Athletic - Reala derbiko emaitza

Sortzailea darko, 2006ko Abuztuaren 24a, 13:29:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

darko

Ea nork asmatzen duen derbiko irabazlea eta emaitza. Nik hau esaten dut:



Athletic 1 - 3 Reala



Golak-- Athletic: Aduriz

           Reala: Aranburu eta Kovacevic (2)
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

3-0 eta gainera Athletiki gol bat anulatuta, Gabilondori. Gol bat propia izango da, Rivas edo Rekartek. Aduriz eta Yestek golak. Yesteren golean Riesgo estatuarena egiten geratuko da. A segunda entzun beharko dute Realekoek.



Aranburu komo ke hainbeste denbora geldirik egonda forma onean ez dela egongo eta ez duela jokatuko, ez?



Habl? el vidente. Hori guztia gertatzea zaila da, ezta? XD

FHarlock

Emaitza posible bat ahaztu zaizue, derbia Eibarrek irabaziko du. :lol:

Arsenicum

Jajaaja, oso ona gai hau.



Ba, Ajuk kendu dostezu emaitza!! eta Riesgorena ere. Nire ustez Riesgo kendu arte errealak ez deu San Mamesen irabaziko. Liga osoko porterorik txarrena da niretzako.



Emaitza... 4-1



Etxebe, Aduriz (2) eta Prieto. Errealarena penaltyz izango da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

shikamaru

Athletic Club Bilbao  2 - 0  Real Sociedad



Golak : Lehena : Yestek , areaz kanpoko jaurtiketa baten.

          Bigarrena : Ustaritzek , buruz , Yestek botatako korner baten.

Aju

Jeje, badirudi foro honetako gehienak realistak direla, eta realista esaten dudanean ez dut errealzale esan nahi  :lol:

orionatk

nik 2-0 geratuko direla esaten dut, athletic-en alde ^^

getxoztarra

Ez dekozue futbolaz ideiarik bez!!!

Athletic 7-1 Erreala

Aduriz eta Gabilondoren hat-trickak,beste bat Urzaizena eta Kovacevic 6 hilabetetarako lesionatuko da!

Aju

Ba Kovacevic lesionatzen bada, Reala galduta dago aurrelari gabe.



Ondo legoke Zubiaurrek jokatzea. Gixajoa, realak karrera hondatuko dio ?? Honek Gurpegiren zigorra betetzeko beste denbora emango du jokatu gabe Realaren erruz, nahiz eta entrenatu, alferrik galtzen dago ?? Realekoak anti-Athletic dira, Barkerok karta de libertad eskatu eta baiezkoa esan zioten, uste zutelako beste norabait joateko zela, eta enteratu zirenean Athletic-erako zela, ez zioten eman, eta Astiazaranek Milikizi esan zion 'es que si no, los socios me iban a matar al saber que era para irse al Athletic'. Zubiaurreri ere berdin, uste zuten Betisera jaoteko zela eta baiezkoa eman, eta gero atzera bota eta denuntziatu ??



Milikizek ordaindu beharko lituzke 5 milloi ? ze bestela Zubiaurrek ordaindu behar izan ezkero guztia, esan zutenaren arabera, 30 urte ingururekin bukatuko luke ordainketa, hau da, 30 urterekin hasiko litzateke irabazten dirua. Milikiz harrapatu kale izki?a baten eta....  8)



Baietz beste pare bat urtetan Realetik jokalari gehiago heldu.



Gogoratzen zarete Karpin zelako anti Athletic zen? Celtan zegoela ere bai. 'Yo veo al Athletic y veo un equipo muerto, sin chispa, sin recursos' Celta-Athletic jokatu orduko, eta gero Athletic-ek irabazi, jeje.

Barbadil

2-3

Kovacevic luzittu ingo da. Athetic zaleak las de dios esango dituzte. Pistinara botako dira maizegi area barruan eta penaltiak izan direla sinistuko dute.

Realekoak egurra jasoko dute gainera eta baten bat lesionatuko da.

Yeste roja direktakin kalea  :twisted:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Nik uste dot 2-1 Athleticken alde



Neure aitak berriz 1-0 athleticken alde baitaXDDD



Bide batez, ona izango litzateke norbaitek atlhetiken partiduak grabatzea jajajaja horian asiko bait dira LA SEXTAn TDDT.an partiduak euskaraz ematen(bai ongi irakurir duzue)^^jejejejeje
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

Barbadil botoa eman bestela bakarrik gelditzen naiz!



Ez nuen uste horren emaitza bilbainoa emango zuenik inkestak. Hau zer da, Bizkai Encodings?



PD: Zenbat gipuzkoar aterako dira zurigorriz? :twisted:  :twisted:  :twisted:
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

shikamaru

Lau ordu kolan itxaron ta gero , derbyrako sarrera bat erostea lortu dut!

Fondo Norten  :arrow:  35 ?.



Guerrerori homenajea egin behar diote , eta Gurpegiri zeozer ere .



Aupa ATHLETIC TXAPELDUN !!!!

Aju

Ba foro honetako gehienak bizkaitarrak dira egia esan.



Esan behar dut baita ere arabako bat dagoela bakarrik, FHarlock, edo behintzat hori uste dut ze jendeak erregistratu bai baina ez du idatzi eta ezin jakin nongoa den.



Gipuzkoako batzuk ere badaude, aunke asko fronterakoak dira. Metalyzer, Sauron_EH, Shadowblade, jonnydbz horiek adibidez Eibar ta Arrasatekoak dira, eta adibidez metalyzer, berarekin geratu nintzenean fijatu nintzen Athletic-eko poltsa bat zeukala, aunke agian lagunaren disko duroa zekarrenez bertan, lagunarena zen. Fijo hauek laurak Athletic-ekoak direla.



Eske zeinen erraza den Athletic-ekoa izatea XD Jokalari euskaldunakin (Realeko askok ere ihes egiten dute Athletic-era badakitelako zelako aldea dagoen batetik bestera :twisted: ). Baten bat txistea egiten irten orduko: Llorente eta Aranzubia txikitatik daude hemen jokatzen, Llorente hemen jaioa da, eta Aranzubiaren herria araba eta Riojaren fronteran dago, onartu behar da terrenoz Rioja dela ba?a... sin mas. Si Llorenten herrikoak Athletic-ekoak dira XD



Joder, isildu egingo naiz ze behin Realarekin sartzen hasten naizenean... ezin gelditu.

Barbadil

Nei futbola como me resbala tanto ez zait inporta sartzea.

Esan behar dudan bakarra da Athetic-ek jokalari guztiak euskaldunak dituela frantziarrak euskaldun egiten dituelako, batek aita euskalduna duelako eta orduan jokalaria... bueno, no koment.



Por cierto, ni Beasaingoa naiz. Baten bat Arrasatekoa dela esan dezute, zein? Lanean Arrasaten nabil eta material trukaketa egiteko gera gaitezke.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.