Web horri hau ezagutzen al duzue?

Sortzailea baronluigi, 2009ko Abuztuaren 22a, 12:35:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

behintzat pokemon eta shgerlock holmeseko croopinga ondo dago ta logotipo gabe.

Eta DBZko filmeena nik behintzat esango dizuet errata izan zela, ikusi dut eta ramenparados webgunean 13. filmaren karatula eta eztaka ez euskara ezta katalana ere, ordun ez dira bikoiztu, pena da baino bueno....gauza da....gaztelaniazko FUSION filmeagaz zer egingo duten, gogora dezagun zentzuratu egin zela...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Erantzun dit emaila. Esan didanez dena grabatutako materiala da, bere umeek eskatutakoa. Beraz, ez da ETBko edo beste telebista kateko langilerik. Esan dit grabatzen eta igotzen jarraituko duela semeek eskatutakoa.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

#17
Kaixo denei:
Zumarra naiz, www.gratisweb.com/marrazkiak web orria sortu duena.
Pixka bat harrituta nago honek sortu duen eztabaidarekin...baina tira. Duda batzuk argitzen saiatuko naiz.
Denbora dexente daramat etb1 eta etb3 nire umeen gustuko marrazkiak grabatzen eta iritsi zen momentu bat (300 kapitulutik gora nituenean -orain 500 bat daude-) pentsatu nuena nola egin dena konpartitzeko; egia esan e-mulen euskerazko marrazki gutxi dago eta. Eta hau okurritu zitzaidan modurik erraza eta garbiena.
Kontua da, legala, alegala edo zuzenean ilegala den jakin, ez nekien eta, badaezpada ere, denei goiko 66 pixelak moztea erabaki nuen. Historiarako uste dut ez dela asko antzematen. Ajuk moztuta zeudela (behetik ez daude moztuta) esan arte inor ez zen konturatu...
Baita ere konprimitu behar dira, zeren eta mpeg-en grabatzen dira (ordenagailuan tdt-a jarrita dut eta handik grabatzen dut dena) eta asko okupatzen dute. Konprimitu behar dira pixka bat (gehiegi ote?) azkarrago deskargatzeko. Eta dauden bezala, 100 gb baino gehiago okupatzen dizkidate ordenagailuan. Ez dago perfekto baina ikusteko modukoak direla uste dut. Tira, etxean jasotzeko altxor bat bezala ez daude, hori egia da...
Baina aspaldi honetan honekin aspertu naiz eta gutxiago konprimituak eta moztu gabe igotzen hasi naiz (Autobus magikoa). Hau da "una actividad sin ?nimo de lucro" eta espero dut kartzela zigorrik ez jartzea. Honetaz ba al daki inork zeozer??
Momentu honetan daukadan guztia igota dago internetera; nire umeek beste zerbait ikusi nahi badute grabatuko dut eta igotzen hasiko naiz. Orain egiteko dudan bakarra da serie batzuetako bere garaian galdu nituen kapitulu batzuk grabatzea eta igotzea, seriea osatzeagatik (egun hauetan falta zaizkidan Hartz Txiki batzuk botatzen ari dira).
Bukatzeko, galdera bat: Zergatik dago eitb-ko ikurra foroaren goiko partean?
Zuen erantzunen zain, jaso agur bero bat
Zumarra

jonnydbz

Kaixo Zumarra, egiten duzunagatik ez dut uste legerik hausten duzu. Gainera, badaude guneak material askoz gehiago dutenak (gaztelaniazkoa) eta ez zaie ezer gertatzen. Hala ere, ez naiz abokatua eta ez dakit legea nola dagoen. Baina lasai, ze kartzelara ez zara joango.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aupa Zumarra, ongi etorri izan zaitez, zure umeen nahi duten beste material duzu hemen baita ere jejeje.

Bide batez, argituta geratu da dena, eskerrak zeren ya zoratzen hasiak geunden guztiokXDDD eta "sin animo de lucro" den bitartean ez dago ezer ilegalik, ilegala litzake gure releaseak edo ripeoak salduko bagenitu edo ta webgunea dirua ateratzea publizitatetik etab.( eta Jonnydbz esaten duen bezalaxe gaztelaniar web dexente daude gaur egun horrela ta inork ez die ezer esaten).

