FBI-ak Megaupload Itxi omen du

Sortzailea Arsenicum, 2012ko Urtarrilaren 19a, 21:10:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

Ideia ona. Nik tamalez Dragoi Bola Kairen atal batzuk baino ez ditut (Ajuk igotakoak). Disko gogorra apurtu zait duela gutxi eta deskargatutako guztia galdu dut.

Taichisan

Bale ba... asteburuan egingo dut nik nire zerrenda, disko gogorreetan daukadan guztia eta baita DVDeetan daukadana ere.... Guztiok egin beharrekoa litzateke dena den, epea jartzea nahiko nuke gainera hau denboran dilatatu ez daitezen. Bakoitzak daukan material osoaren iruzkina entregatzeko Astezkena 25erako.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

http://www.flickr.com/photos/elliottkember/sets/72157628949521545/with/6729504809/



Kotxe bilduma ederra dauka tipoak

Eta serbitzarien kontuan ez dauka garrantziarik zein famatu den edo ez den. Kontua da horrelako negozio ·"arriskutsu" bat zuzentzen duzunean, ezin zaitezkeela txorakerietan ibili. Eta MUren jabea ez da aingerutxo bat, egia esateko. Horrek ez du esan nahi megauploaden itxieraren alde nagoenik.

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 20a, 17:10:32
Guztiok egin beharrekoa litzateke dena den, epea jartzea nahiko nuke gainera hau denboran dilatatu ez daitezen. Bakoitzak daukan material osoaren iruzkina entregatzeko Astezkena 25erako.
Ideia ona iruditzen zait bakoitzak zer daukan zerrendatzea, baina niri ezinezkoa zait data horretarako nirea prestatzea. 27a arte ez naiz etxetik pasako eta beraz asteburu horretaraino ezer ez. Ea asteburu horretan egitea posible dudan.

jonnydbz

Kotxearen matrikulan GUILTY jartzen du gainera, orduan, kartzelara XD.

Solas egiteko txokoari buruz, Off Topic saila horretarako dago, eta ez dago ia mugimendurik, baina proba daiteke ea beste modu baten aurrera doan. Azkenaldian deskarga edo grabaketetarako ez den guztia Orokorra foroan sartzen da...

Nire materialaren zerrenda nahiko erraza da: DB, DBZ eta gauza solteren bat. Begiratuko dut sakonago.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 20a, 18:01:31
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 20a, 17:10:32
Guztiok egin beharrekoa litzateke dena den, epea jartzea nahiko nuke gainera hau denboran dilatatu ez daitezen. Bakoitzak daukan material osoaren iruzkina entregatzeko Astezkena 25erako.
Ideia ona iruditzen zait bakoitzak zer daukan zerrendatzea, baina niri ezinezkoa zait data horretarako nirea prestatzea. 27a arte ez naiz etxetik pasako eta beraz asteburu horretaraino ezer ez. Ea asteburu horretan egitea posible dudan.
Bueno ba nahiago baduzue Urtarrilaren azken iganderako? nahiago duzue horrela?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!