LUk Internacionalekin hitzegin dut eta Ninja Dortokak bueltan dira!!

Sortzailea Taichisan, 2011ko Irailaren 28a, 14:46:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi,

Zinez berri hau niretzat eta askorentzat urteko berririk zoragarriena izango da. LUK INTERNACIONAL produktora Bartzeloniarraren Youtubeko kanalean urte honetako lizentzia berriak eskaini dituzte (guretzat interesgarria egia esanda Ninja Dortokak soilik da) eta bertan aipatutako telesaila ageri da klasikoak zein 2003koak.

Ni galdetu diet jakinda azken 2 urteetan LUK-i esker euskaratutak zeuden telesail mitiko batzuk berriz ikusi ahal izana (Lamu, Txef Txiki), ia Ninja Dortokak ere Fortak erosi duen EITBn emititzeko. hau izan da haien erantzuna:

"@TAIKERUJMOV Con respecto a la primera pregunta sobre TMNT ?Off The Record ? que muy pronto podr?s disfrutar en ETB-3 de los cap?tulos de las cl?sicas... ;)"

Beraz nik behintzat Alemaniak Boxak erosten amaitu behako ditut muntaia egiteko ahal den einean (Lehen Box-a badut, bi falta zaizkit) eta oso laster izango denez esan duenez gero, adi egon beharko dugu programazioari, baliteke eta Urrian emititzen hastea!!

GORA GU TA GUTARRAK!!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


Taichisan

Ongi, denok zenekiten, dena den beste gutzientzako jakin dezatenXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Irakurtzen nebilen bitartean esaten nuen: "baina hau bagenekien ez?" jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Antza denez gaur hasi dira eta gu konturatu ez. Bihartik aurrera adi egongo naiz  :haserre:

zumarra

Joan den astean hasi ziren, astelehenetik aurrera. Galactik Football iragarri eta Ninja Dortokak bota...

Asteazkenean 1x03 galdu nuen baina besteak baditut. Laister jarriko ditut..

Taichisan

Nik soilik 4.atala galdu dut, dena den Zumarra ta biok grabatzen ez dugu arazorik edukiko telesail osoa edukitzeko;) Eta honen DVDrip bertsioa egin behar da!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Badaukazu dvdripik? Nik interneten aurkitu ditut batzuk baina lehenengo atalek ez daukate kalitate asko ere.

Taichisan

Lehen denboraldi biak ditut dvd alemaniar originalak, egia esan lehen, bigarren eta hirugarren atal batzuk sartzen dira lehen boxean. gainera bi bertsio daude dvdetan, bertsio Alemaniarra, etbk emititzen duen berdina dena (teenage mutant hero Turtles) eta Amerikar originala (Teenage Mutant Ninja Turtles), nik amerikar masterragaz egingo dut releasea ahal dudanean.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ba ederrak dauzkazu potroak amerikar bertsioarekin zerbait egiten baduzu. Oraintxe bertan bota ditut popatik hartzen atzo jaitsi nituen dvdrip amerikarrak.

23.976fps-ra datoz atalak eta 21:50 minutu irauten dute (endinga kenduta); 25fps-ra jarrita 20:43 irauten du; ETBren audioak 21:20 irauten du. Erdibideko gauza bat da :haserre: Zer kristo da hau??

Edo bertsio europearrarekin egiten gara edo ETBko bideoa erabili beharko da, baina bideo amerikarrarekin ahaztu :ezez:

Taichisan

Ia, uste dut ez naizela ondo expresatu. Alemaniar bertsioa (PAL) bi edizioak dakar, Alemaniarra eta amerikar originala, noski biak PAL bertsioan, dena den Zorrotzatik ateratzen naizenean (DVDak kutxetan dauzkat eta ez ditut etxean orain), probak egiten hasiko naiz eta baliteke gabonetarako edo 2. eta 3.boxak erostea, 4. boxa uste dut bi hilabete barru aterako dela, eta oraindik beste box bat faltako zen telesail osoa amaitzeko.

Box bakoitzean dauden atalak: 1.Box-25. 2.Box-25, 3.Box-30 eta 4.Box-30.

Ebay-n eros daitezke batzuk, eta AMAZON.de-n ere.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#11
Ez daude dvdok inon jaisteko?

Zenbat atal dauzka ETBk? Nik uste dut lehenengo 4 denboraldiak dauzkala (lehenengo denboraldiak 5 atal dauzka eta 3 edo 4.ak 46 :wow: Hori da hori banaketa).

Asteartean hasi nintzen grabatzen (gaur bi egon dira, ea horrela jarraitzen duten). Egizu mesedez atal baten muntaia, jakiteko ea ETBko bideo berdina daukaten ala ez; berdina bada audioa bakarrik hartu eta grabazioak ezabatuko ditut, eta desberdinak badira ETBko bideoak ripeatzen hasiko naiz. Momentuz, zure konfirmazioa jaso arte, grabazioak gordetzen ibili behar naiz (agian bideoa ere beharko dudalako), beraz egizu proba ahalik lasterren, bitartean pisu handiko bideoak akumulatzen egon behar bainaiz :evil:

Taichisan

Nik pentsatzen nuena zera zen, zuetako norbaitek ETB3 bertsioa igotzen hastea eta nik asko tardatuko dudanez muntaia egiteko ba bueno, horrela beintzat materiala eskuragarri izango ditugu, zer pentsatzen duzue?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


zumarra

Kaixo:

1x03 kenduta, orain artekoak baditut: 1x01, 1x02, 1x04, 1x05, 2x01tik 2x05ra eta atzo eta gaurko bigarrenak 3x21 eta 3x22 izan dira.

Astelehenean jarriko ditut....

Ondo izan.