Etbren logotipoarena "ko?a" antzeko bat daXD eske egia esan etbk badirudi euskara puteatzen dabilela bikoizketa gutxi eginez ta batzuk zentzu gabe eta kalitate ezarekin, hori da zergaitia logotipoarena, PADRE DE FAMILIA ikusi baduzu noizbait, logoaren alboan dagoen tximino hori telesail horretakoa da, "El mono asesino del armario"XD

Ta bueno, gauzak argituta, laster hasiko naiz zure materiala posteatzen ere, azkenik: Pokemon lehengo denboraldia 52 atal dira, badituzu falta diren 12ak? ta Pokemon master questeko 4 atal dituzu soilik?

Geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Argituta orduan. Gomendio bat: erabili gordianknot ripeoetarako. Oso sinplea da eta askoz hobeto geldituko zaizu, dauzkazun hainbat arazo konponduko dizkizulako.

zumarra

#21
Kaixo:
Eskerrik asko harreragatik.
Aju: nik dakidan arte, ripeatzea DVD-tik artxibo batera pasatzea da baina, behar bada, konbertitzea ere hala esaten da.
Uste dut ezin dudala gordian knot erabili, Ubuntu 9.04 erabiltzen dudalako eta, google-n ibili eta gero, ez dut aurkitu Linux-erako bertsiorik. Nik Avidemux erabiltzen dut (windows-erako ere badago).
Hasi nintzenean, aurreko gabonetan, deskarga azkarragoa izateko, konbertitzean, bideoaren bitratea 800-ean utzi nuen. Behar bada gutxiegi zen bai, nahiz eta (probak egin nituen) ordenagailuan nahikoa ondo ikusten ziren. (Deskargatu eta telebistan ikusteko, behar bada, kalitate gutxitxo daukate). Azken hilabete hauetan, ordea, 1100-ean uzten ari naiz (Autobus Magikoa osoa, beste suelto batzuk).
Dena den, gauza xelebrea ere gertatzen zait. Etb-tik grabatu, konbertitzen hasi, bitrate berdinarekin konbertitu eta emaitzan, serie batzuk hobeto ikusten dira beste batzuk baino. Adibidez, Scooby-Doo, Berenstain hartzak eta Doraemon oso ondo ikusten dira eta Hartz Txiki eta  Hirukiak pixka bat okerrago.
Eskertuko nizuke argitzea "hainbat arazo" horiek ea konpontzea lortzen dudan. Eta zein den konbertitzeko parametro egokienak badakizue ere esan.
Baldin badakizue nondik deskargatu gordian knot linux-erako, erabiltzen hasiko naiz.
Taichisan: Pokemon-i buruzkoa, erraza da: nire umeak aspertzean utzi nion grabatzeari. Eta uste dut aldi berean ari zirela etb1 eta etb3-n botatzen eta horregatik tenporada diferenteetako atalak daude...
Barkatu txapa...

Aju

Egia esango dizut: ez naiz begira ibili ea Linuxerako zeozer ganorazkoa dagoen, baina codec asuntoa nola dagoen jakinda, asko harrituko ninduke zeozer dezentea aurkitzea. Linuxak programaziorako mila abantaila izango ditu, baina programa kontuan egundoko gabeziak dauzka oraindik gaur egun. Nik windowserako partizio bat egitea gomendatzen dizut.

Bideoei buruz, ikusten diodan arazo larriena entrelazatu ezarena da. Irudia ikusita ulertuko duzu zer esan nahi dudan. Oso erraza da hori zuzentzea. Gero irudia garbitzeko zeozer ere aplikatuko nuke, alboetako marra beltzak ere oso errazak dira mozteko, eta bitratea 1100 kbps-ra ondo doa. Guzti hori gordianknotekin egin dezakezu erraz-erraz, ezagutzen dudan programa errazena da horretarako.

zumarra

#23
Ok. Akats hori badago eta ez nekiena, zera da, izen teknikoa (entrelazado). Avidemux-ak baditu hainbat filtro horrekin erlazionaturik eta oraingo nere lana erabiltzen ikastea da. Moztu ere, goitik moztu nuen eta alboak ikusi ez....Ai ene! Eskerrik asko aholkuengatik. Aurrerantzean hobeto egingo dudala espero dut.

