[RAW] Sherlock Holmes

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 27a, 08:50:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Lamu ez jaitsi ze badago Sharetik lortzerik. Ez dakidana da hemengoaren kalitatea hobea den ala ez, ze Sharekoaren ghost efektua brutala da

jonnydbz

DVD bat bakarrik jeistea ere posible da, naiz eta 4 giga kenduko lituzkeen. Gero ikusi dut Request atal bat ere badagoela, agian zerbait eskatuz gero jarriko dute, Chef Txikia agian, edo Arale DVD9an.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Urtarrilaren 19a, 15:10:46
DVD bat bakarrik jeistea ere posible da, naiz eta 4 giga kenduko lituzkeen. Gero ikusi dut Request atal bat ere badagoela, agian zerbait eskatuz gero jarriko dute, Chef Txikia agian, edo Arale DVD9an.
Chef Txikia nik uste dut ezinezkoa dela, ze ez dago ingelesera itzulita ere, eta orduan inork ez du ezagutzen. Arale autorearengatik bakarrik ya ezaguna da.

jonnydbz

Ingelesez itzulita badagoela uste dut, Born to Cook izenarekin.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Joder, bai igual bai, e :blink Bere garaian rawn bila ibili nintzen eta ingelesez ez zegoela-eta zaila izango zela irakurri nuen.

Webean sartzen zaizue??

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Trackerra martxan dago berriro eta hau dago torren berrien artean:
DBZ: http://asiandvdclub.org/details.php?id=33560&dllist=1
Uste dut FUNimationena dela.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Jeje, aspaldi fitxatuta dago, baina kalitate oso ona badaukate ere (guztia esan behar da), japoniarrak hobeak dira. Japoniarra ere igotzen dabiltza baina nahiko motel doaz azpitituluak egiteak atzeratzen baitu. Baina orain funimationen dvdak ateratzen dabiltzanez, hauenak hartuko omen dituzte, beraz, funimationenen antzera aterako dira japoniarrak ere.

Aju

Gauza interesgarri batekin konturatu naiz.

Azureus erabiltzen nabil, eta uTorrent ea nola doan probatu nahi izan dut. Gauzak horrela, 2 programak martxan izan ditut, eta uTorrentean Azureusen daukadan torrent bat jartzean, neure buruari igotzen hasi naiz, eta 300kb/s-era joan da :silba: Horrela ratioa ez da arazo bihurtzen, baina noski, webmasterrak konturatzen badira... Joder, tentazioa daukat e :meparto:

Aju

Aber jonny, zu ni baino adiago ibiliko zinen gelan eta agian badaukazu.

Web honek erabiltzaile bakoitzaren trafikoa kontrolatzen du. Suposatzen dut erregistratzean erabiltzailearen IPa gordetzen dela, eta jaisten den torrent bakoitzean jaisten duenaren IPa gehitzen dela torrentean. Jaisten hastean, torrenteko IPa datubasean dagoen zein erabiltzailerena begiratuko da, ez?

Itxaroten ez egoteko soluzioetako bat IPa eskuz aldatzea izan daiteke? Ala webekoek izan dezakete formaren bat jakiteko ordenadore berdinetik nabilela erabiltzaile ezberdinekin? Nik dakidala IPa da jakin dezaketen gauza bakarra.

jonnydbz

MAC-a ere lortu dezaketela suposatzen dut. Ez dakit nola egiten den, baina bezeroak ze trafiko izan duen esan behar zaio trackerrari eta pakete horietatik lortuko dute informazioa (IP eta MAC gutxienez). Gainera, arauetan diotenez:
AipatuPeople who attempt to "ratio cheat" will get banned automatically by our cheat monitoring script. So for your own sake, do not try to cheat. 'Cause you will get caught, and you will get banned
Ba hori, ez arriskatu gehiegi :meparto:

Ni momentuz horrela noa, ea beste freeleech berri bat jartzen duten:
Uploaded   2.23 GB
Downloaded   0.00 kB
3 astetan, jatsi nuen lehen torrenta berandu hartu nuen eta 200 bat mega igo nituen, baina joaz zen hastean hartutakoarekin 2 giga igo ditut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Otsailaren 11a, 22:01:44
MAC-a ere lortu dezaketela suposatzen dut. Ez dakit nola egiten den, baina bezeroak ze trafiko izan duen esan behar zaio trackerrari eta pakete horietatik lortuko dute informazioa (IP eta MAC gutxienez). Gainera, arauetan diotenez:
AipatuPeople who attempt to "ratio cheat" will get banned automatically by our cheat monitoring script. So for your own sake, do not try to cheat. 'Cause you will get caught, and you will get banned
Ba hori, ez arriskatu gehiegi :meparto:

Ni momentuz horrela noa, ea beste freeleech berri bat jartzen duten:
Uploaded   2.23 GB
Downloaded   0.00 kB
3 astetan, jatsi nuen lehen torrenta berandu hartu nuen eta 200 bat mega igo nituen, baina joaz zen hastean hartutakoarekin 2 giga igo ditut.
Nik ya ezin dut tranparik gabe ezer egin, desesperatu naiz. Ezin dut konexioa ezer jaitsi gabe izan, 5 egunez etengabe igotzen egoteko ratioa betez. IPa aldatu dut, eta izan dadila izan behar duena.

jonnydbz

Ze IP aldatu duzu, PCkoa edo routerrekoa? Ze PCkoa bada egin ez bazenu bezala da, routerrekoak balio du soilik eta hori itzaliz eta piztuz lortzen da.
Harrapatu egingo zaituzte.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Modema daukat.

-ipconfig/release
-modema itzali
-ipconfig/renew (ez dagoenez modema piztuta, eztu ezer egiten)
-ipconfig/release
-modema entxufatu
-ipconfig/renew

Hau eginda IP eta mascara de subred berriak dauzkat.

Zu zeinengatik ari zara? PCak modemarekin komunikatzeko darabilen helbidea ala modemak sarearekin? Nik sarearekin aldatu dut, ze aldatu eta gero email berria egin dut, gero erabiltzaile berria webean, eta balidazio emaila heldu zaidanean, "erregistrorako erabili duzun emailak X.X.X.X IPa dauka", eta IP hori berria izan da.

Aju

Badirudi atzo gauean DBZren 3. boxa jarri dutela, la ostia!!! Reafirmatu egiten naiz, ezin dut tranpa gabe ezer egin :meparto: