Nongoak gara? Eta zer egiten dugu?

Sortzailea Ronbin, 2006ko Irailaren 06a, 13:06:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Neuk Getxokoa naiz, bikoizketari amateurra naiz. Oraintxe berton HAUR HEZKUNTZA GOI MAILAKO ZIKLOA ikasten nago^^, baino oso prestatua naiz ikusentzumenezko gauza askoetan, eta hau amaitxerakoan gustatuko litzaidake ,edo bartzelonara bueltatu bikoizketan lan egiteko edo SOINUA goi mailako zikloa ikasi^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

olen

Ni ere nahiko lotsatia naiz baia... animatu naiz azkenean. Beste bat gehio donostiko informatika fakultatean matrikulatuta. Karrera teknikoan nago 2. eta 3. mailen artean (2. eko bakarra zorionez).



P.D Material trukaketarako kdd bat egin beharko genuke.

Aju

Olen, ezagutzen dozu Aritz Erkiaga Lekeitiokoa, zure datuen arabera zure klasekoa da. Nigatik oso erreferentzia onak emango dizkizu XD

olen

Ba bai ezagutzen dot Aritz eta beste friki pillo bat. Pasadan asteko euskal adarreko afarian Dragoi Bolako kantak abesten hasi eta mundu guztiak zekizkien letrak oso osorik. Serio euskal adarrean (euskarazko klasietan) dragoi bolan fan pillue dau.

Shadowblade

Mondrauetarra, JonnyDBZ moduen!!(k pasa friki aspaldi ez dakigula zutaz!!!)



Informatikan injieneri teknikoa, gaur egun lanien...
e gura dau Herrixak???

Stargate Euskaraz!!!!!

jonnydbz

Ni itxoiten nau noiz antolaketan dozuen afari bat futboleko porran sobrautako diruaz ::) , diruzainai be esan notzan  ;D
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Azkenian neun izango naiz informatikaria ez den bakarraXDD(gora ni ta ni ta ni-tarrak!!XD), horregatik hainbat gauza dakizue nik inoiz jakingo ez dudanaXDDD
Ze eingo dieu(martin esango zuen bezala) kaben sooooooos!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Ez zera bakarra, Taichi, ni ez naiz informatikoa ere.

Ni, berez, elektrizitate eta mekanizadoa egin det. Bietan informatika sartzen hasi da, baina oso espezifikoa. Baten domotika, eta bestean mekanizatu zentroen programaketa.

Benetan ejerzitu dudan lanbidea zine proiekzioa izan bada ere.

Informatika, neure pasa denbora horietakoa da.

orionatk

lasai, Taichisan, ni elektronikoa naiz XDD ez zara bakarra informatikoa ez dena

getxoztarra

Getxoztarra naz ta lehergailu, baliabide energetiko eta meatzetako ingeniaritza teknikoa ikasten nabil Arsenicum-gaz batera.

barraplaust

Hemengo guztien artean gazteena izango naiz seguraski :bleh Ni Ordizikoa neok eta kostata (ordenagailu "puta" honek enaik bakean uzten) ari naiz 1. batxi egiten.
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2007ko Otsailaren 06a, 16:21:54
Getxoztarra naz ta lehergailu, baliabide energetiko eta meatzetako ingeniaritza teknikoa ikasten nabil Arsenicum-gaz batera.


ikasten nabil Arsenicum-gaz batera :embarrassedd
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

baronluigi

#27
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2006ko Azaroaren 22a, 17:08:37
Neuk Getxokoa naiz, bikoizketari amateurra naiz. Oraintxe berton HAUR HEZKUNTZA GOI MAILAKO ZIKLOA ikasten nago^^, baino oso prestatua naiz ikusentzumenezko gauza askoetan, eta hau amaitxerakoan gustatuko litzaidake ,edo bartzelonara bueltatu bikoizketan lan egiteko edo SOINUA goi mailako zikloa ikasi^^

Ba nere arreba hau hezkuntzako karrera amaitzear dago oraintxe bertan, jada zarautzen dago praktiketan xD

PD: Bueno, ba ni zumaiakoa nahiz, eta orain turismo-ko lehen mailan nago, baina ihaz Donostiako Nazaret zentroan egon nintzen informatikako goi mailako ziklo bat egiten....eta, gomendio bat onartzen baduzue, sekula ez joan antro puta horretara, nik eta klaseko 11 pertsona gehiagok urte amaitzerako utzi egin baitgenuen nazkatuta.

:ext_mobile :ext_mobile

Koblakari Zirkus

kaixo, berria naizenez aurkeztuko naz. Bilbokoa eta Zirko Artista moduen lan egiten dut, ordenagailu aurrean beti ahal dudan gutxien, baina Dragoi Bola miragarriak ekarri naute honaino. Aupa zuen lanagatik, ikusi dut pixka bat zertan doan euskalencodings eta flipetan. :blink :blink Jo ta ke dena euskaratu arte!!! :thumbsup  :hail

Arsenicum


Aiba, bitxia benetan. Trapezista, malabarista moduan?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.