2007-KO BANAKAKOA

Sortzailea getxoztarra, 2007ko Martxoaren 28a, 12:46:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

'Me sent? como una mierda'... Es que lo eres... Hori ba dala tipo anormala, puto gitano

Arsenicum

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Maiatzaren 15a, 17:34:02
Mania hartzen badiote behintzat ez ta harritzekoa izango, berak probokau do hori dana. Ez dut uste aurreko igandekoa atxiki izan zanik, ba?o horrek ez do kentzen beste batzutan egin izana, ta noski, azkeneako fama pixkat hartu do. Ga?ea ezin leike holako eroa izan pelotan irabazle izan nahi ezkeo, ez da oso urruti iritsiko hurrengoan ere horren erraz deskonzetratzen bada, ta are gutxiago Aimar bezelako pelotarin aurren.
Nik uste finalea pasako diela Barriola ta Gonzalez, oso-oso forma onen dau ta Bengoetxean kontra serio jokatzen ta ia bate fallau gabe ikusi nun, ikusi beharko da...

Kebaaa keba!! Aimar finalera. Gonzalez ez zan botera baten bez jarri. Bengoetxeari irabazi jotzen pelotagaitik 106,9 gramokoa zalako. Ezberdinak direz aimarren pelotakadak eta bengoetxeanak. Aimarrek irabaziko deu fijo. Hori bai, beste urte batzutan ba?o gatxau eukiko deu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Sssh partidu bakoitza bere momentuan komentatzen da. Oin Barriola-Eugi tokaten da ta argi dau Barriolak 22-09 irabaziko dauela.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2007ko Maiatzaren 16a, 00:37:01
Sssh partidu bakoitza bere momentuan komentatzen da. Oin Barriola-Eugi tokaten da ta argi dau Barriolak 22-09 irabaziko dauela.

Jajaja. Argi dau 22-11 izengo dala.

Besteok ulertuteko... unibertsitatean pelotilla bat antolatu du. Getxoztarrak 22-09 deko jarrita ta nik 22-11 :cheesyy
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Ez det uste ez batak ta ez besteak asmatuko dezutenik... Nik apustu egin beharko banu...22-07 Barriolaren alde!  :bleh
Soilik herriak salba dezake herria.

getxoztarra

AipatuEz det uste ez batak ta ez besteak asmatuko dezutenik... Nik apustu egin beharko banu...22-07 Barriolaren alde! 

Emaitza hori ere ez zan batere txarto egongo, Eugi 9tik pasatzen ez dan artean dana ondo joango da.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Maiatzaren 16a, 13:29:23
Ez det uste ez batak ta ez besteak asmatuko dezutenik... Nik apustu egin beharko banu...22-07 Barriolaren alde!  :bleh
:whistling

22-11!!! Aupa Abel!! Finala Olaizola II-an aurka.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Eugi oso oso oso ondo ibili da, ba?a Abel...Abel da.

Arsenicum

#53
 Oso oso... ez dakit horrenbesterako izan dan. Oso oso ondo peloteoan bai eta fisikoki be oso ondo ikusi dot. Baie sakean ez da ondo ibili ta errestoan, hasikeran ondo urten dako aire bila joatea baie azkenean 7 sartu dotzoz sakez, eta 4 airez joatearren.

Barriola... sakean ondo, errestoan ondo, bi hormak betikolez... perfekto. Golpeagaz dau, baie Eugi ba?o gitxiau nik uste eh. Fisikoki be ez dot Eugin moduen ikusi. Egon da momentu bat... nahiko txarto ikusi dotela. Eugik 6tik dejada in deuenean eta txapa jo. Horrek salbatu dotzo, eta gero berak bi sake jarraian in deituz. Tantu horretan deskansoa ondo etorri dako eta barriro be ondo jarri da. Baie bete beteta ibili da tantu batzutan. Tantu oso gogorrak izan direlako bebai, ez deu gure esan txarto dauenik fisikoki.

Barriolak irabazi deu... sakeagaitik eta tantuak errez amaitzen deituzelako. Ze fisikoan eta Peloteoan Eugi izan da hobeaua nire ustez.


Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Apirilaren 09a, 22:49:55

Borratu egin zitzaidan :msn-cry. Putada. :brickwall  Pasadan urteko binakako finalarekin be berdin pasa zitzaidan :brickwall gafea deko binakako finalak.

Lehenengo orrian idatzitakoa da hau... 2006ko finala VHS baten pasatu dostie. Hau gitxienez igon ahal izango dot emulera.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Bai bai, azkenean Arsenicumek asmatu :aznn Ez detena oraindik ulertzen da zergatik ez zaren apustuzale sartzen, dirutza egingo zenuke :yahoo 
Ba, tira, partiduaz ez dago ezer askorik gehiago esateko, egia dena da 9-14 joan ziranean Eugik buelta emango zionaren itxura hartu zuen baina... Barriolak irabazi bazuen bere errekursoengatik izan zen, ez gehiago jo zuelako, eta ezta freskoago amaitu zuelako ere. Behintzat Eugik erakutsi du zergatik merezi zuen 4 onenen artean egotea.
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Maiatzaren 21a, 09:04:21
Bai bai, azkenean Arsenicumek asmatu :aznn Ez detena oraindik ulertzen da zergatik ez zaren apustuzale sartzen, dirutza egingo zenuke :yahoo 
Ba, tira, partiduaz ez dago ezer askorik gehiago esateko, egia dena da 9-14 joan ziranean Eugik buelta emango zionaren itxura hartu zuen baina... Barriolak irabazi bazuen bere errekursoengatik izan zen, ez gehiago jo zuelako, eta ezta freskoago amaitu zuelako ere. Behintzat Eugik erakutsi du zergatik merezi zuen 4 onenen artean egotea.

10 ? jarri ta esatea erreza da. Zailagoa da 100 ? edo 300 ? jarrita. Horregaitik ez naz apostuzale sartzen...

Zapatu honetan jolastekoa zan Gonzalez-Olaizola II. Ba?a Gonzalez gastrointeritis-egaz dabil eta ekainak 2ra aldatu da partidue. Finala teorian, Ekainak 10an da eta hori ez da aldatuko oraingoz behintzat.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Mil azul! Mil azul!

Bihar ia Gonzalezek irabazten dauen!

Arsenicum


Gonzalezek irabazi? jajaja. Ez da 13tik paseko. Ganera bere deklarazioengatik merzi deu 5tik be ez pasatzea. ::Vudu
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Espero dut Aimarrek irabaztea, baina ez Gonzalezen deklarazioengatik, egie osoa esan zuen! Aimar zerbait bada, horixe da, azeria, ta gonzalezek behintzat pentsatzen zuena adierazi zuen. Ia pixka bat bildurtzen duen bihar eta partida ona ikusten dugun! :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Hori ba?o askoz giau esan zeuen. Txulo bat dala... Hay gente humilde, normal y gente como Aimar. esa clse de gente a mi no me gusta. Holango perlak.

Oin momentuen bigarren mailako finala jolasten dabilz. Urberuaga eta Galarza VI. Hirugarren urtez jarraian Bigarren mailako txapelduna Bizkaitarra izengo da.

Urberuagak irabaziko deu fijo.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.