[PANDO] SAKURA, KARTAK ZAKURA(12-70)

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 15a, 10:50:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

SAKURA, KARTAK ZAKURA
TELESAIL OSOA









SINOPSIA
Sakura Kinomoto neska arrunt bat da, baina egun batean bere sotoan, liburu misteriotsu bat aurkitzen du eta bapatean karta piloa egan ateratzen dira, baita peluxezko artza dirudien liburuaren zaindaria, KEROBEROS edo KERO lagunentzako. Egun hartarik Sakura karta atzemaile bihurtuko da bere ondoan dituela Tomoyo(bere lagunik honena), TouyA(bere anaia), Yukito(bere maitasuna) eta Shao-ran(bere etsaia)...




FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Cardcaptor Sakura, ???????????
Produkzio Urtea: 1998
Denboraldiak: 3
Kapituluak: 70
Egoera: Bukaturik
Produktora: NHK
Nazionalitatea: Japonia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1/Betizu kanala/Euskadi Telebista

Aktoreen Banaketa:
Sakura Kinomoto: ???
Tomoyo Daijouji: Huegun
Touya Kinomoto:
Yukito: ???
Kinomoto jauna(aita): Martin Zabala
Shao-ran: I?igo Puignau
Kero: Nekane Sarobe

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip Muntaia
Arduradunak:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#2
6rak jaisten. Galdera bat? Pandok norabait igotzen ditu artxiboak eta gero handik jaisten dira edo zeu zara, Taichisan, igotzen dabilena zuzenean? 75kb/sra zabiltza

EDIT: 75 ez, 175 XD


:dead

MikelEiza

Niri ere, nahiz eta gora behera askorekin, azkar doakit. Galdera bat, jaisten ari naizela igotzen ere banago edo zerbaiti eman behar zaio? Eske ez dakit pandoa nola doan igoera kontuan :embarrassedd.

Taichisan, 1-3 atalak igotzeari utzi diozu? Ze atzo eta gaur behintzat waiting for sender... jartzen dit. Hori bai lehengo biak dauzkat jadanik (oraindik ikusi gabe). Goian aipatu bezala ez dakit oso ondo zer egin behar den atalok igotzeko eta eskertuko nizuke azalduko bazenit.

Euskeraz zenbat opening daude? Nik bakarra neukan ikusita baina, 37.ataletik aurrera edo, beste opening bat dago jaitsi ditudan bideoetan eta ez dakit ETBk opening hau bota zutenik.

PD: Portatila izorratu zait :brickwall eta momentuz atal gehiagorik ezin dizut pasa. Baina segurazki astelehenean erosiko dut behar dudana eta astean zehar pasako dizkizut atal gehiago :thumbsup.

Aju

Niri 4-6 kapituluak izorratu zaizkit, 1-3 bajatzen dabil 80kb/sra  :blink

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 18a, 13:32:32
Euskeraz zenbat opening daude? Nik bakarra neukan ikusita baina, 37.ataletik aurrera edo, beste opening bat dago jaitsi ditudan bideoetan eta ez dakit ETBk opening hau bota zutenik.

De hecho, bigarren sagan 3. opening bat ere badago, oraintxe begiratu dut eta 47an sartzen da 3. hori

orionatk

01-03 jeitsita.
04-06 jeisten erritmo ertainean.
Eskerrik asko!!

Aju

kaka, niri ere 72%an estankatu zaizkit 1-3 kapituluak. Orionatk, jar ditzakezu zeuk, emulean bada ere?

MikelEiza

Nik ere %72an daukat eta ez du jaisten jarraitu nahi. Orionatk ahal baduzu jarri konpartitzen, mesedez.

orionatk

Mmm... pandoa ez doa konpartizioaz. Pandora artxibo bat igotzen duzunean, zerbitzari batera igotzen duzu, eta gero ya igo duenak ez du ezer egin behar, ez konpartitu ez ezer. Artxiboa mantentzeko egin behar den gauza bakarra 15 egunero gutxienez forward bat egitea da (mail batez bidaltzea norbaiti pandoa).
Artxibo hauek ez dira 15 egun pasa jarri zirenetik, asike arazo tenporal bat izango da, laster jarraitu beharko luke.

MikelEiza

Nik uste nuen pandoa emulearen antzekoa zela eta jaisteko igo duena konektatuta egon behar zela. Ez nuen inoiz pentsatuko fitxategia zerbitzari batetara igotzen zenik. Horrela bada ea laister berriz dagoen jaisteko moduan.

orionatk

#10
Bai, zerbait gertatzen ariko da zerbitzari horretan, ze orain nire 04-06 atalak estankatuta daude, %22an.

EDIT: 5-era hasi zait berriro jeisten. Geldo da, baina behintzat jeisten da. Ez daukat presarik^^

Aju

berriro jarri ditut 4-6 kapituluak eta berriro eman dit file error 18%an ??

orionatk

File error?? Hori niri ez dit inoiz eman, eta pandoa denbora dexente daramat erabiltzen. Ez dakit ba zer gertatzen ari zaizun...

orionatk

Berriro jarri zait normaltasunez jeisten, 100-200ra bitartean. Ematen du guztiz konpondu dela.

MikelEiza

4-6 atalak jaisten bukatu dut, baina 1-3 oraindik waiting for sender... dago. Ea ondo jartzen den.

Taichisan, segi martxa horretan :thumbsup.

Eskerrik asko lehen 6 atalengatik :egiptooo.

PD:Emuleko linkak noiz posteatuko dituzu?