Marrazki bizidunen aldaketak datorren astelehenean

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Ekainaren 18a, 00:40:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza

EITBko webgunean ibili naiz ordutegia ikusten eta datorren astelehenean 25ean, serie aldaketak daudela ikusi dut. Hala ere, ez dago ezer berririk :no.

Muka-muka, kalimero, Gi Joe, Hattori ninja, Rocket Power, Maskara 2, Kodea Lyoko, Sakura eta Doraemon daude goizetan eta arratsaldez autobus magikoa, pokemon eta robin hoodnik-en filmea. Arraroa egin zait Donkey Kong ez egotea, duela gutxi hasi baitzen eta megaman ere ez da ageri.

Ea serieren bat azkar bukatzen den eta zerbait hobea jartzen duten, ze momentuz behintzat nahiko itxura txarra dauka udako programazioak.

Hemen duzue aurkitu dudan ordutegia:


Astelehena 25
GOIZA    arratsaldea gaua
Programazio honek aldaketak izan ditzake

06:55 EGAZTEA

07:15 ELKARTASUNAREN BIDEAK

07:40 TIK-TAK CIRCUS

Saio honek munduko zirku ikuskizunik onenak biltzen ditu. Txina, Hungaria, Korea, Kanada eta Estatu Batuetako piztia-hezitzaileak, magia, akrobaziak eta umorea azalduko dira bertan.

08:05 BETIZU

08:05 BOLA ETA BILL
"OMEGAREN GUSTUAK"

08:15 KALIMERO
"GALLETIONI TRENBIDEZAINA-KALIMERO ETA AU"

08:40 MUKA-MUKA
"DINOSAURO BAT JAIO DA"

09:05 MAITE KUTTUNA
"MAITEMINDUEN ARAZOAK"

09:45 MAITE KUTTUNA
"IRAINA ETA MENDEKUA"

10:25 HARTZ TXIKI
"ZER JANTZIKO OTE DU HARTZ TXIKIK?"

10:50 GI JOE
"SOLDADU JOLASA"

11:15 HATTORI NINJAREN ABENTURAK
"NINJA MUTIKOA"

11:35 ROCKET POWER
"LAGUN BERRIA AUZOAN-ISURBIDETIK"

12:00 MASKARA II
"IRAGANEKO KOMERIA"

12:25 VITAMINIX

12:25 KODEA LYOKO

Marrazki bizidunak

12:50 SAKURA, KARTAK ZAKURA
"SAKURA,SHAORAN ETA MEATXU IKUSEZI?A"

13:15 DORAEMON, KATU KOSMIKOA
"NOBITALANDIA AMETS HIRI"

13:35 DORAEMON, KATU KOSMIKOA
"IMANAK"

ARRATSALDEA    goiza gaua
Programazio honek aldaketak izan ditzake

14:00 GAUR EGUN

14:40 POSTDATA

14:45 EGURALDIA

14:50 BETIZU

14:50 AUTOBUS MAGIKOA
"NAHASTE BORRASTEA"

15:15 POKEMON
"ZURRUNBILOAREN INGURUAN"

15:40 BARRE BUSA

16:50 ROBIN HOODNIK-EN ABENTURAK
"ROBIN HOODNIK-EN ABENTURAK"

18:00 IPARRALDEAREN ORENA

18:05 BIDAIDE

18:05 IKUSPEGIAK, PERU

19:00 PILOT GIDAK
"HONDARTZARIK ONENAK II"

19:50 SUT&BLAI

GAUA    goiza arratsaldea
Programazio honek aldaketak izan ditzake

20:00 ONE PIECE
"MUNDUKO MORROI XELEBREENA! JANGO..."

Taichisan

#1
Hartu beharreko materiala(Orionatk eta Arsenicum batez ere):
-MASKARA 2(batez ere nik beste guztia grabatuta daukadalako,eta estreinua da, bigarren denboraldia da eta!!! garrantzitzuenetarikoa)
-Kalimero(azkenik telesail osoa grabatzeko aukera paregabea)
-G.I. JOE
-Kodea Lyoko(ez dugu atalik galdu oraindik, ezin dugu oin huts egin)
-Sakura(uste dut laster amaitzear dagoela ezta?)
-POKEMON(Orionatk, hemen daukagu audioak hartzeko une paregabea berriz ere :msn-wink)

Bestetik esan, flipantia iruditzen zaidala derrepente Muka Muka berriz hastea(3 paseko 16.atal emititurik, telesaila 51 atal dituenean¬¬), Maite kuttunaren 2 atal segidan ematea eta filmeak 16:40 tik aurrera ematea, azken hauekin kontu handia!! gogora dezagun iazko urteko aste santuan ze nolako filmeak bota zizkiguten, hots, NINJA DORTOKAK, asike kontuz ibili beharko dugu, lan piloa daukagu uda hontan egiteko ,asike mesedez laguntza gehiago behar dugu ahal dugun telesail gehien eskuratzeko, Nik ointxe Betizu(euskaltelekoa) katearekin nabil grabaketak egiten(egunero 3 orduko programazioak grabatzen,zeren arratsaldeetan berdina ematen dute),orduan ezin dut etb1ko programazioarekin segi.....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Aipatu-POKEMON(Orionatk, hemen daukagu audioak hartzeko une paregabea berriz ere )

Ko?o, audio berriekin egin ahal izango dut muntaia!

Arsenicum


Ahal dotena grabatuko dot. Hori bai, Maite Kuttuna ez!!!!! :big_hang
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ooooh, Gi Joe udan, oooooh, ezustean harrapatu nau. Maskara eta One Piece kenduta, iazko programazioa da ba?a, sinestezina  :fhar

Arsenicum


Ointxe konturatu naz Doraemon ostaere hasikeratik hasten dala. Denbora asko emon barik egon direz (ETB danerako). Erabaki beharko dot, hartu edo ez Baie berotzen banaz... serie osoa grabatuko dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Ekainaren 18a, 19:47:51
Baina Doraemonek ba al du amaierarik??? :xD
Badirudi baietz, neuk jaitsi nuen atala txinatar azpidatziekinXD eta badirudi Doraemonek aldegin behar duela bere mendera, eta nobitak negarrez hasten da horren ondorioz ta,......hasta hay puedo leerXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Doraemon uste dot 1000 atal inguru direzela. Asko grabatuta dekotaz.

Baie nik gure doten pelikula da, doraemon eta Hattori ezgutzen direnekoa. Ez dot i?on aurkitu, pena bat.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk


MikelEiza

Programazio hau datorren astelehenekoa da; 25ekoa.

orionatk


MikelEiza

#12
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Ekainaren 18a, 18:19:49

Ointxe konturatu naz Doraemon ostaere hasikeratik hasten dala. Denbora asko emon barik egon direz (ETB danerako). Erabaki beharko dot, hartu edo ez Baie berotzen banaz... serie osoa grabatuko dot.
Berotzen bazara ere ezingo duzu grabatu ze berriz ikusi dut ordutegia eta Doraemon kendu dute eta horren ordez kochikame eta dinosauruak emango dituzte.

Taichisan

bueno ba denok berotzen bagara, dinosauroak hartzeko momentu hona, kochikameren 14.atala bergrabatzeko ere(daukadana eitb24klo letramadarikatuak dauzka ta aldatu nahiko nuke) eta 74.atala, faltan dugula.
ez dugu treguarik eukiko lagunok, laguntza berezia baharko genuke!!!
GUZTIOI EGITEN DIZUET DEHIALDIA, NAHIZ ETA DVD GRABAGAILURIK EZ EUKI, VHS-ETAN GRABATU DEZAKEZUE(SP moduan mesedez)TELESAILAK LAGUNTZEKO ETA DENON ONURAGARRI IZATEKO, GUK HIRUROK(ORIONATK, ARSENICUM, TAICHISAN)EZIN DUGULA DEN DENA GRABAU, GAINERA NIK BETIZU KANALAREKIN EGONDA EZER GUTXIAGO EGIN DEZAKET!!!!!!

Norbaitek prest badago vhsetan grabatzen esan dezala eta telesailak egokituko zaizkio.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Ekainaren 21a, 15:09:33
Norbaitek prest badago vhsetan grabatzen esan dezala eta telesailak egokituko zaizkio.

Ba ez zan txarra izengo ez. Eta ez da derrigorra norberak ripeatzea. VHS-ak pilatzeagaz nahikoa da. Ta gero konponduko garez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.