta hau  moskeo geiago erakartzen dit, ia kontatatu ahal dudan beragaz jakiteko zer den etbn ze fijo etbko norbait dela materiala interneten jartzen....
Ba barruko norbait bada, nik badauzkat bi gauza eskatzeko XD
Fly eta Arale izan daitezke?? :silba:

edit: Taichisan, ikusi ez baduzu, web-gunean jartzen duen kontaktua honako hau da: marrazkiak@gmail.com
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 23:42:06
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 23:31:10
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20P.D: esan Sherlock holmes eta filme bat jaitsi dudala ta bai...RAWak dira, ta hau  moskeo geiago erakartzen dit, ia kontatatu ahal dudan beragaz jakiteko zer den etbn ze fijo etbko norbait dela materiala interneten jartzen....
Ba barruko norbait bada, nik badauzkat bi gauza eskatzeko XD
Fly eta Arale izan daitezke?? :silba:
Pleno.

jonnydbz

Jejeje, ez dakit zergatik hauetan pentsatu dudan xD. Email bat idatzi dut lehengo helbidera. Zein material lor dezakeen galdetu diot, eta zehazki Dotakon, Arale eta Fly dituen galdetu diot. Foroaren berri ere eman diot, eta parte hartzera gonbidatu dut. Ea erantzuten didan edo bertatik pasatzen den.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bide batez, jaso duzu emailik DBZko pelikulei buruz?

jonnydbz

Ba ez, bestela idatziko nuen hemen. Ederra litzateke egia izatea ezta?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ba beno, beste 4 egun barru jakingo da orduan. Jakina kristona litzakela :cool:

Aju

Kuriositateagatik atal bat jaitsi dut eta ez dut ikusten zergatik izan behar duen barruko inor, ze goitik eta behetik kriston zatiak falta dira, logoa dagoen puntua baino beheragotik moztuta daude behintzat.

jonnydbz

Web-gunean dagoen marrazki bizidunen fitxategia jeitsi dut eta hau da agertzen den zerrenda:

- Abere taldea
- Amaigabeko istorioa
- Berenstain hartzak
- Conan detektibea
- Donkey Kong
- Doraemon (2)
- Doremi
- Dragoi Bola Z (baina abesta GTrena da)
- Erroman jandalo
- Hankatxo - Familia
- Harriketarrak
- Hartz txiki
- Hattori
- Heidi
- Hirukiak (11)
- Isidoro
- Jidou jokoak
- Kalimero
- Katutxakur
- Keroro sarjentua
- Lucky Luke
- Megaman
- Nonochan
- Norman normala
- One Piece
- Pantera Rosa (2)
- Pokemon (2)
- Sakura
- Scooby-doo
- Seabert
- Sherlock Holmes
- Sorgin aspertua
- Speed Racer
- Tom eta Jerry
- Vickie bikingoa
- Yogi
- Zero 3 patrulla

Dotakon, Fly, Arale, Ninja Dortokak... nik nahi ditudanak bat ere ez...

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Abuztuaren 23a, 00:58:33
Kuriositateagatik atal bat jaitsi dut eta ez dut ikusten zergatik izan behar duen barruko inor, ze goitik eta behetik kriston zatiak falta dira, logoa dagoen puntua baino beheragotik moztuta daude behintzat.
Beno, ea hemendik pasatzen den eta berak argitzen digun dena.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa