Nongoak gara? Eta zer egiten dugu?

Sortzailea Ronbin, 2006ko Irailaren 06a, 13:06:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

jajaja horregatik nick hori... XD bai kuriosoa!!

Koblakari Zirkus

bai, malabarista moduan gehien bat. kale antzerkiko jaialdietan, festetan edo Galetan.
Nere azken lana youtube n aurki dezakezue, ipini "filamento farolero" ta agertuko da.

Arsenicum

 Oso ona! asko gustatu zait. 5 bolorekin malabarismoak ta dana! Kafe antzokian badago tipo bat larunbatetan beti desafiatzen dut 4rekin egitera ta ez zaio irteten :lol.

Leioako sakoneta polikiroldegian grabatuta dago hori ezta?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Koblakari Zirkus

bai, bai kutxa metafisikoan, polikiroldegiaren sarreran. Leioako Umore Azokan izan zen. Pozten naz atsegin izatea.

Aldi berean, nola sartu ahal dut argazkitxo bat nere mezuetan??? saiatu egin naz baina ezin.

Aju

www.imageshack.us igo horra zure irudia, browse botoiarekin aukeratu zure irudia eta eman igotzeko botoiari. Igotzen duenean irudiaren link bat emango dizu, eta idatzi linka berton

Arsenicum


Uste dut, avatarrari buruz dagoela hizketan, edo firmari buruz, ezta?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Koblakari Zirkus

ba zuek guztiok argazki bat dekozue ezkerraldean, ta ni be argazkitxo bat zartu nahi dut, hori bakarrik.

getxoztarra

orri honen goikaldean editar perfil dekozu, hor sakatu eta informacion del perfil del foro-n sakatu ezkero zure ordenagailuan dekozun argazkiren bat jarri ahal dozu zure argazki modura.

Arsenicum


Ta ezpabere niri bidali korreora argazkia eta jarriko dotzut.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

717

Ba ni gipuzkoakoa naiz eta Soinu teknikaria nahiz. Japoniarra ikasten hari naiz eta bikoizketa eta animea asko gustatzen zait.
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Jotake[EH]

Ez dakir esan dudan edo ez baina Laudioarra naiz.

MikelEiza

Oraintxe konturatu naiz oraindik ez dudala gai honetan idatzi :embarrassedd.

Ni ere Aju bezala lekeitiarra naiz eta hemengo gehiengoa bezala informatika ikasten nabil.