Eta....windows-era ez naiz bueltatuko... Ez dut esaten Ubuntu hobeto dabilenik; windows Xp primeran zebilen erabiltzen nuenean, baina Ubuntu ere oso ondo dabil eta gainera, Linux-en barruan, dena doainik da, S.O. eta programak eta hori ikaragarria da (- www.freealts.com - alternatiba libreak). Disko gogorrean ere 3,5 gb okupatzen du azken bertsioak (2009ko apirilekoa - 9.04 -) programak eta guzti (Xp: 6,5 gb; Vista-7: 13-15 gb). Nahikoa dut honekin...baina hau beste foro baterako gaia da. Ni nire bideoetara...;D.

Eskuminak

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2009ko Abuztuaren 25a, 13:20:18
Ok. Akats hori badago eta ez nekiena, zera da, izen teknikoa (entrelazado). Avidemux-ak baditu hainbat filtro horrekin erlazionaturik eta oraingo nere lana erabiltzen ikastea da. Moztu ere, goitik moztu nuen eta alboak ikusi ez....Ai ene! Eskerrik asko aholkuengatik. Aurrerantzean hobeto egingo dudala espero dut.

Eta....windows-era ez naiz bueltatuko... Ez dut esaten Ubuntu hobeto dabilenik; windows Xp primeran zebilen erabiltzen nuenean, baina Ubuntu ere oso ondo dabil eta gainera, Linux-en barruan, dena doainik da, S.O. eta programak eta hori ikaragarria da (- www.freealts.com - alternatiba libreak). Disko gogorrean ere 3,5 gb okupatzen du azken bertsioak (2009ko apirilekoa - 9.04 -) programak eta guzti (Xp: 6,5 gb; Vista-7: 13-15 gb). Nahikoa dut honekin...baina hau beste foro baterako gaia da. Ni nire bideoetara...;D.

Eskuminak

XP-EK 6.5 GB? Niri, oinarrizko gauzak geiturik, 2 giga baino gehiago ez dizkit okupatzen.

Ni zu banintz, disko gogorraren zatitxo bat erabiliko nuke bertan XP instalatu eta GORDIAN KNOT erabili ahal izateko xD. Baina beno, hau nire gomendio pertsonala besterik ez da xD

zumarra

Kaixo:
Bideoak igotzen hasi nintzenean ez nuen kontutan hartu Megavideo-ko aukera. Garai hartan, gorago esan dudan bezala, dexente konprimitu, azkar deskargatzeko, baina nahiko ondo ikusten zela (pasable behintzat), igotzen nituen.
Orain konturatzen naiz Megavideo-n bideoak entrelazatu gabe ikusten direla, hau da, bideo bera, deskargatuz gero, ordenagailuan edo telebistan hobeto ikusten da Megavideo-tik zuzenean baino. Eta horri ez nion erreparatu. Megavideo-tik okerrago (okerregi behar bada) ikusten da; bitratea haundiagoa jartzea komeni da; eta entrelazatuarena, noski.
Proba bat:
http://www.megavideo.com/?d=YPK6VXDT
Gehiago pasatzen du kargatzen baina kalitate aldetik, uste dut, zerbait lortu dudala. Kritika konstruktiboak ongietorriak izango dira.
Hemendik aurrera saiatuko naiz ditudan guztiak poliki poliki berritzen (etb-n bota ahala).

Taichisan

#26
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 23:31:10
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20Besterik ez ondino, ezin det ripeatu dakizuenez eta egin ahal dudan bakarra audioak ateratzea da, ta Aju, esaidazu zein telesail ta zein audio behar dituzun, one piecekoak hasiko naiz ateratzen pasatzeko poliki poliki WAVen kalitatea ez galtzeko(endingena soilik azkena arrapatu det asike...).
GTko 13, 20, 24, 29-30, 35-37, 53-64 atalen audioak falta zaizkit. One Pieceko batzuk badauzkat neuk hartuta, egia esan 120rarte edo montatuta dauzkat, baina 32 segundurik behin piko puta bat sartzen dit audioan eta ez dit graziarik egiten nola geratzen den, asike nik uste dut audio guztiak pasatzea dela onena. Kurtsoa segun nola doan, Conan egitera ere animatuko nintzateke, baina askotxo ikusten dut.

