Filmeen berrigoera plana

Sortzailea Taichisan, 2012ko Urtarrilaren 22a, 01:55:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Hala egin beharko diat, baina berri samarra duk oraindik eta holako alukeritan ibiltzeak amorru puntua ematen zidak...

zumarra

Orain Irudi Errealeko Pelikulak sailari errepasoa eman diogula eta denak eskura daudela (igotzeko falta diren azken horiek kenduta) gehienak bi zerbitzarietan jartzea falta da baino seriekin hastea pentsatu dut. Oihana Agirrek ere abuztuan lagundu ahako zuela esan zidan. Ea dena eskura jartzen dugun. Serieak laguntzeko denbora duenak adierazi dezala eta lana banatuko dugu.

Animazio Filmak ere errepasatuko ditut asko eta asko nire itxitako MF-ko kontuan zeudelako. Eta Dokumentalekin ere hasiko gara, eh, Burrundaie?

Taichisan

Nik Zumarra honela egingo dut, animazio serie batzuk ditut nik berrigotzeko: Donkeykong eta bere herrialdea, Jetsondarrak, Erroman Jandalo, Gudakatu eta Hamtaro. Gero irudi errealeko telesaileekin jarriko naiz berriz zeren FRINGE guztiz offline dabil. Eta amaitzen dudanean guztia igotzen, esan nuena, grabazioak dvdetan hasiko ditut eta material berria ripeatzen poliki poliki.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


burrundaie

#49
Bizar Beltzena, oker ez banago, hasieratik zitxekan akatsa audioan, (berdin gertatzen duk Gamer filmean, azken minutuetan audioa mututu egiten baita, euskarazko bikoizketa batzuei zenbat axola zaien seinale), eta Wassabirena.... otiya, hori oaintxe iyoit! Segituan.... :giveup:

Taichisan

Nik Fluke ta Kutxidazu bidea ixabel antzekia igotzen nabil.
Ordun honez aparte hemendik zehozer falta da berrikotzeko ala ez?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Menderagabea, printzipioz eta arazorik ez bada, gaur bertan igoko diat. Kutsidazu bidea Ixabel lagun bati eskatu zioat, ea bera oporretara joan baino lehen lortzen dudan.

Taichisan

Kutxidazu bidea ixabel ta Fluke igotak!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Eguneratuta.

Ea Aket eta FHarlock agertzen diren, emulen jarritakoa igotzeko...

B

Bizarbeltz (Hiru audio ditu: ingelesa, catalanera eta euskera. Euskerazkoan, azkeneko 14 minutuak audioa ingelesa bihurtzen da)

K

Krakatoa (Emule - AKET-ek jarrita)

O

Osama (Emulen - FHARLOCK-ek jarrita)

R

Resident evil (kanpoko loturak jarri zituen Baronluigik baina ez dabiltza)

W

Winn-Dixieri esker (AKET-ek igotzeko asmoa zuen)

Z

Ziegak eta herensugeak (Emulen - AKET-ek jarrita)

Taichisan

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Uztailaren 30a, 21:06:13
Eguneratuta.

Ea Aket eta FHarlock agertzen diren, emulen jarritakoa igotzeko...

B

Bizarbeltz (Hiru audio ditu: ingelesa, catalanera eta euskera. Euskerazkoan, azkeneko 14 minutuak audioa ingelesa bihurtzen da)

K

Krakatoa (Emule - AKET-ek jarrita)

O

Osama (Emulen - FHARLOCK-ek jarrita)

R

Resident evil (kanpoko loturak jarri zituen Baronluigik baina ez dabiltza)

W

Winn-Dixieri esker (AKET-ek igotzeko asmoa zuen)

Z

Ziegak eta herensugeak (Emulen - AKET-ek jarrita)
Aket aspaldi on lan dexenta dauko ta ezin da hontan jardun tamalez, oso onak izan ziren haren aportazioak. FHARLOCK ez da inoiz hona bueltatuko, gertatu ziren aspaldiko kontuengandik... Zerrenda hontatik, Win Dixeyri esker eta Ziegak eta Herensugeak ditut, bata ripeatuta eta bestea dvdan ripeatzeko. ikusiko dut igotzeko nola daukadan!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!