[PANDO] SAKURA, KARTAK ZAKURA(12-70)

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 15a, 10:50:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

3 atal gehiago igota;) ez ahaztu FORDWARD egitea
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Azken hirurak ere jarri ditut jaisten, baina oraindik ez dut lortu 3.na jaistea. Beti gelditzen zait %72an ataskaturik. Baten batek ahal badu jar igo dezala.

Eskerrik asko.

orionatk

Nik ere ataskatuta daukat, waiting for sender. Baina normala da, taichisan pandoa jartzean ziuraski guztiz osatuko da, edo guztiz igo badu serbidorera, denbora kontua da bakarrik.

MikelEiza

OK :thumbsup, orduan dagoen bezala utziko dut eta denborarekin jaitsiko da.

orionatk

Taichisan, begira dezakezu mesedez ea zer gertatzen zaion 10-11-12 pack-ari? Duela egun batzuk waiting for sender jartzen du, eta ez da hortik mugitzen.  :ext_mobile
Mila esker!  :jack

MikelEiza

Ni ere berdin nago, pack hau %48an dago geldirik eta oraindik lehenengo pack-eko 3.atala ez zait jaitsi. Mesedez, begiratu bi pando horiekin zer gertatzen den.

Taichisan

Beno, ez dakit zehazki zein den arazoa pandoekin(zeren dakizuenez ,neuk igotzen ditut eta serbidoreak arduratzen da beste guztiaz)asike atalka jarriko ditut berriz denak arazo gehiagorik ez egoteko,ados??;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Niregatik primeran :yahoo, ea atalka igoz dena ondo doan.

Taichisan

Azkenean pentsatu egin dut atal guztiak banaka jartzea, inongo pack-erik egin barik porseacaso...
lehengo 7 atalak igota, biharko 15.atalerarte igoko dira, Ongo izan ta gogoratu fordward egitea;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Eskerrik asko berriz igotzeagatik, uste dut banaka igotzea hobe dela aurreko arazo hauek ez izateko. Azkenean 3. atala jaitsi dezaket :egiptooo.

Aipatuta gogoratu fordward egitea;)
Nik jaisterakoan share ematen diot eta nire emailera bidaltzen ditut. Hori egitea nahikoa da edo beste zerbait da fordward egitea?

Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Ekainaren 04a, 19:17:43

Aipatuta gogoratu fordward egitea;)
Nik jaisterakoan share ematen diot eta nire emailera bidaltzen ditut. Hori egitea nahikoa da edo beste zerbait da fordward egitea?
Ez, horrekin egitea aski da;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

10.ataletik 13.atalera jarrita, aste bukaerarako atal gehiago sartuko ditut, eta gogoratu, ez ahaztu fordward egitea;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Eskerrik asko atal berriengatik. Orain emulearekin topera nago eta hauek itxaron egin beharko dute.

Azterketak direla eta nahastuta ibili naizenez, ezin izan dizut atal gehiago pasatu baina ia 50. atala arte dauzkat konprimaturik eta ia serie osoa jaitsita.

Filmeak eta hauen extrak ere jaitsi ditut, baina hauek azpitituluekin joan behar direnez, azpitituluak itzuli beharko lirateke eta ni ez naiz oso ona horretan. Baten bat prest balego itzultzaile lana egiteko, ni prest nago beste guztia egiteko.

Oraingoz ditudan extrak hauek dira:
Card Captor Sakura Memorial Video 1
Card Captor Sakura Memorial Video 2
Card Captor Sakura Memorial Video 3

PD:Datorren astean bukatzen ditudanez azterketak, datorren aste bukaeran hasiko naiz falta zaizkidanak igotzen.

Taichisan

ba baliteke nik itzultzea, azken finean ez dira oso zailak itzultzeko, gero neuk emango nizuke itzulpena eta zuk muntaia egin;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

3 bideo horiek ez dira oso zailak itzultzen, baina bi filme daude eta hauek itzultzeko denbora nahikotxo behar dela uste dut. Sakuraren subforoan irekiko dut gai bat laguntza eske, timeoa, itzulpena, zuzenketa eta pertsonaien koloreak egiteko. Azken hau ez da beharrezkoa, baina nahiago dut koloreekin izatea eta ni prest nago lan hori egiteko.

Timeoarena badakit jadanik aurki daitezkeela eginik, baina baimenik gabe inorenak ez ditut erabili nahi eta beraz inork ez badizkigu usten guk egin beharko ditugu. Goiko bideoetatik lehenengoarekin egin dut proba eta ez da oso zaila timeoaren kontua, baina bai oso neketsua.

Gainera ondo gelditzen badira eta jendea animatzen bada, One Piece-k ere gauza berbera egin genezake.