Bueno, probatzen nago ta audioak ateratzen nabil, esan beharra dago 13-37rako atalak dualean doazela ez bait dut astirik estereo faltsua egiteko, orduan badakizu ,zeuk egin beharko dituzu. Bestetik uste dut ondo doala guztia.
One Pieceko atalekin be saihatuko naiz ia lortzen ditudan atal guztiak bidaltzea(salto hori pairatzeko baita) eta Conan Detektibeaz diozuna, egia esan orain ondo etorriko litzaidake zeren ezer gutxi egin dezaket honekin, baino hori nahi izanez gero eztabaidatuko dugu bion artean hobeto, publikoki ezer ez esateko bitartez. Ia gaur gauerako zerbait pasa ahal dizudan DBGTko audiotaz, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

shanks_op

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20
Ba denboraldi hontan emititzeko dute ondino megaman starforce, mirmo, tsubasa, Blue Dragon, avatar(etb1en), One Piece geratzen diren 50 atalak(ez dago zehazki noiz bikoiztuko dituzten),yakitake ja-pan eta Conan detektibe gehiago( konfirmatzeko dago ondino, baino nik uste baita filmeak euskaratuko direlam lehengo 4ak).

Baino ez dakit noiz ezta non egingo duten, baita ere J.J. Abrahamsen telesail berria euskaratu dela esan didate ta etb3n zihurasko emititzen hasiko dela. HEROIAK 3.denboraldiko ezer ez dago ondino, espero dugu behintzat dvd edizioan euskaratuta agertzea, bestela etbri izun itzela emoteko izango zan.

Besterik ez ondino, ezin det ripeatu dakizuenez eta egin ahal dudan bakarra audioak ateratzea da, ta Aju, esaidazu zein telesail ta zein audio behar dituzun, one piecekoak hasiko naiz ateratzen pasatzeko poliki poliki WAVen kalitatea ez galtzeko(endingena soilik azkena arrapatu det asike...).

P.D: esan Sherlock holmes eta filme bat jaitsi dudala ta bai...RAWak dira, ta hau  moskeo geiago erakartzen dit, ia kontatatu ahal dudan beragaz jakiteko zer den etbn ze fijo etbko norbait dela materiala interneten jartzen....
blue dragon, yakitake japan, tsubasa eta mirmo? asko dira ezta? gainera megaman gehiago conan gehiago eta ONE PIECE gehiago,(norbaitek daki gehiago erosiko dituzten)
gehiegi iruditzen zait  :blink
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Taichisan

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2009ko Irailaren 10a, 16:50:43
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Abuztuaren 22a, 16:04:20
Ba denboraldi hontan emititzeko dute ondino megaman starforce, mirmo, tsubasa, Blue Dragon, avatar(etb1en), One Piece geratzen diren 50 atalak(ez dago zehazki noiz bikoiztuko dituzten),yakitake ja-pan eta Conan detektibe gehiago( konfirmatzeko dago ondino, baino nik uste baita filmeak euskaratuko direlam lehengo 4ak).

Baino ez dakit noiz ezta non egingo duten, baita ere J.J. Abrahamsen telesail berria euskaratu dela esan didate ta etb3n zihurasko emititzen hasiko dela. HEROIAK 3.denboraldiko ezer ez dago ondino, espero dugu behintzat dvd edizioan euskaratuta agertzea, bestela etbri izun itzela emoteko izango zan.

Besterik ez ondino, ezin det ripeatu dakizuenez eta egin ahal dudan bakarra audioak ateratzea da, ta Aju, esaidazu zein telesail ta zein audio behar dituzun, one piecekoak hasiko naiz ateratzen pasatzeko poliki poliki WAVen kalitatea ez galtzeko(endingena soilik azkena arrapatu det asike...).

P.D: esan Sherlock holmes eta filme bat jaitsi dudala ta bai...RAWak dira, ta hau  moskeo geiago erakartzen dit, ia kontatatu ahal dudan beragaz jakiteko zer den etbn ze fijo etbko norbait dela materiala interneten jartzen....
blue dragon, yakitake japan, tsubasa eta mirmo? asko dira ezta? gainera megaman gehiago conan gehiago eta ONE PIECE gehiago,(norbaitek daki gehiago erosiko dituzten)
gehiegi iruditzen zait  :blink

Blue Dragon fijo dago, Tsubasa suposizioa da, Yakitake Ja-Pan bezela. ONE PIECEko 52 atal falta dira bikoizteko erositak daudenak, eta Conan detektibearena suposizioa da ere. Azkenik Mirmorena Elastic Rightsekoek konfirmatu zidaten etbk erosi zuela FORTAren bidez.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Jajaja, mas humo ke Caparros orduan :meparto: :meparto: